Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Feil i adventskalenderen?

Andeby Online > Diskusjonsforum > Feil i adventskalenderen?

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

I adventskalenderen, 7. dag, dreier spørsmålet seg om kjendiser. Problemet er bare at en av de nevnte - David Schwimmer er ukjent for meg, og således IKKE kjendis.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Innlegget blei sist redigert 07.12.2004, 04:28 av Sigvald

Sigvald
42 år, Stavanger

07.12.2004, 02:14

David Schwimmer spiller Ross i Friends, tror han er kjent for de fleste.

Indiana Beinson
24 år, Trondheim

07.12.2004, 03:53

Indiana Jones skreiv:

David Schwimmer spiller Ross i Friends, tror han er kjent for de fleste.

OK. Takk for oppklaringen. Den mest kjente fra den serien er dog Jennifer Aniston.

Jeg har ikke fulgt med i Friends fordi jeg foretrekker andre serier som Babylon V og X-files.

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
42 år, Stavanger

07.12.2004, 04:28

Sigvald skreiv:

I adventskalenderen, 7. dag, dreier spørsmålet seg om kjendiser. Problemet er bare at en av de nevnte - David Schwimmer er ukjent for meg, og således IKKE kjendis.

Haha -- jeg tror, overskriften skulle have været "Feil i Sigvald" istedet ;-)

Uanset, Sigvald, når du støder på et navn, du ikke kender, og som ellers er alment kendt ("kjendis" er faktisk ikke defineret ved "de personer, som Sigvald kender til";-), går det som altid an at søge på Google. Google er din ven, Sigvald. Og alle andres.

Thomas Pryds Lauritsen

pryds
29 år, Danmark

07.12.2004, 11:18

Sigvald skreiv:

Jeg har ikke fulgt med i Friends fordi jeg foretrekker andre serier som Babylon V og X-files.

...det eine utelater då ikkje det andre?

Men når fyrst spørsmålet blir tatt opp så må eg innrømme at eg reagerte ein smule på det - dette er då ikkje eit spørsmål om Don Rosa, men snarare om dei andre kjendisane nemnd i oppgåva. Om spørsmålet skulle forsøke sjå kva folk veit om Don Rosa måtte ein spurt etter kva heimstaden hans HEITER ikkje kven andre som kjem derifrå. :P Men det er flisespikkeri - og kanskje kalenderen ikkje var meint å handle utelatande om Don Rosa uansett. Eg berre reagerte litt på det, og her var ein tråd til å ta det opp i, så vips, her skriv eg visst eit innlegg om det. :D

(Ja, eg er klar over at ein treng DR-kjennskap for å løyse oppgåva. Poenget er at ein treng kjennskap til minst ein av dei andre personane nemnd òg - og då blir det ein allmennkunskapstest, ikkje ei DR-oppgåve.)

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
24 år, Vik

07.12.2004, 13:01

En trenger overhode ingen kunnskap for å finne ut av denne oppgaven selv om det selvfølgelig hjelper.

Jeg visste svaret på dette fra før av (uten at jeg skal si hvorfor for det avslører svaret) men det ville ikke tatt mer en 1 par minutt og finne ut av dette med hjelp av f.eks. Google.

Dessuten er jeg helt enig i at kjendisstatusen til folk ikke avhenger i om Sigvald kjenner til dem eller ikke. Det blir litt for selvsentrert og hevde noe slikt. (men for all del, jeg ble ikke overrasket over at han hevder at det faktisk er en feil, det er jo ikke så unormalt til Sigvald og være).

Lars Olav
32 år, Grimstad

07.12.2004, 13:08

Loke Aesir skreiv:

Men når fyrst spørsmålet blir tatt opp så må eg innrømme at eg reagerte ein smule på det - dette er då ikkje eit spørsmål om Don Rosa, men snarare om dei andre kjendisane nemnd i oppgåva. Om spørsmålet skulle forsøke sjå kva folk veit om Don Rosa måtte ein spurt etter kva heimstaden hans HEITER ikkje kven andre som kjem derifrå. :-P

Heh ... dette ER faktisk eit spørsmål om Don Rosa òg, og eg skulle veldig gjerne forklare på kva måte det er eit spørsmål om Don Rosa, men dersom eg gjer det er eg redd for at eg med det vil avsløre fasitsvaret. Men eg skal seie det i morgon.

Og eit spørsmål om kvar Don Rosa kjem frå er jo frykteleg kjedelig fordi så veldig mange veit det. :-)

(Ja, eg er klar over at ein treng DR-kjennskap for å løyse oppgåva. Poenget er at ein treng kjennskap til minst ein av dei andre personane nemnd òg - og då blir det ein allmennkunskapstest, ikkje ei DR-oppgåve.)

