Andeby Online > Diskusjonsforum > Ny Raptus i DD42
Gå tilbake til forumoversikta ...

Tenkte berre å nevne for dei interesserte at i neste vekes Donald (42/08) er det ei heilt ny (Egmont 2008 Jensen/Maximino) historie med sjølvaste Raptus von Rupp i hovudrolla. Her verkar det som om Raptus har flytta til Andeby for godt! Eller...
SPOILER:
Iallfall så lenge han har sin mors wienerscnitzel -- som han ikkje kan klare seg utan.
Raptus er framleis ekspert i alt mogleg og har doktorgrad i det meste, og han har fått seg ei undervisningsstilling på Andeby Universitet. Personleg liker eg historia veldig godt og håper at denne inkarnasjonen av Raptus kjem til å dukke opp i fleire historier framover.
Og når vi først snakker om DD42/08: Opningshistoria er ei fantastisk Kari Korhonen-historie -- etter mi meining ei historie som tåler å samanliknast med sjølvaste «Takketalen»,
(Og så innser eg at eg ikkje trur nokon har nevnt at framhaldshistoria i DD41-42 er teikna av Marco Rota, men ettersom dette er eit diskusjonsforum og ikkje eit avansert varslingssystem, er det vel ingen som blir sure for slikt?)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
11.10.2008, 19:49

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:
(Og så innser eg at eg ikkje trur nokon har nevnt at framhaldshistoria i DD41-42 er teikna av Marco Rota, men ettersom dette er eit diskusjonsforum og ikkje eit avansert varslingssystem, er det vel ingen som blir sure for slikt?)
Whitesand har vært så vennlig å varsle om Marco Rota i DD 41/2008, så det er i hvertfall ingen grunn til å bli sur for ikke å ha blitt varslet (noe som ikke hører hjemme her på forumet uansett).
Skrue - "Jeg er lut lei av den elendige håndboka deres! Dere vifter med den hele dagen, som om den var et ORAKEL!"
Hallgeir
29 år, Stjørdal
11.10.2008, 20:44

Varslet litt om den,ja..
Virket som en bra historie etter del 1, men ble litt skuffet etter å ha lest del 2.
Men bevares, en leseverdig historie er det nå uansett da..
"Barometeret faller, Onkel Donald"
"Så spikre det opp igjen, jeg kan ikke gjøre alt her ombord"
whitesand
39 år, Kristiansund
11.10.2008, 22:14

Hallgeir skreiv:
...det er i hvertfall ingen grunn til å bli sur for ikke å ha blitt varslet (noe som ikke hører hjemme her på forumet uansett).
Jo det gjør det så visst - det er nemlig ikke alle her som abbonerer på DD&Co skjønner du. Og ikke kom her og si at folk kan sjekke bladet i butikken, for det kan man jo ikke - bladet leveres nemlig innpakket i plast.
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
11.10.2008, 23:02

Sigvald, det Hallgeir seier her er at det ikkje er vår jobb å opplyse deg om kva du går glipp av. Eg er bombesikker på at Hallgeir ikkje meiner at sånt ikkje høyrer heime her i den forstand at det er uønska informasjon -- men det er ikkje sånt ein skal forvente at dukker opp her berre fordi vi alle saman bryr oss om deg. Dei fleste av oss er nemlig temmeleg nøytrale til deg fordi vi har våre eigne liv.
Uansett: Raptus von Rupp! YAY!
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
11.10.2008, 23:13

Dei fleste av oss er nemlig temmeleg nøytrale til deg
Er det mulig? 
Forøvrig har jeg hatt et anstrengt forhold til Raptus helt siden jeg spilte Mickey's Speedway USA for mange år siden. Kællen var jo komplett å kjøre med!
Legg meg på bordet og kall meg Donald Duk!
http://www.dingus.be - bloggen til Det Gode Selskap.
Guffen Delbekk
23 år, Halden
11.10.2008, 23:34

