Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

nettside

Andeby Online > Diskusjonsforum > nettside

Gå tilbake til forumoversikta ...

jeg at dette ikke har med andeby og omfang, men jeg trenger litt hjelp...jeg holder på med å låge en nettside (ikke noe alvorlig)....når man skal skrive inn url adressen til sidene skal man skrive for eksempel: www.andebyonline/forum.no eller....

gutten i fra nord

18.09.2004, 15:20

Kim skreiv:

Jeg forstår ikke helt hva du mener..

Hvor ligger sidene dine? Har du domene?

Jeg har ikke lagt den ut enda det er bare en hobby....jeg mener alle sider må jo ha en url adresse....når jeg skal skrive inn hva den skal hete skal jeg skrive bare navnet eller skal jeg ta med "www" og ".no" eller noe sånt....

gutten i fra nord

18.09.2004, 15:48

Du må få deg eit domene på enten www.home.no, www.tk.no e.l.

Med gild frevleik helsar eg dykk, frendar.

Vegard
22 år, Hareid

18.09.2004, 16:12

unnskyld! Feil adresse www.home.no eller www.tk.tk..

Med gild frevleik helsar eg dykk, frendar.

Vegard
22 år, Hareid

18.09.2004, 16:13

Er de gratis.....

gutten i fra nord

18.09.2004, 16:16

Du må leggja ut sida på nettet. Kva du skal skrive inn for å få opp sida kjem an på kvar du legg ho.

Dersom du for eksempel får lov til å leggja sida di i ei undermappe på serveren til VG (nei, ikkje særleg sannsynleg, men la oss late som), vil adressa di bli www.vg.no/mappenamn/ .

Det går an å leggja desse sidene på gratisservere. Sjekk ut http://home.no.net eller http://www.home.no - det er vel dei to som er mest brukt. I dei tilfella får du webadresse home.no.net/brukarnamn/ eller www.home.no/brukarnamn/ .

Samtidig finst det mange gode webhotell det går an å nytte. Eg anbefalar www.subsys.no , som Andeby Online ligg hos. Då må du betale litt.

Eller, om du har ein server ståande som er tilkobla Internett 24 timer i døgnet, kan du sjølvsagt bruke denne ...

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

18.09.2004, 16:47

Vegard skreiv:

unnskyld! Feil adresse www.home.no eller www.tk.tk..

Rettelse: ikke www.tk.tk men home.tk Og enda en nokså god gratis-hjemmeside operatør er www.freewebs.com

/Bow /Kneel Bislett Kebab House

MicMac McDuck
18 år, Oslo

18.09.2004, 23:43

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.