Som sagt - linken til Don Rosa er faktisk meir openbar enn han ser ut som, og eg kan godt forklare korleis, men ikkje i dag. Uansett er vel ikkje halvt allmennkunnskap, halvt Don Rosa ein så alt for dårleg kombinasjon? :-) Det var berre eit forsøk på å live opp og forvanske eit elles kjedelig spørsmål om kvar Don Rosa er frå. Men slapp av, det er ikkje fleire spørsmål av denne typen. :-)

http://www.nettserier.no/pacham/

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

07.12.2004, 13:36

Ja, ein kan åpenbart finne svaret på Google på kort tid - men det vil eg ikkje. Om eg skulle slumpe til å vinne så vil eg ikkje vinne fordi eg er flink til å bruke søkemotorer. :-P

Olaf Solstrand skreiv:

Heh ... dette ER faktisk eit spørsmål om Don Rosa òg, og eg skulle veldig gjerne forklare på kva måte det er eit spørsmål om Don Rosa, men dersom eg gjer det er eg redd for at eg med det vil avsløre fasitsvaret. Men eg skal seie det i morgon.

Ah, vel, då er det jo greit. ^^ (ting klikkar forresten plutseleg saman i hovudet mitt no, eg trur eg har svara feil :-P)

Og eit spørsmål om kvar Don Rosa kjem frå er jo frykteleg kjedelig fordi så veldig mange veit det. :-)

Åpenbart, sjølv om eg vil sei at det i alle fall ligg på samme vanskegrad som kva hans fyrste Donald-historie var. Eg brukte det berre som eksempel då det var nærliggande oppgåva.

Som sagt - linken til Don Rosa er faktisk meir openbar enn han ser ut som, og eg kan godt forklare korleis, men ikkje i dag. Uansett er vel ikkje halvt allmennkunnskap, halvt Don Rosa ein så alt for dårleg kombinasjon? :-)

Neinei, for all del! Eg berre lurte litt, sidan det var ein heilt anna type spørsmål enn dei foregåande (i alle fall for meg som mangler denne mystiske informasjonsbiten din ;D).

Det var berre eit forsøk på å live opp og forvanske eit elles kjedelig spørsmål om kvar Don Rosa er frå. Men slapp av, det er ikkje fleire spørsmål av denne typen. :-)

Hehe, er ikkje min konkurranse, så de kan ha så mange slike spørsmål de vil - og eg sa ikkje det nødvendigvis var ein negativ ting, dette, berre at eg tykte det var overraskande. No har du forresten gjort meg svært spent på å få forklaringa i morgon. (som sagt så nekter eg å google :-P)

Og "opplivinga" og "forvanskinga" fungerte forøvrig - eg ville aldri lagt merke til eller stussa over eit spørsmål over kvar DR kjem frå. :-)

- Illyria

Loke Aesir
24 år, Vik

07.12.2004, 13:51

Sammenhengen med DR som Olaf refererer til er jeg spent på å få greie på :-)
Etter en stund i tenkeboksen, sto likevel svaret klart for meg.

Det er forferdende å reflektere over hvordan et enkelt, ubetenksomt ord kan føre til katastrofe somme tider.

~P.G.W~

Lillegull
28 år, Grimstad

07.12.2004, 14:57

Jeg er redd for at svaret kan bli som et slag i trynet for jeg kommer sikkert til å skjønne det når han sier det men har ikke peiling nå.

Men uansett så visste jeg svaret pga andre ting.

Innlegget blei sist redigert 07.12.2004, 15:06 av Lars Olav

Lars Olav
32 år, Grimstad

07.12.2004, 15:06

I "Captain Kentucky", skrive og teikna av Don Rosa og lagt til heimbyen Louisville, er det ein stor boksekamp mellom Captain Kentucky og Muhammed Ali, som kjemper om å bli Louisvilles store son. Det er forsåvidt dette slaget som gjer at Captain Kentucky blir kjent, så dette er ein veldig viktig del av serien.

OK, ikkje-Disney, men likefullt Don Rosa. :-)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

08.12.2004, 00:05

Olaf Solstrand skreiv:

I "Captain Kentucky", skrive og teikna av Don Rosa og lagt til heimbyen Louisville, er det ein stor boksekamp mellom Captain Kentucky og Muhammed Ali, som kjemper om å bli Louisvilles store son. Det er forsåvidt dette slaget som gjer at Captain Kentucky blir kjent, så dette er ein veldig viktig del av serien.

