Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Freddy Milton til Raptus

Andeby Online > Diskusjonsforum > Freddy Milton til Raptus

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

Teikneserie-Noreg består ikkje av DDF(R)-medlemer. Freddy Milton er ein interessant serieskapar, men det store trekkplasteret er han ikkje, med tanke på at festivalen tidlegare har hatt gjester som Don Rosa, Will Eisner, Mort Walker og Bud Grace. Ein annan ting med Freddy Milton er at han er langt større i Danmark enn han er i resten av verda, på same måte som Arild Midthun og Frode Øverli sannsylegvis ikkje hadde fått dei heilt store tilhøyrarmassene på Komiks.

Olaf reknast ikkje som ein viktig attraksjon, nei. Let's face it: Eg har ikkje hatt seriar på trykk på nesten eit år, totalt har eg hatt berre tre Donald-historier på trykk, så som Donald-forfattar er eg relativt ukjent utanfor Andeby Online. Eg hadde litt pressedekning då den første historia mi kom på trykk, men det er fem år sidan, og dei fleste har gløymt det der no. Er eg kjent for noko som helst i teikneserie-Noreg er det sannsynlegvis at eg står bak Nettserier.no, men det er òg framleis eit undergrunnsfenomen, så det er ikkje noko eg blir eit stort trekkplaster av. Eg er stolt over å ha klart å snike meg inn på gjestelista, men eg er ikkje den store attraksjonen på Raptus i år. (Hadde eg vore det, hadde dei ikkje sett opp programposten min i det minste rommet dei har på same tidspunkt som Mads Eriksen har show i ein annan sal.)

At Nuñez er invitert har sjølvsagt ingenting med meg å gjera. Hadde Raptus-teamet sett på det at Nuñez har teikna ei av mine historier som eit veldig viktig trekk ved ho, hadde dei nevnt det i sin presentasjon av Nuñez på sine heimesider. Eg set stor pris på at Nuñez er invitert, men det har ingenting med meg å gjera.

Og eg veit ikkje eingong om eg får hilst på Nuñez i løpet av helga (eg håper det -- eg snakka i eitt minutt med ho i Spania for to år sidan, veldig hyggeleg dame), men om nokon fotfølger meg eller Nuñez med eit kamera, skal ikkje EG nekte nokon å fotografere iallfall. (Og ettersom alles favoritt-fotojournalist er i Bergen den helga, er det ikkje heilt utenkjeleg at han kanskje klarer å ta eit lite bilde?)

(Sigvald: Takk for at du tester bildefunksjonen i forumet sånn at eg ser at den ikkje virker. Eg skal sjå om eg får fiksa på det.)

Tommy er etter det eg har skjønt i Asia for tida, så han skal ikkje på Raptus.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

05.09.2008, 11:46

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Teikneserie-Noreg består ikkje av DDF(R)-medlemer. Freddy Milton er ein interessant serieskapar, men det store trekkplasteret er han ikkje, med tanke på at festivalen tidlegare har hatt gjester som Don Rosa, Will Eisner, Mort Walker og Bud Grace. Ein annan ting med Freddy Milton er at han er langt større i Danmark enn han er i resten av verda, på same måte som Arild Midthun og Frode Øverli sannsylegvis ikkje hadde fått dei heilt store tilhøyrarmassene på Komiks.

AC hilste i hvert fall på Arild. Så helt ukjent kan Arild ikke være for det danske publikum.

At Nuñez er invitert har sjølvsagt ingenting med meg å gjera.

Duoen Byron Erickson og Giorgio Cavazzano ble i hvert fall presentert samlet i forbindelse med Komiks - kanskje noe Raptus kunne lært litt av?

(Sigvald: Takk for at du tester bildefunksjonen i forumet sånn at eg ser at den ikkje virker. Eg skal sjå om eg får fiksa på det.)

Den virker i hvert fall fint nå - takk! Jeg kan i den forbindelse tipse om at man bør unngå bilder som er bredere enn 489 pixler.

Tommy er etter det eg har skjønt i Asia for tida, så han skal ikkje på Raptus.

OK!

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Innlegget blei sist redigert 05.09.2008, 17:15 av Sigvald

Sigvald
41 år, Stavanger

05.09.2008, 17:14

Sigvald skreiv:

AC hilste i hvert fall på Arild. Så helt ukjent kan Arild ikke være for det danske publikum.