Sigvald, det Hallgeir seier her er at det ikkje er vår jobb å opplyse deg om kva du går glipp av. Eg er bombesikker på at Hallgeir ikkje meiner at sånt ikkje høyrer heime her i den forstand at det er uønska informasjon -- men det er ikkje sånt ein skal forvente at dukker opp her berre fordi vi alle saman bryr oss om deg. Dei fleste av oss er nemlig temmeleg nøytrale til deg fordi vi har våre eigne liv.
Dette dreier seg da ikke om spesielt om min person, men om de mange som ikke abonnerer på DD&Co. Så langt har ting da også fungert rimelig bra.
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Sigvald
41 år, Stavanger
13.10.2008, 08:54

Jeg mener også å huske å ha sett Moby Duck i ett av de nyeste Donald-bladene. Jeg håper også at vi får se riktig mye til gamle kjente som Raptus von Rupp, Moby Duck (og forsåvidt også Klodrik) som ikke er så altfor hyppige gjester i DD&CO
-Nei til sensur eller annen ombrekking av tegneserier
donaldist
22 år, Namdalseid
13.10.2008, 11:35

Moby var jo med i den nyeste tema-pocket-bog i adskillige historier.
Klodrik synes jeg da vi ser fra tid til anden - Egmont og særligt Lars Jensen har givet figuren en revival - f. eks. i TNT-serien - endnu engang i pocket-bøgerne
Velkommen tilbage, kære Raptus....! Jeg vidste det ikke kunne passe, at du var død!
Remember: It all started with a mouse
AC
29 år, Danmark
13.10.2008, 11:47

Sigvald skreiv:
Dette dreier seg da ikke om spesielt om min person, men om de mange som ikke abonnerer på DD&Co.
Du skjønner ikkje kva eg meiner. Eg meiner at dei fleste av oss er rimeleg nøytrale til ALLE andre menneske vi tilfeldigvis møter på nettet fordi vi har våre eigne liv. Eg abonnerer og får difor med meg kva som skjer i Donald-bladet kvar veke, det er ikkje mitt problem at andre velger å ikkje abonnere.
Moby Duck var vel berre eit opptrykk og ikkje ei ny historie?
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin
Innlegget blei sist redigert 13.10.2008, 12:57 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
13.10.2008, 12:56

Eg meiner at dei fleste av oss er rimeleg nøytrale til ALLE andre menneske vi tilfeldigvis møter på nettet fordi vi har våre eigne liv. Eg abonnerer og får difor med meg kva som skjer i Donald-bladet kvar veke, det er ikkje mitt problem at andre velger å ikkje abonnere.
Hvor tror du INDUCKS/COA hadde vært i dag dersom François, Harry, SKO og de andre utelukkende hadde fokusert på sitt "eget liv"? Jeg mener; selvsagt skal man ha et liv utenom arbeidsliv og hobbyer, men man må heller ikke glemme at det ikke alltid er en dans på roser å være ildsjel for noe.
Når dette er sagt så kan jeg godt gjenta meg selv og understreke at det egentlig er veldig lite å utsette på AOL som vår viktigste norske donaldistiske informasjonskanal.
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Innlegget blei sist redigert 13.10.2008, 14:23 av Sigvald
Sigvald
41 år, Stavanger
13.10.2008, 14:19

Sigvald skreiv:
Dette dreier seg da ikke om spesielt om min person, men om de mange som ikke abonnerer på DD&Co. Så langt har ting da også fungert rimelig bra.
Det er sikkert riktig at det er mange som ikke abonnerer. Det som man imidlertid har merket seg, etter noen år her inne, er at det bare er du som har gitt oss sure oppstøt når det i forkant av en ukentlig donald-utgivelse, ikke har vært nevt her at det inneholder en Don Rosa historie. Og det har hendt opptil flere ganger.
Drikaton.
Guffen D. - sannsynligvis den morsomste skribenten i nyere, norsk nett-donaldisme
Drikaton
46 år, Nittedal
13.10.2008, 15:44

... eller når det har vore ei ti år gamal Don Rosa-teikning i bladet og det har blitt nevnt, men det ikkje har blitt framheva som det aller viktigaste i bladet sånn at dei som skumleser ikkje får det med seg.
Uansett: Raptus von Rupp! Yay!
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin
Innlegget blei sist redigert 13.10.2008, 15:57 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
13.10.2008, 15:56

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.