OK, ikkje-Disney, men likefullt Don Rosa. :-)

Nå heter han vel egentlig Mohammad Ali, men det er jo bare en liten bagatell i denne sammenhengen. Før han konverterte til Islam het han forøvrig Calsius Clay. Det var dog lenge før Al Quaida og Bin Laden så det er ingen grunn til mistenke ham for terroristsympatier p.g.a. dette.

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
42 år, Stavanger

08.12.2004, 00:19

Ah, stemmer, eg har høyrt om denne kampen. Berre synd at eg ikkje kom på det før eg tippa Schwimmer *le*

Sigvald skreiv:

Nå heter han vel egentlig Mohammad Ali, men det er jo bare en liten bagatell i denne sammenhengen. Før han konverterte til Islam het han forøvrig Calsius Clay. Det var dog lenge før Al Quaida og Bin Laden så det er ingen grunn til mistenke ham for terroristsympatier p.g.a. dette.

Det var då ein merkeleg ting å legge til - insinuerer du at alle som konverterer til islam etter 9/11th burde mistenkest for terroristsympatier? Eller eventuelt at ingen som konverterte FØR det burde mistenkest? For begge deler verkar som temmeleg unødvendige og urimelege påstandar for meg, særleg på eit Andeby-forum... :P

- Illyria

Loke Aesir
24 år, Vik

08.12.2004, 00:33

Sigvald skreiv:

Det hadde jo forsåvidt ikkje gjort så mykje om han ikkje var kjendis heller, så lenge han ikkje var riktig svar. Første dag var det jo spørsmål om kva den første historia til Don Rosa heitte, og eit alternativ var "Dr. No", som aldri har vore nokon Don Rosa-historie.

(eg kunne ikkje seie dette i går, for då hadde eg avslørt at David Schwimmer ikkje var riktig svar. Og då hadde det kanskje blitt utruleg lett, ettersom ganske mange veit at Kerry er frå Boston og Hitler er europeer)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

08.12.2004, 00:44

David Schwimmer er uansett ein kjendis - det er udiskutabelt utan å fullstendig øydelegge definisjonen av "kjendis". Ok, dei andre var kanskje MEIR kjente kjendiser, nokon vil kanskje gå så langt som å kalle dei historiske personlegheitar, men når ein person som så vidt eg veit aldri har satt sin fot i Norge vil bli gjenkjent av eit særs stort antall nordmenn vil eg sei han er ein kjendis her, ja. (og det vil han bli - det er neiggu ikkje mange 12-20 åringer som ikkje veit kven David Schwimmer er)

Olaf Solstrand skreiv:

Hitler er europeer)

Austerriker, faktisk. Heh. Kva HEITER det å komme frå Austerrike? :P

- Illyria

Loke Aesir
24 år, Vik

08.12.2004, 00:52

Loke Aesir skreiv:

Olaf Solstrand skreiv:

Hitler er europeer)

Austerriker, faktisk. Heh. Kva HEITER det å komme frå Austerrike? :P

Som du sier så heter det selvsagt østerriker.

Loke Aesir skreiv:

Når ein person som så vidt eg veit aldri har satt sin fot i Norge vil bli gjenkjent av eit særs stort antall nordmenn vil eg sei han er ein kjendis her, ja. (og det vil han bli - det er neiggu ikkje mange 12-20 åringer som ikkje veit kven David Schwimmer er)

Denne quisen er da også åpen for folk som er under 12 og over 20.

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Innlegget blei sist redigert 08.12.2004, 01:02 av Sigvald

Sigvald
42 år, Stavanger

08.12.2004, 01:01

Ja, for all del, eg berre turte ikkje ta så hardt i. For å vere ærleg veit nok svært mange heilt opp i førtiårsalderen kven han er, for ikkje å snakke om alle dei som fast kjøper "Se og Hør" o.l. Og kjendiser er ikkje restrikert til grupper. Då er dei autoriteter på sine respektive områder eller idoler. (til dømes ville eg ikkje kalla Marco Rota ein kjendis simpelthen fordi dei fleste Donaldfans veit kven han er - i litt større samanheng er han heller ukjent) Ordet "kjendis" innebærer at folk frå dei aller fleste sosiale inndelingar, det vere seg kjønn, status, alder, økonomi, utdanning eller yrke, vil vite kven det er. (merk "folk frå dei aller fleste", ikkje "dei aller fleste folk frå" - eg påstår ikkje at ALLE nordmenn veit kven han er. Men han er kjent nok til å uomtvisteleg vere ein kjendis her)

- Illyria

Innlegget blei sist redigert 08.12.2004, 01:10 av Loke Aesir

Loke Aesir
24 år, Vik

08.12.2004, 01:09

Sigvald skreiv:

Nå heter han vel egentlig Mohammad Ali, men det er jo bare en liten bagatell i denne sammenhengen.

