Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Mestproduserande nordmann?

Andeby Online > Diskusjonsforum > Mestproduserande nordmann?

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Nokon som veit kven som er den mestproduserande norske Donald-skaparen gjennom tidene?

Eg spør fordi eg byrjar lure på om det kanskje kan vera meg. Eg har levert (og fått betalt for) manus til 196 sider. Eg har alltid gått ut frå at den mestproduserande var Tor Bomann-Larsen, som ifølgje Inducks har cirka 170 sider (og gudane veit kor mange produserte sider som aldri har stått på trykk, finst det tal på sånt?), men kanskje nokre her inne veit betre? Og sannsynlegvis topper Arild Midthun lista om ein reknar med alle forsidene ...

(Sjølvsagt kan verken eg eller Bomann-Larsen måle oss med legendariske halvnordmenn som Jan Gulbransson, Gorm Transgaard og Jens Hansegård, men ...)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Innlegget blei sist redigert 09.06.2008, 12:35 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

09.06.2008, 12:34

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Nokon som veit kven som er den mestproduserande norske Donald-skaparen gjennom tidene?

Eg spør fordi eg byrjar lure på om det kanskje kan vera meg. Eg har levert (og fått betalt for) manus til 196 sider. Eg har alltid gått ut frå at den mestproduserande var Tor Bomann-Larsen, som ifølgje Inducks har cirka 170 sider (og gudane veit kor mange produserte sider som aldri har stått på trykk, finst det tal på sånt?), men kanskje nokre her inne veit betre? Og sannsynlegvis topper Arild Midthun lista om ein reknar med alle forsidene ...

(Sjølvsagt kan verken eg eller Bomann-Larsen måle oss med legendariske halvnordmenn som Jan Gulbransson, Gorm Transgaard og Jens Hansegård, men ...)

...men 196 sider passer vel akkurat til ei Hall Of Fame bok! Så får vi håpe at alle historiene får en tegner snart!

Drikaton.

Guffen D. - sannsynligvis den morsomste skribenten i nyere, norsk nett-donaldisme

Drikaton
45 år, Nittedal

09.06.2008, 12:44

Drikaton skreiv:

...men 196 sider passer vel akkurat til ei Hall Of Fame bok!

Nei, det er nok en del for mye. Det er vel ikke mer enn ca. 150 sider med tegneserier i ei Hall Of Fame-bok. Så kommer artikler og redaksjonelt stoff i tillegg. Så Olaf må nok skrive litt mer, sånn at han kan få to bøker. :-)

Jeg er forresten også ganske sikker på at Tor Bomann-Larsen er den norske Donald-skaperen med flest sider på samvittigheten. Altså før Olaf! Men han slår nok Olaf i antall historier. :-) (Foreløpig)

tommykvarsvik.kelpie.no

Innlegget blei sist redigert 09.06.2008, 14:41 av Tommy

Tommy
24 år, Odda

09.06.2008, 14:40

Drikaton skreiv:

...men 196 sider passer vel akkurat til ei Hall Of Fame bok!

Haha, veldig morosamt :-) Ain't gonna happen.

Tommy skreiv:

han slår nok Olaf i antall historier.

Med ein ganske sterk margin.

Dette blir den lista eg får basert på Inducks + eigen bakgrunnsinformasjon. Kan dette stemme?

1. Gorm Transgaard, 328 historier *) **)
2. Tor Bomann-Larsen, 39 historier
3. Håkon Aasnes, 36 historier
4. Jens Hansegård, 35 historier *) **)
5. Jan Gulbransson, 32 historier *)
6. Terje Bomann-Larsen, 26 historier
7. Olaf Moriarty Solstrand, 18 historier **)
8, Arild Midthun, 13 historier **)
9. Tommy Kvarsvik, 8 historier **)
10. Tormod Løkling, 4 historier **)
11. Helge Fauskanger, 2 historier **)
11. Alf Næsheim, 2 historier
13. Ernst Gervin, 1 historie
13. Erik Hørthe, 1 historie
13. Eirik Ildahl, 1 historie
13. Nils Petter Smeby, 1 historie

*) Halvt norsk
**) Framleis aktiv, så dette talet kjem sannsynlegvis til å auke kraftig, og for mange av desse er det òg sannsynleg at det eksisterer ganske mange historier som ikkje ligg inne i INDUCKS.

