Andeby Online > Diskusjonsforum > Hva er 1. utgave?
Gå tilbake til forumoversikta ...

Jeg maser videre.....noen som kan fortelle meg hvordan jeg finner ut om pocketer er 1 utgave eller ikke? Er det noe nummer som sier det? Takknemlig for all hjelp, siden jeg ikke kan dette...... 
30.11.2008, 23:19

Se på siden før innholdsfortegnelsen eller under fortegnelsen (husker ikke akkurat hvor). Der står det info om hvor boka er trykket, årstall for utgivelse osv. Dersom jeg ikke er helt på jordet tror jeg det står f. eks. både 1974 (dersom det er da den er utgitt første gang) og 2006 (hvis nye utgaver er utgitt da).
Er ikke helt sikker, har heller ingen pocketer her (er på skolen), men tror du finner det ut ved å titte der jeg nevnte.
"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)
Innlegget blei sist redigert 01.12.2008, 13:32 av Jonas Larsen
![]()
Jonas Larsen
18 år, Larvik
01.12.2008, 13:30

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er © Solstrand Tekst og Bobler. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand. I redaksjonen: Kristin Cecilia Saue Romundset.
Dersom du mot formodning skulle finne bilete av Disney-figurar på sidene er desse © DISNEY og brukt anten med løyve eller i samsvar med norsk åndsverkslov.