Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Walt Disney Treasures Wave 8

Andeby Online > Diskusjonsforum > Walt Disney Treasures Wave 8

Gå tilbake til forumoversikta ...

Så er detaljene rundt ett av årets H Ø Y D E P U N K T fra Disney sluppet.

Kanskje gammelt nytt for noen, men gode nyheter for oss alle :-).

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
46 år, Trondheim

01.03.2008, 19:30

Gammelt nytt for meg, men som du sier godt nytt. Jeg har dog noe å påpeke på utgivelsene:

Donald vol. 4 - Skal være komplett ut 1961. Donald var med i to educational/commercial shorts etter det (Steel and America og Donald’s fire survival plan. Begge fra 1965). Håper virkelig disse kommer med som bonus. Er egentlig veldig spent på hva som blir ekstra for hverken de tre Snipp & Snapp filmene og $crooge McDuck and money (Mange tror dette er den første gangen man ser en animert Skrue (1967),men det var faktisk allerede i 1955 i introen til Mickey Mouse Club.) er utgitt i serien så de ville passet bra her. Uansett hva som ender opp som bonusmateriell så er dette en flott utgivelse som uansett gir oss resten av de "vanlige" Donaldfilmene.

Dr. Syn, Alias The Scarecrow - Jeg syns det er spennende når vi får gamle Disneyland episoder, men det er en ting som skurrer. Vi får serien komplett på disc 1, trenger vi da serien klippet ned til en film på disc 2? Hvor mange er interessert i å se filmen når de alt har sett serien? Jeg føler disc 2 kunne bli brukt til noe annet. F.eks. flere episoder av Swamp Fox eller Elfego Baca.

Destino - Spennende å endelig få se denne filmen, men jeg er litt spent på hvordan de skal kunne lage en god 2 disc utgave når hovedfilmen kun varer rundt 6 minutter. Nå høres jo dokumentarene interessante ut så jeg håper settet står til forventningene.

Men alt i alt så gleder jeg meg stort hver gang det kommer nyheter om nye sett og jeg kjøper absolutt alle med glede.

ばか! (Baka!)

Chrisron
31 år, Tønsberg

01.03.2008, 21:40

Er Destino skiftet ut med Mickey Mouse Club presents Annette? Og - jeg bestiller vanligvis disse fra Amazon. Vet noen om dette er rimeligst når porto regnes inn?

erikh

27.08.2008, 07:30

Fra Wikipedia:

A June 2008 press release for the Walt Disney Treasures line revealed Destino is now being excluded from a 2008 "Treasures" release. According to "Treasures" host Leonard Maltin, the film is still likely to see an eventual DVD release, yet not necessarily within the "Treasures" moniker.

Er også absolutt enig i at Disney burde finne en måte å slippe resten av Baca og Swamp Fox - de er greit nok at de bare slipper første sesong av serier som gikk over flere sesonger, men å hakke opp serier på denne måten er grusomt irriterende.

blue blue glass moon
under the crimson air

Innlegget blei sist redigert 27.08.2008, 07:55 av Adamant

Adamant
22 år, USA

27.08.2008, 07:54

Woohoo! Årets første Treasure-boks dumpet ned i postkassen min idag, så nå har jeg hvertfall "Dr. Syn: The Scarecrow of Romney Marsh" i hus. Regner med jeg får de to andre før uka er omme også. jo ha komplett samling. :) (Nå har det jo heller ikke vært noe hittil i serien jeg ikke har funnet interessant uansett)

ばか! (Baka!)

Chrisron
31 år, Tønsberg

19.11.2008, 12:51

Jeg har fått Mickey Mouse Club Presents: Anette. Har ikke rukket å se den ennå. Venter på Donald Duck vol. 4 som er underveis. Gleder meg til den er i hus.

bingo
38 år, Sandefjord

19.11.2008, 13:24

Noen som vet hvor jeg kan få tak i Donald Duck vol. 3? Den gikk meg hus forbi når den var i salg i min faste nettbutikk.

Diff

19.11.2008, 15:17

Diff skreiv:

Noen som vet hvor jeg kan få tak i Donald Duck vol. 3? Den gikk meg hus forbi når den var i salg i min faste nettbutikk.

Den ligger på www.amazon.com, men av en eller annen grunn er den ganske dyr ($83,99). På www.amazon.co.uk er den enda dyrere, £199,47. Det kan godt hende den finnes billigere andre steder, du får prøve google.

Frodo
28 år, Notodden

19.11.2008, 15:29

De høye prisene du ser på Amazon er fra privatpersoner som selger sine eksemplarer gjennom Amazon. Hos Amazon selv har den vært utsolgt en stund.

ばか! (Baka!)

Chrisron
31 år, Tønsberg

19.11.2008, 16:16

Chrisron skreiv:

Hos Amazon selv har den vært utsolgt en stund.

Den forsvant ganske fort da opplaget kun var på 50.000. Hva er opplaget på vol. 4? Anette DVD'en er på 39.500, men det er vel ikke den som er mest etterspurt...

bingo
38 år, Sandefjord

19.11.2008, 16:21

Alle tre har et opplag på 39.500 hver.

ばか! (Baka!)

Chrisron
31 år, Tønsberg

19.11.2008, 16:36

Bestilte Donald vol. 4 nå. Kosta heldigvis ikke mer enn ca 150 kr fra dvdboxoffice.com.
Får satse på at vol. 3 dukker billig opp ett eller annet sted. De har det med å komme i salg i diverse butikker etterhvert. Treasures Silly Symphony 1 kjøpte jeg for 99 kr på Rema 1000.

Diff

19.11.2008, 17:55

Har du sjekket eBay? Det ligger noen vol 3 der, men du får den nok ikke for under $50.

bingo
38 år, Sandefjord

19.11.2008, 18:49

Da var Donald 4 på plass også. Blir vel den jeg ser først av de nye settene. Må bare få sett ferdig det Popeye settet jeg holder på med først. :-)

ばか! (Baka!)

Chrisron
31 år, Tønsberg

20.11.2008, 12:23

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.