EDIT: Klarte å gløyma Næsheim og Hørthe.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Innlegget blei sist redigert 09.06.2008, 17:43 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

09.06.2008, 15:51

Lista er nok riktig. Men jeg må nok innrømme at jeg er litt mer firkantet enn deg, og ikke tenker på dem som bare har en norsk mor eller far og som har vokst opp i et annet land, som norske. Altså, så lenge de ikke har norsk statsborgerskap. Men vi kan/bør jo selvsagt huske på at de har tilknytning til Norge.

tommykvarsvik.kelpie.no

Tommy
24 år, Odda

09.06.2008, 16:25

Isåfall blir lista
1. Tor Bomann-Larsen, 39 historier
2. Håkon Aasnes, 36 historier
3. Terje Bomann-Larsen, 26 historier
4. Olaf Moriarty Solstrand, 18 historier **)
5, Arild Midthun, 13 historier **)
6. Tommy Kvarsvik, 8 historier **)
7. Tormod Løkling, 4 historier **)
8. Helge Fauskanger, 2 historier **)
8. Alf Næsheim, 2 historier
10. Ernst Gervin, 1 historie
10. Erik Hørthe, 1 historie
10. Eirik Ildahl, 1 historie
10. Nils Petter Smeby, 1 historie

Innlegget blei sist redigert 09.06.2008, 17:42 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

09.06.2008, 16:31

Eller, sidevis:

1. Olaf Moriarty Solstrand, 196 sider **)
2. Tor Bomann-Larsen, 169 sider
3. Terje Bomann-Larsen, 126 sider
4. Håkon Aasnes, 86,5 sider
5, Arild Midthun, 73 sider **) ***)
6. Tommy Kvarsvik, 54 sider **)
7. Tormod Løkling, 20 sider **) ***)
8. Alf Næsheim, 18 historier
9. Helge Fauskanger, 14 sider **)
10. Nils Petter Smeby, 12 sider
11. Ernst Gervin, 10 sider
11. Eirik Ildahl, 10 sider
13. Erik Hørthe, 9 sider

***) Her reknar eg kvar adventskalenderstripe som 1/4 side

... men dette blir sjølvsagt ei heilt urettferdig liste, ettersom det er langt meir arbeid å teikna noko enn å t.d. kome på ideen til noko (som er tilfelle for Ildahls historie), og her har eg berre talt kor mange enkeltsider folk har bidratt til, så ...

Innlegget blei sist redigert 09.06.2008, 17:42 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

09.06.2008, 16:46

Det hjelper dessverre ikke om du, Tommy og andre er aldri så produktive så lenge vi andre får se så lite av det dere lager, på trykk.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

09.06.2008, 17:24

Sigvald skreiv:

Det hjelper dessverre ikke om du, Tommy og andre er aldri så produktive så lenge vi andre får se så lite av det dere lager, på trykk.

Hm ... Godt poeng, upubliserte historier høyrer vel eigentleg ikkje heime på ei slik liste. Så då blir det:

1. Tor Bomann-Larsen, 39 historier
2. Håkon Aasnes, 36 historier
3. Terje Bomann-Larsen, 26 historier
4, Arild Midthun, 13 historier **)
5. Tormod Løkling, 4 historier **)
6. Olaf Moriarty Solstrand, 3 historier **)
7. Alf Næsheim, 2 historier
7. Tommy Kvarsvik, 2 historier **)
9. Ernst Gervin, 1 historie
9. Erik Hørthe, 1 historie
9. Eirik Ildahl, 1 historie
9. Nils Petter Smeby, 1 historie

1. Tor Bomann-Larsen, 169 sider
2. Terje Bomann-Larsen, 126 sider
3. Håkon Aasnes, 82,5 sider
4, Arild Midthun, 73 sider **) ***)
5. Olaf Moriarty Solstrand, 38 sider **)
6. Tormod Løkling, 20 sider **) ***)
7. Alf Næsheim, 18 sider
8. Tommy Kvarsvik, 15 sider **)
9. Nils Petter Smeby, 12 sider
10. Ernst Gervin, 10 sider
10. Eirik Ildahl, 10 sider
12. Erik Hørthe, 9 sider

Fornøgd, Sigvald?

