Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Nobelpris til Petter Smart

Andeby Online > Diskusjonsforum > Nobelpris til Petter Smart

Gå tilbake til forumoversikta ...

Er det nokon her som sit på Donald Pocket 89 som gidder å hjelpe meg med ein ting?

Svært tidleg i pocketen er Skrue og Petter Smart i Stockfisk, hovudstaden i Norsvedia, for å motta ein Nobel-pris. Bortsett frå at det sjølvsagt ikkje heiter Nobel-pris, men Snobel-pris eller noko sånt.

Kan nokon fortelja meg nøyaktig kva namnet på denne prisen var, og kva kategori det var Petter Smart fikk den i?

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Innlegget blei sist redigert 19.08.2008, 11:23 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

19.08.2008, 11:21

Du var ikke langt unna. Den heter Snobbel-prisen. Petter fikk Raritets-prisen, en pris spesielt opprettet for et geni i kreativ raritet.

ばか! (Baka!)

Chrisron
31 år, Tønsberg

19.08.2008, 12:20

Tusen takk for hjelpa, Chrisron! Hugsa at det var ein spesialoppretta pris han fekk, ja, og Raritets-prisen høyrast definitivt ut som ein pris Petter ville ha fått.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Innlegget blei sist redigert 19.08.2008, 17:03 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

19.08.2008, 17:03

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.