Hehe, Olaf har forsåvidt rett mens du har helt feil desverre.

Cassius Clay skiftet navn til Muhammad Ali (ikke Mohammad slik du skriver, det var det en annen kjendis for en del hundre år siden som het). Det som gjør at Olaf derimot har rett er at han veldig ofte ble omtalt som nettopp Muhammed Ali (han har blitt kreditert med dette på amerikansk TV og bøker har kommet ut om ham i det navnet.

Det er derfor ikke så rart at Olaf valgte det navnet, men at du skrev så feil når du skal inn og rette på Olaf blir vel heller uforståelig. Kansje lurt og sjekke opp ting før en blir litt for påståelig.

Loke Aesir skreiv:

Ordet "kjendis" innebærer at folk frå dei aller fleste sosiale inndelingar, det vere seg kjønn, status, alder, økonomi, utdanning eller yrke, vil vite kven det er. (merk "folk frå dei aller fleste", ikkje "dei aller fleste folk frå" - eg påstår ikkje at ALLE nordmenn veit kven han er. Men han er kjent nok til å uomtvisteleg vere ein kjendis her)

Det er desverre her du tar feil. Sigvald mener nemmelig at det kun er de han vet hvem er som er kjendiser. Egentlig burde Se & Hør kontakte Sigvald før de påstår noe som helst om hvem som er kjendiser.

Innlegget blei sist redigert 08.12.2004, 01:16 av Lars Olav

Lars Olav
32 år, Grimstad

08.12.2004, 01:11

Lars Olav skreiv:

Sigvald skreiv:

Nå heter han vel egentlig Mohammad Ali, men det er jo bare en liten bagatell i denne sammenhengen.

Hehe, Olaf har forsåvidt rett mens du har helt feil desverre.

Den lille feilen kan jeg godt leve med :-)

Cassius Clay skiftet navn til Muhammad Ali (ikke Mohammad slik du skriver, det var det en annen kjendis for en del hundre år siden som het). Det som gjør at Olaf derimot har rett er at han veldig ofte ble omtalt som nettopp Muhammed Ali (han har blitt kreditert med dette på amerikansk TV og bøker har kommet ut om ham i det navnet.

Så fordi feilen er så vanlig så har Olaf rett??? Jeg vil vel heller si at han synes å ha begått en forståelig feil.

Det er desverre her du tar feil. Sigvald mener nemmelig at det kun er de han vet hvem er som er kjendiser. Egentlig burde Se & Hør kontakte Sigvald før de påstår noe som helst om hvem som er kjendiser.

Så ille er det heldigvis ikke. Jeg tok bare litt hardt i for å vise at Olafs valg av "kjendiser" i dette tilfellet ikke var helt opplagt. At Kerry kommer fra Boston er heller ikke opplagt kunnskap - derimot har kanskje de fleste fått med seg at Clinton kommer fra byen Hope i Arkansas.

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Innlegget blei sist redigert 08.12.2004, 01:53 av Sigvald

Sigvald
42 år, Stavanger

08.12.2004, 01:37

Sigvald skreiv:

Så ille er det heldigvis ikke. Jeg tok bare litt hardt i for å vise at olavs valg av "kjendiser" i dette tilfellet ikke var helt opplagt. At Kerry kommer fra Boston er heller ikke opplagt kunnskap - derimot har kanskje de fleste fått med seg at Clinton kommer fra byen Hope i Arkansas.

Du er deg selv lik. Det om noen er mer eller mindre kjendis er ikke noe som er opp til deg og din hukomelse. Olaf's (ja han skriver navnet sitt med "f" og ikke "v") valg er helt opplagt og du får enda en gang slutte og ro som en helt for å hente inn nok en tabbe. Alle som har fulgt med på valget i USA vet at Kerry er fra Boston men selvfølgelig har ikke alle fulgt med på valget i USA og derfor vil ikke alle vite det. Det at Clinton derimot kommer fra Hope tror jeg er temmelig ukjent, men siden du vet dette så tar vel jeg feil.

Jeg tok et søk på Google og der fikk jeg over 1 million treff på "John Kerry" "Boston". Med tanke på at Kerry aldri ble noe annet en presidetkandidat så vil jeg si at dette er relativt bra.

Definisjonen på ordet kjendis er i følge bokmålsordboka: kjendis m1 (sv) person som er blitt kjent (gjennom massemedier) idrettsk- / internasjonal k- / tv-k-

Lars Olav
32 år, Grimstad

08.12.2004, 01:50

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.