Innlegget blei sist redigert 09.06.2008, 17:41 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

09.06.2008, 17:32

Det finst altså 15 upubliserte historiar signert Olaf Moriarty Solstrand? Når kjem dei på trykk?

Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!

Kristian Rødvand
23 år, Rana

15.06.2008, 01:50

Kristian Rødvand skreiv:

Det finst altså 15 upubliserte historiar signert Olaf Moriarty Solstrand?

Hm... Eg trudde ikkje at du likte masseprodusert samlebåndsmøl?

Vel, både ja og nei. Det stemmer at eg har levert frå meg seksten manus som enno ikkje har blitt til trykte historier (og at eg på det tidspunktet eg starta denne tråden hadde levert frå meg femten manus), men av desse er det tretten som såvidt meg bekjent ikkje har blitt teikna, og ni som etter det eg veit heller ikkje er gjennomgåtte av redaktøren og klargjort for å sende til ein teiknar. Så ikkje hald pusten, det er ikkje ferdige historier vi snakker om her.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

15.06.2008, 11:03

Dumpet tilfeldigvis over denne diskusjonen, og tenkte jeg skulle gi litt info rundt min bror Tors og min produksjon på 70-tallet. For det første er neppe alt fanget opp av inducks. Vi skrev fra ca. 1970 til 1977, og Tor finansierte studiet sitt på denne måten, så produksjonen var nok langt større enn det som framkommer på listene her. Tor var nok den første nordmann som jobbet for Donald, med meg som en god nr. 2. Det meste av det vi gjorde var imidlertid samarbeidsprosjekter, der vi klekket ideene sammen, og fordelte manusskrivingen broderlig. Fordelingen oss imellom er derfor litt tilfeldig, men det stemmer at Tor har skrevet flest manus.

Terje B-L

15.06.2008, 18:24

Kristian Rødvand skreiv:

Det finst altså 15 upubliserte historiar signert Olaf Moriarty Solstrand?

Hm... Eg trudde ikkje at du likte masseprodusert samlebåndsmøl?

Det har eg vel gitt klart uttrykk for, ja. Men eg synes likevel det er litt kult at vi har norske bidragsytarar i Donald, og eg prøver å følge med eit auge i håp om at nokon av dykk kanskje kan unngå å forsvinne i mengden og klare stikke seg ut og heve seg over røkla. Og eg eg trur at du, Olaf, kan hende har potensiale til å gjere det bra. :-)

Vel, både ja og nei. Det stemmer at eg har levert frå meg seksten manus som enno ikkje har blitt til trykte historier (og at eg på det tidspunktet eg starta denne tråden hadde levert frå meg femten manus), men av desse er det tretten som såvidt meg bekjent ikkje har blitt teikna, og ni som etter det eg veit heller ikkje er gjennomgåtte av redaktøren og klargjort for å sende til ein teiknar. Så ikkje hald pusten, det er ikkje ferdige historier vi snakker om her.

Sei ifrå etterkvart så du veit når dei er klare og kjem på trykk, då... B-)

Kristian Rødvand
23 år, Rana

27.06.2008, 17:05

Kristian Rødvand skreiv:

Sei ifrå etterkvart så du veit når dei er klare og kjem på trykk, då... B-)

Det blir neppe nødvendig. Ja, eg abonnerer på bladet, men eg får normalt ikkje bladet før på fredag eller laurdag, så stort sett har nokre andre lagt merke til det og nevnt det i forumet mange dagar før eg er klar over det sjølv.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

27.06.2008, 19:17

La oss håpe det. Eg verken abonnerer eller kjøper bladet jevnlig, så det er fint å bli minna på det når det kjem interessante ting, slik at eg ikkje egår glipp av dei.

