Hugs meg

Registrer ny brukar

Siste oppdatering:

Walt Disney Studios feirer Donald i Bergen

Inducks/COA har rundet 100.000 utgivelser

Andeby Online > Diskusjonsforum > Inducks/COA har rundet 100.000 utgivelser

Gå tilbake til forumoversikta ...

Inducks/COA-systemet omfatter nå over 100.000 registrerte utgivelser (pr dato 100.119 utgivelser). Inducks/COA-teamene og alle indeksørene fortjener våre varme lykkeønskninger og gratulasjoner ved denne milepælen!

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
Sigvald

43 år, Stavanger

31.08.2008, 18:04

Eg lånar denne tråden (fann ingen betre) til å spørje om nokon veit kva for Barks-historier illustrasjonane på s. 50 i DD&Co nr. 52/2008 er henta frå? Det hadde vore fint å få inn referansar til desse i oppføringa på Inducks.

Eirikb
Eirikb

04.01.2009, 22:40

Den øverste er fra Spare that hair

Den nederste er fra Vacation time

"Barometeret faller, Onkel Donald"
"Så spikre det opp igjen, jeg kan ikke gjøre alt her ombord"

whitesand
whitesand

41 år, Kristiansund

04.01.2009, 22:52

whitesand skreiv:

Den øverste er fra Spare that hair

Den nederste er fra Vacation time

Tusen takk! :-)

Eirikb
Eirikb

04.01.2009, 23:15

Husk også at indeksere den nye kalenderen for 2009 - med alle dens Barks-referencer! ;-)

Nej, spøg til side, det er nok for meget at forlange. Tillykke med det flotte hjørne, kære COA/Inducks. Da jeg først kom på nettet i en time på gymnasiet efteråret 1996 var det første jeg søgte efter disney comics og det første jeg fandt var Starbäcks gamle side med det daværende Inducks (før det fik det navn).

Remember: It all started with a mouse

AC
AC

30 år, Danmark

04.01.2009, 23:27

Eirikb skreiv:

Eg lånar denne tråden (fann ingen betre) til å spørje om nokon veit kva for Barks-historier illustrasjonane på s. 50 i DD&Co nr. 52/2008 er henta frå? Det hadde vore fint å få inn referansar til desse i oppføringa på Inducks.

Eg spør om det same for artikkelen «Gratulerer med dagen, Donald!». Eg manglar alle utanom den med havfruene.

Eirikb
Eirikb

09.06.2009, 00:36

For dei som måtte vere interesserte, og for dei som ikkje måtte finne fram:
Vi i Inducks har no endra namn på serien som vi tidlegare kalla «Jubileumspocket». No har vi kalla han «Temapocket», og utgjevingskoden er også endra frå «JP» til «TP».

Dei fleste konsekvensane av dette er ting i sjølve Inducks som er lette å fikse, men det vil også føre til at eventuelle lenkjer som gjekk til tidlegare JP vert brotne. Vi valde likevel å gjere endringa, fordi det eksisterer så få slike lenkjer.

Innlegget blei sist redigert 28.06.2009, 12:34 av Eirikb

Eirikb
Eirikb

28.06.2009, 12:34

Eirikb skreiv:

Dei fleste konsekvensane av dette er ting i sjølve Inducks som er lette å fikse, men det vil også føre til at eventuelle lenkjer som gjekk til tidlegare JP vert brotne. Vi valde likevel å gjere endringa, fordi det eksisterer så få slike lenkjer.

Dette betyr vel også at det er nye koder for scannene i Outducks?

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
Sigvald

43 år, Stavanger

28.06.2009, 13:07

Eirikb skreiv:

For dei som måtte vere interesserte, og for dei som ikkje måtte finne fram:
Vi i Inducks har no endra namn på serien som vi tidlegare kalla «Jubileumspocket». No har vi kalla han «Temapocket», og utgjevingskoden er også endra frå «JP» til «TP».

En annen konsekvens er at disse må hukes av på nytt i samlingene til folk...

Innlegget blei sist redigert 28.06.2009, 14:02 av Tommy

Tommy
Tommy

26 år, Odda

28.06.2009, 14:02

Sigvald skreiv:

Dette betyr vel også at det er nye koder for scannene i Outducks?

Ja, men eg har flytta alt av scans for denne serien. Dei ligg no i mappa «tp».

Tommy skreiv:

En annen konsekvens er at disse må hukes av på nytt i samlingene til folk...