ACs interesse for Disney-teikneseriar er langt større enn hos den gjennomsnittlege Komiks-besøkande. Sjølvsagt finst det danskar som har høyrd om Arild Midthun. Og Freddy Milton har fått ei Hall of Fame-bok, så det er veldig mange nordmenn som veit kven han er òg. Men det heilt store trekkplasteret er han no ein gong ikkje utanfor Danmark. Og har ikkje AC sagt at hovudgrunnen til at Milton er æresmedlem i DDF(R) er hans engasjement med «Carl Barks & Co»? Det kan ikkje akkurat seiast å vera like velkjent i Bergen som i Danmark akkurat.

Duoen Byron Erickson og Giorgio Cavazzano ble i hvert fall presentert samlet i forbindelse med Komiks - kanskje noe Raptus kunne lært litt av?

Du KAN ikkje samanlikna «Donald for en dag» med «Drageherrenes rike». Sistnevnte er det mest spennande eksperimentet som er gjort med Donald-teikneseriar sidan Skrues liv og dessutan lang nok til å fylle ei Hall of Fame-bok. Førstnevnte er ei heilt vanleg fjortensiders B-gjengenhistorie og ikkje akkurat ei historie Nuñez kjem til å bli hugsa for.

Eg har ingenting imot å helse på Nuñez dersom anledninga byr seg, men vi er på ingen måte eit radarpar.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

05.09.2008, 17:48

Teikneserie-Noreg består ikkje av DDF(R)-medlemer.

IKKE??? Hmm...

Olaf reknast ikkje som ein viktig attraksjon, nei.

IKKE??? Hmm...

(Og ettersom alles favoritt-fotojournalist er i Bergen den helga, er det ikkje heilt utenkjeleg at han kanskje klarer å ta eit lite bilde?)

Hvorfor opplyser du om at vår "alles favoritt-fotojournalist" kommer? AC har da ingen interesse av dette.

Hørte jeg noen si "Kvakk!"???
Guffen Delbekk og Jørn McDuck på tur: Reiseguiden

Jørn McDuck
24 år, Trondheim

05.09.2008, 17:48

Jo, det mener jeg nu nok jeg har - vil altid gerne se billeder fra den slags begivenheder. Jeg må også nok sige at Olaf har ret - det var de færreste fans og gæster på komiks som genkendte Arild - de fleste på foreningens stand var helt uinteresserede i Sigvalds medbragte mælkekartoner. De som genkendte Arild var nok de som kender ham fra raptus o.l. og ved hvilken betydning han har haft for netop dette.

Remember: It all started with a mouse

AC
29 år, Danmark

06.09.2008, 08:42

eta beta skreiv:

ALLTID mange tricky kollisjoner på Raptus, selv i år når det fra mitt ståsted er et av de svakeste Raptusprogrammene noensinne. Det er vel ingen av årets gjester som jeg bare må ha med meg (men likevel nok som interesserer meg til at kollisjonene står i kø). Føler vel at det riktig store navnet (og trekkplasteret?) mangler samtidig som det naturlig nok etter så mange år og i et lite land begynner å bli en del gjengangere.

Mye enig med eta beta. Det store trekkplasteret mangler (Régis Loisel er fjernet fra gjestelisten), men nå har det blitt en hyggelig tradisjon å dra til Raptus. Så, eta beta, vi sees der.

49 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill

Innlegget blei sist redigert 06.09.2008, 19:48 av Øyvind Braaten

Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg

06.09.2008, 19:46

Sigvald skreiv:

Jeg vet ikke om Tommy skal til Raptus, hvis ikke kan vel andre dekke begivenheten for Kvakk!?

Jeg skal ikke paa Raptus (jeg er for oyeblikket i Moskva og er snart paa vei mot Asia), men den som onsker kan gjerne baade ta bilde og skrive noen ord. Eller en av delene... :-)

Tommy
25 år, Odda

06.09.2008, 20:40

AC skreiv:

de fleste på foreningens stand var helt uinteresserede i Sigvalds medbragte mælkekartoner.

Dette er den mest geniale setningen jeg noen gang har lest her på Andeby Online. Gratulerer, AC, du har vunnet den prestisjetunge prisen Gullnebbet!

...eller kanskje ikke..

http://mira.arnebye.no/ - enda en sånn nymotens stripeserie. NYE STRIPER HVER TIRSDAG, TORSDAG OG LØRDAG!

*dask dask dask dask*

Arne Bye
25 år, Steinkjer

06.09.2008, 21:12

Tommy skreiv:

Sigvald skreiv:

Jeg vet ikke om Tommy skal til Raptus, hvis ikke kan vel andre dekke begivenheten for Kvakk!?