Kristian Rødvand
23 år, Rana

28.06.2008, 03:30

Kristian Rødvand skreiv:

La oss håpe det. Eg verken abonnerer eller kjøper bladet jevnlig, så det er fint å bli minna på det når det kjem interessante ting, slik at eg ikkje går glipp av dei.

Jeg har tidligere fått kjeft for å gi utrykk for det samme som deg (kanskje fordi jeg har en tendens til å være litt mindre diplomatisk i min uttrykksform), men jeg er uansett glad for at du med dette bekrefter behovet for varsling av viktige/interessante utgivelser i DD&Co.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

28.06.2008, 16:12

Kristian Rødvand skreiv:

La oss håpe det. Eg verken abonnerer eller kjøper bladet jevnlig, så det er fint å bli minna på det når det kjem interessante ting, slik at eg ikkje egår glipp av dei.

Vil du vera sikker på at du ikkje går glipp av interessante ting, anbefaler eg på det sterkaste at du har andre kanalar å finne ut slikt gjennom enn Andeby Online. Det hender at folk nevner ting dei synest er interessante her inne, men det er veldig mykje interessant i bladet som aldri blir nevnt i forumet ... Og uansett kan det jo hende at det kunne dukke opp ei historie som *du* synest at er interessant til tross for at mange andre ikkje synest det. Så ikkje føl deg alt for sikker på at det å følge med i dette forumet er nok til å ikkje gå glipp av ting.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

28.06.2008, 17:17

Det er så sjelden det er noko spesielt interessant i donald no for tida et eg er tvilar igrunn på at eg går glipp av noko. Gidd uansett ikkje å sniklese donald i butikken for å sjå om det er noko interessant. Er ikkje populært å gjere det med blad som er pakka inn i plast. Nei, eg tar sjansen på at det som er interessant vil bli omtalt på AOL. Brukar ikkje bladene å bli omtalt her fortløpande? Eller er det slutt med det?

Kristian Rødvand
23 år, Rana

29.06.2008, 00:34

Kristian Rødvand skreiv:

Det er så sjelden det er noko spesielt interessant i donald no for tida et eg er tvilar igrunn på at eg går glipp av noko.

Gisp! Det er jo noe interessant i hvert eneste blad! Syns faktisk ikke jeg tar for hardt i når jeg sier det. Nå for tida får vi for eksempel en sjelden Gottfredson-fortelling som fortsettelsesfortelling...

Nei, eg tar sjansen på at det som er interessant vil bli omtalt på AOL.

Det som pleier å bli omtalt her i forumet er når Don Rosa har et opptrykk. Ellers er det veldig lite som blir kommentert...

Brukar ikkje bladene å bli omtalt her fortløpande? Eller er det slutt med det?

Det ble det nok slutt på for en del år siden...

tommykvarsvik.kelpie.no

Tommy
24 år, Odda

29.06.2008, 08:43

Tommy skreiv:

Kristian Rødvand skreiv:

Det er så sjelden det er noko spesielt interessant i donald no for tida et eg er tvilar igrunn på at eg går glipp av noko.

Gisp! Det er jo noe interessant i hvert eneste blad! Syns faktisk ikke jeg tar for hardt i når jeg sier det. Nå for tida får vi for eksempel en sjelden Gottfredson-fortelling som fortsettelsesfortelling...

OK. Kanskje eg er litt for fordømmande. Gottfredson-historiar er definitivt som interessant å rekne. Men eg trur likevel ikkje eg går glipp av allverden. Eg sa opp abonnementet for eit par år sidan fordi det kom så lite interessant stoff at det ikkje var verd pengane lenger. Har kjøpt eit og anna sia då, og bortsett fra nokon lengre historiar av Don Rosa, Marco Rota m.m. har det vore lite å hoppe i taket for. Eg stiller andre krav til teikneseriar no enn eg gjorde då eg var 10-12 år, og det er diverre ganske får av dagens donald-serieskaparar som oppfyller dei. Men for all del, DD&Co er jo no som då mynta på ungar. Ein kan jo ikkje forlange at alle skal vere på Barks og Don Rosa nivå.

Kristian Rødvand
23 år, Rana

30.06.2008, 00:51

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.