Jepp, vi har tenkt på dette også. Eg trur det skal kunne gjerast automatisk ved å redigere i den fila som inneheld alle samlingane til folk.

Eirikb
Eirikb

28.06.2009, 19:42

Eg lånar tråden igjen til å få litt hjelp til Inducks. Denne gongen gjeld det Donald Pocket 60. Denne har, som de kan sjå av datofeltet kome i tre opplag. Sjølv har eg 3. opplaget av boka, og lurer på korleis dette ser ut i 1. og 2. opplag:
– Heiter den siste historia «Ulykkes-paraplyen» (som i 3. opplag) eller «Ulykke-paraplyen»?
– I kva for nokre av dei to fyrste opplaga er det trykt nokre (fire) Taliaferro-striper heilt bakarst?

Innlegget blei sist redigert 11.02.2010, 15:51 av Eirikb

Eirikb
Eirikb

11.02.2010, 15:50

Jeg har 2.opplag, og der heter den "Ulykkes-paraplyen" både i innholdsfortegnelsen og selve historien.
Her er også 4 Taliaferro-striper bakerst, og en forrest i boka.

"Barometeret faller, Onkel Donald"
"Så spikre det opp igjen, jeg kan ikke gjøre alt her ombord"

whitesand
whitesand

41 år, Kristiansund

11.02.2010, 17:15

whitesand skreiv:

Jeg har 2.opplag, og der heter den "Ulykkes-paraplyen" både i innholdsfortegnelsen og selve historien.

Ok, tusen takk. Nokon som har 1. opplag og gidd å sjekke det? :-)

Eirikb
Eirikb

11.02.2010, 17:19

Nå har jeg bare 2.utgave selv, men kan jo legge til at de fire Taliaferro-historiene er der i forbindelse med promotering av "Donald Duck fra dag til dag 2". Det forklarer nok grunnen til at de kanskje ikke er i alle utgaver.

Innlegget blei sist redigert 11.02.2010, 17:41 av SvK

SvK
SvK

27 år, Bergen

11.02.2010, 17:39

Eirikb skreiv:

whitesand skreiv:

Ok, tusen takk. Nokon som har 1. opplag og gidd å sjekke det? :-)

Sitter med 1. opplag her nå...den heter Ulykkes-paraplyen både i fortegnelsen og i boka.
Ingen Taliaferro-historier bakerst i boka, men Lyn-lunsj er første historien.

Wavy
Wavy

32 år, Oslo

11.02.2010, 18:04

Ok, endå eit Donald Pocket-mysterium her:
Det gjeld Donald Pocket 29. Denne har kome i tre opplag. Historia «Den beste vekkerklokken» er ikkje med i andreopplaget, men kan nokon sjekke om ho er med i 1. og 3. opplag? Og stemmer det at ho berre er på éi side?

Eirikb
Eirikb

16.06.2010, 23:58

Eirikb skreiv:

Ok, endå eit Donald Pocket-mysterium her:
Det gjeld Donald Pocket 29. Denne har kome i tre opplag. Historia «Den beste vekkerklokken» er ikkje med i andreopplaget, men kan nokon sjekke om ho er med i 1. og 3. opplag? Og stemmer det at ho berre er på éi side?

Jeg har førsteutgaven av DP 29: Den grønne sfinxens gåte, tilsynelatende utgitt i 1978. Her er "Den beste vekkerklokken" med på side 4 som første historie (før "forhistorien"). Den ser ut til å være tegnet av Murrys onde tviling etter to flasker whisky. Og JA, den er på én side (6 ruter).

Navnet er Karamell. Klaus Karamell. Fetter til Klara.
Karamellbloggen

Karamell
Karamell

42 år, Oslo

17.06.2010, 00:59

Og jeg har tredjeutgaven, den er med der også.

blue blue glass moon
under the crimson air

Adamant
Adamant

24 år, USA

17.06.2010, 12:45

Takk og takk. Og alle manglar historia i andreutgåva òg, sant? Slik at det ikkje berre er ei side som har falle ut av den boka som vart sjekka, meiner eg. :-)

Eirikb
Eirikb

18.06.2010, 09:28

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Merkelappar

INDUCKS

Andeby Online er © Solstrand Tekst og Bobler. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand. I redaksjonen: Kristin Cecilia Saue Romundset.
Dersom du mot formodning skulle finne bilete av Disney-figurar på sidene er desse © DISNEY og brukt anten med løyve eller i samsvar med norsk åndsverkslov.