Andeby Online > Diskusjonsforum > AC kommer ikke til Stavanger i oktober
Gå tilbake til forumoversikta ...

Jeg hadde håpet å kunne invitere Arnstein og andre rogalendinger her i AOL-formuet til lokalt donaldisttreff i Stavanger i etterkant av Raptus-festivalen, men nå har AC fortalt meg at de drar direkte tilbake til Danmark fra Bergen. AC har kommet med flere gode grunner for dette. Jeg håper derfor at du Arnestein ikke legger for mye i dette - kanskje kan vi treffes i Bergen i stedet? AC kommer forhåpentligvis til Stavanger til neste år en gang - da kan vi vel få til noe, Arnstein?
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
42 år, Stavanger
28.09.2004, 00:24

Hade ikke tænkt på at vi skulle holde møde i Stavanger - det ville bare have gjort tidsplanen enddsa mere presset set fra mit synspunkt... og nogen af os ved hvordan det var sidst. Hvis det skulle være interessant at møde lille mig, foreslår jeg man kigger efter den mest fjollet udseende fyr i køerne på raptus-festivalen, og spørger AC? Og så svarer jeg ja :-)
Remember: It all started with a mouse
AC
29 år, Danmark
28.09.2004, 08:09

Sigvald skreiv:
Jeg håper derfor at du Arnestein ikke legger for mye i dette
Ikke noe problem. :-)
- kanskje kan vi treffes i Bergen i stedet?
Jeg har snakket om å dra til Raptus-festivalen, så det står igjen å se om jeg gjør det. Økonomien har jo mye å si...
AC kommer forhåpentligvis til Stavanger til neste år en gang - da kan vi vel få til noe, Arnstein?
Vi kan jo alltids prøve, ja...
Det finnes 10 typer mennesker:
De som kan det binære tallsystemet, og de som ikke kan det.
Arnstein
28 år, Klepp
28.09.2004, 11:06

Hvis det skulle være interessant at møde lille mig, foreslår jeg man kigger efter den mest fjollet udseende fyr i køerne på raptus-festivalen, og spørger AC?
Nå har det seg slik at på en tegneseriefestival er det svært mange mennesker, og jeg tviler p åat jeg kan finne den mest fjollete på første forsøk. Finnes det noe bilde på nett slik at jeg vet hva slags fjollethet jeg skal se etter? ;)
Det er forferdende å reflektere over hvordan et enkelt, ubetenksomt ord kan føre til katastrofe somme tider.
~P.G.W~
Lillegull
28 år, Grimstad
28.09.2004, 18:55

Det er vel ingen som blir sure om eg lenkjer til denne? :-)
http://ddfr.dk/sommermoede2002_index.php
http://www.nettserier.no/pacham/
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
28.09.2004, 19:07

Nei da, men jeg overvejer at medbringe et skilt eller noe - i hvert fald et ark papir jeg kan sætte fast på trøjen eller så...
Fedtmule hat og Donald-t-skjorte. Og så står vi en lille treklang sammen mindst - Sigvald med sort hår, Andrej med rødt hår og jeg med mellemfarvet/lyst hår.
Jeg hører forresten at det skal regne ret ofte i Bergen - har dette noget på sig?
AC
29 år, Danmark
28.09.2004, 20:44

Jeg har vært to ganger i Bergen. Strålende solskinn begge ganger.
Men de har paraplyautomater flere steder i gatene (med klippekort eller mynt), så jeg regner med at det har noe for seg, ja:)
Det er forferdende å reflektere over hvordan et enkelt, ubetenksomt ord kan føre til katastrofe somme tider.
~P.G.W~
Lillegull
28 år, Grimstad
28.09.2004, 20:47

Åh, hvad går jeg dog ind til... godt jeg har en god frakke - men en god paraply... hmmm...
AC
29 år, Danmark
28.09.2004, 20:58

AC skreiv:
Jeg hører forresten at det skal regne ret ofte i Bergen - har dette noget på sig?
Eneste byen jeg har sett med paraplyautomater som tar VISA kort. Regnet er ikke det verste, de har noe som heter buekorps og det er verre :)
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
46 år, Trondheim
28.09.2004, 21:22

Jeg vil gjerne få legge til at Bergen er den desidert vakreste byen jeg har vert i. Og ja, det er faktisk ifra et helt objektivt synspunkt. Dere bør unne dere selv en lang og god spasertur gjennom Norges fineste by, når Don Rosa hysteriet tar overhånd på konferansesenteret...
Anders
Bergen
29.09.2004, 21:44

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.