Andeby Online > Diskusjonsforum > Pengebingen
Gå tilbake til forumoversikta ...

Syns eg hukser eg ein ong såg eit kart over Skrues pengebinge for mange år sidan. Er dette eit reint produkt av min fantasi, eller finns det faktisk eit sånt kart? Og finns det på nettet?
~Odgor
Odgor
16 år, Ullensvang
25.08.2008, 18:57

Det finst, det er Don Rosa som har laga det, og det står i Donald Duck & Co nummer 21/2001.
Finst det på nett? Det er sannsynlegvis løgn å seie nei, men dei som faktisk sit på rettigheitane til dette kartet har aldri lagt det ut nokon stad. Og ettersom du sjølvsagt ikkje er interessert i ulovlege linkar, er nok svaret nei likevel.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
25.08.2008, 19:38

Vennligst la vere å bruke Andeby Online-forumet til å distribuere lenkjer til ulovleg opplasta materiale. Har sletta eit par innlegg for ordens skuld.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin
Innlegget blei sist redigert 25.08.2008, 22:11 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
25.08.2008, 22:11

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:
Det finst, det er Don Rosa som har laga det
Av og til liker jeg å pirke, men denne gangen skal jeg la være å legge til at Dan Shane også var med på å lage det kartet...
Tommy
24 år, Odda
25.08.2008, 23:26

Odgor skreiv:
Syns eg hukser eg ein ong såg eit kart over Skrues pengebinge for mange år sidan. Er dette eit reint produkt av min fantasi, eller finns det faktisk eit sånt kart? Og finns det på nettet?
Har du spurt i andre fora? Tror kanskje de er mer imøtekommende med å svare på slikt?
26.08.2008, 15:55

Tommy skreiv:
Av og til liker jeg å pirke, men denne gangen skal jeg la være å legge til at Dan Shane også var med på å lage det kartet...
På det jeg greide å Google frem sto det "F.L. Drake" 
Det morsomme da jeg Googlet etter tegningen var å se hvor mange blogger som har skrevet om MatsGull (eller "Matt", "Mat" og "Mat Skull" som er noen av navnene de forskjellige bloggene bruker) sin pengebinge.
Hørte jeg noen si "Kvakk!"???
Guffen Delbekk og Jørn McDuck på tur: Reiseguiden
Innlegget blei sist redigert 26.08.2008, 18:04 av Jørn McDuck
Jørn McDuck
24 år, Trondheim
26.08.2008, 18:04

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.