Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Musikken i Donald

Andeby Online > Diskusjonsforum > Musikken i Donald

Gå tilbake til forumoversikta ...

Det hadde vært interessant å fått vite hva slags musikk som verserer i det Duckske hjem, for som vi alle vet forteller musikksmak en god del om en selv. Jeg husker noen historier som gir noen hint om musikksmak, bl.a. "kongen på søppelhaugen" tegnet av Vicar en gang på 90-tallet der Donald viser stor glede over å høre på et eller annet grusomt som nevøene misliker sterkt.

Noen som vil hale frem eller husker noen eksempler som kan gi en nærmere pekepinn på dette?

Å je ska singe ei lita vise åt dei, je!

Mats
20 år, Kongsvinger

08.11.2004, 22:26

Hm ... eit interessant spørsmål. Donald visar vel så tidleg som hos Barks teikn på å vere stor fan av bongotrommekongen Ellevill Pressløs. Dessutan skriver jo Donald musikk sjølv - på norsk heitte historia "Viseforfatteren" og handla om ein sorgfull sjømann, men på originalspråket viste låta country/western-tendenser ved å handle om ein cowboy.

Elles synest eg å hugsa at Donald er omtrent einaste lyttar til ein sær andebyisk radiostasjon som mellom anna spelar songen "Dolly", skrive av plateprataren sjølv?

Og la oss ikkje gløyma Blum-historia der Donald sit og lastar ned MP3-ar. Herfrå hugsar eg berre eitt bandnamn, og eg hugsar det berre på engelsk: "Ten Inch Toenails". Eit opplagt ordspel til Nine Inch Nails.

http://www.nettserier.no/pacham/

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

08.11.2004, 22:33

I all beskjedenhet - jeg lagde forord i Årgangsbok 2/1958 på akkurat dette temaet.

Erik H.

Erik Hørthe

09.11.2004, 09:38

4 på hinanden følgende klummer i det lokale skoleblad samt en samlet udgave i Rappet 4. - Er hvad jeg har fået udgivet om samme emne.

Remember: It all started with a mouse

AC
29 år, Danmark

09.11.2004, 11:11

Hva med Lydia-Den tatoverte dama.....(sangen finner du i Kong Krøsus Skatt)

/Bow /Kneel Bislett Kebab House

MicMac McDuck
18 år, Oslo

09.11.2004, 14:14

MicMac McDuck skreiv:

Hva med Lydia-Den tatoverte dama.....(sangen finner du i Kong Krøsus Skatt)

Som jo er ein ... Groucho Marx-song?

http://www.nettserier.no/pacham/

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

09.11.2004, 16:38

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.