Jeg skal ikke paa Raptus (jeg er for oyeblikket i Moskva og er snart paa vei mot Asia), men den som onsker kan gjerne baade ta bilde og skrive noen ord. Eller en av delene... :)

Skal du også reise med den trans-Sibirske jernbanen? Det kan i hvert fall anbefales, selv om det nok er kaldere nå enn da vi reiste i Juli 2006.

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
41 år, Stavanger

06.09.2008, 21:39

Donald-relaterte ting på Raptus i år basert på programmet slik det ser ut akkurat no:

FREDAG
18-19: Freddy Milton - Dansk Donald, Peer Gynt-salen
19-20: Freddy Milton-signering, Outland-standen

LAURDAG
14-15: Maria Jose Nunez - Donald og B-Gjengen, Peer Gynt-salen
15-16: Olaf Solstrand - Nettserier, Donald og livet, tredje etasje
16-17: Maria Jose Nunez-signering, Outland-standen

SUNDAG
12-13: Freddy Milton, Peer Gynt-salen
13-14: Freddy Milton-signering, Outland-standen
15-16: Maria Jose Nunez - Livet FØR Donald Duck, Peer Gynt-salen

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

08.09.2008, 16:51

Donald-relaterte ting på Raptus i år basert på programmet slik det ser ut akkurat no:

Noe sier meg at man ikke bør trappe opp på Nunez å forvente at hun legger ut om Donald Duck. Ordet "før" skrevet med STORE bokstaver gjør vel at dette har lite donaldistisk verdi og enkelte bør vel ikke forvente at hun legger ut i timesvis om sitt samarbeid med vår alle helt fra Stokksund. Men hey, dette betyr ikke at foredraget trenger å være dårlig.

Hørte jeg noen si "Kvakk!"???
Guffen Delbekk og Jørn McDuck på tur: Reiseguiden

Jørn McDuck
24 år, Trondheim

08.09.2008, 20:07

[m]LAURDAG
14-15: Maria Jose Nunez - Donald og B-Gjengen, Peer Gynt-salen

SUNDAG

Behersker Maria engelsk? Ellers kan vel kanskje publikum synes at det blir vel mye oversettelse fra spansk til engelsk og/eller norsk?

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
41 år, Stavanger

08.09.2008, 21:59

Kvifor det? Personleg har eg ingenting imot at folk prater på sitt eiget språk så lenge det er ein tolk til stades.

Eg har forsåvidt såvidt snakka med Nunez for nokre år sidan då vi befant oss på samme fest, og naturleg nok prata vi engelsk då, men det er nok ein grunn til at den samtalen varte i berre to minutt.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

08.09.2008, 22:03

Endring på programmet: Nunez' andre programpost har bytta namn til frå «Livet FØR Donald» til «Donald og mere til», og flytta frå klokka 15 til klokka 12 på sundagen.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

09.09.2008, 14:26

Og no er tredje etasje endra til lille kjellersal. Huh.

Ser ut som det framleis er store omrokkingar i programmet. No ser det ut som om Niko Henrichon har forsvunne heilt frå programmet (han står framleis oppført på gjeste- og signeringslista).

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

11.09.2008, 06:55

.... No ser det ut som om Niko Henrichon har forsvunne heilt frå programmet (han står framleis oppført på gjeste- og signeringslista).

Dersom Henrichon ikke kommer, blir det et tynt program. Programmet vil endres hele tiden. Av erfaring vet jeg at det endelige programmet ser vi ikke før på søndag.

49 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill

Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg

11.09.2008, 08:44

Sigvald skreiv:

Skal du også reise med den trans-Sibirske jernbanen? Det kan i hvert fall anbefales, selv om det nok er kaldere nå enn da vi reiste i Juli 2006.

Jeg kan nok ikke si at jeg skal det, siden jeg naa allerede har gjort det. Vi ankom Vladivostok i gaar kveld.

Tommy
25 år, Odda

14.09.2008, 06:43

Tommy skreiv:

Sigvald skreiv:

Jeg kan nok ikke si at jeg skal det, siden jeg naa allerede har gjort det. Vi ankom Vladivostok i gaar kveld.

OK, vi fulgte en annen rute og reiste videre fra Irkutsk til Mongolia og Kina.

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
41 år, Stavanger

14.09.2008, 15:25

Nogen der har beretninger fra weekenden - eller er de i en anden tråd?

Remember: It all started with a mouse

AC
29 år, Danmark

15.09.2008, 11:36

Det kommer, det kommer :-)

Legg meg på bordet og kall meg Donald Duk!

http://www.dingus.be - bloggen til Det Gode Selskap.

Guffen Delbekk
23 år, Halden

15.09.2008, 11:58

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.