Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Nettmøte

Andeby Online > Diskusjonsforum > Nettmøte

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

No kan det sikkert sjå ut som om han ikkje har svart på noko på ei stund, men det har han. Rekkefølgja svara blir lagt ut i er ikkje den rekkefølgja dei blei svart i, men den rekkefølgja spørsmåla kom inn i (ja, eg veit, håplaust system, skal vurdere om det trenger forbetring til neste nettmøte), og det medfører at når han først hopper over eit spørsmål og deretter går tilbake for å svare på det, vil det hamne eit stykke nede på sida, blant resten av svara.

Snart sju timer ...

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

22.11.2005, 00:54

Imponerende hva Dere får til og imponerende hvor mange fornuftige og gode spørsmål folket hadde pønsket ut.

Men vi VIL HA MER :-) Neste nettmøte blir med ??

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

Innlegget blei sist redigert 22.11.2005, 09:30 av MikroMidas

MikroMidas
45 år, Trondheim

22.11.2005, 09:30

Hehe. Fornøgd dersom eg røper at vi planlegger to nye nettmøter før jul? :-)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

22.11.2005, 09:42

To før jul???
Du (dere?) er jo bare helt utrolige.
Veldig godt jobbet :-)

Bernie
36 år, Bergen

22.11.2005, 12:58

To til før jul?

Mannen er ikkje heilt tilrekneleg. Er det ikkje liksom du som er fulltidsstudent, Olaf? ;-)

Var i alle fall enormt bra nettmøte, og imponerande stamina frå Blocks side. :-D

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

22.11.2005, 13:46

Olaf Solstrand skreiv:

Rekkefølgja svara blir lagt ut i er ikkje den rekkefølgja dei blei svart i, men den rekkefølgja spørsmåla kom inn i

Jag hade definitivt föredragit om det senaste skrivna svaret (och senast besvarade spörsmålet) hamnade längst upp. Det blir enklare för läsarna under mötet och tecknaren kan välja att besvara relaterade frågor direkt efter varandra.

Comedy is tragedy plus time! (Woody Allen, Crimes and Misdemeanors)

germund
34 år, Sverige

22.11.2005, 16:11

Ja, eg er heilt einig i at det er eit betre system, eg valde berre det som var aller enklast då vi starta med nettmøter igjen i sommer.

Skal sjå om eg klarer å få fiksa på det før neste nettmøte.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

22.11.2005, 16:21

Har du 'planlagt' neste nettmøte, Olaf?? I så fall: Hvem blir neste gang? Don? Vicar? Flemming Andersen? :-)

Mickey
18 år, Horten

22.11.2005, 22:50

Neste nettmøte er planlagt, og kven det blir med vil bli opplyst når eg har fått bekrefta dato og klokkeslett.

Og kven som skal vera med på nettmøtet etter det igjen (som alt er heilt klargjort for faktisk), opplyser eg om etter neste nettmøte.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

23.11.2005, 02:28

Kommer det flere? :-)

Ja, vi elsker suspekte striper - som de stiger frem
En stil som ikke alle begriper - men elsket i stripefolkets hjem
Det er latterlig, nymotens og harry - mener ihvertfall én Rosaist
Og mens han leser Frank Sels og Dan Barry - så er det vi som ler til sist

http://www.dingus.be - bloggen til Det Gode Selskap.

Guffen Delbekk
23 år, Halden

15.11.2007, 16:22

Ja?

Villas Vidvei
- Andeby i Dag

Jeg går på skolen Ullevål skole

Villas Vidvei
Oslo

15.11.2007, 19:04

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Neste nettmøte er planlagt, og kven det blir med vil bli opplyst når eg har fått bekrefta dato og klokkeslett.

Har jag missat något møte senaste månaden? Jag har för mig att jag läste någonstans att det skulle bli ett eller två nettmøten redan före jul(?)

germund
34 år, Sverige

12.12.2007, 09:41

Joda, eg skreiv vel at det skulle bli eit par nettmøter før jul, men det var i 2005. Vi har ikkje hatt eit einaste nettmøte i år, og har heller ingen planlagt med det første.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

12.12.2007, 10:05

He he! Ja, nu ser jag att tråden inte uppdaterats på ganska länge (jag läste visst bara datumen, inte årtalen). De där mötena 2005 var trevliga, så försök gärna dra i fler personer.

germund
34 år, Sverige

12.12.2007, 20:35

germund skreiv:

He he! Ja, nu ser jag att tråden inte uppdaterats på ganska länge (jag läste visst bara datumen, inte årtalen). De där mötena 2005 var trevliga, så försök gärna dra i fler personer.

Kanskje du kunne hjelpe Olaf med å få til et nettmøte med f.eks. Stefan Diös?

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

12.12.2007, 22:05

Dersom eg hadde vore interessert i eit slikt nettmøte hadde eg klart å få tak i Stefan sjølv, og hadde eg hatt bruk for Germunds hjelp hadde eg klart å spørja han sjølv. Men kvifor eit nettmøte med Stefan Diös -- om ein først skal byrja å arrangere nettmøter med oversetjarar må då namn som Harald Dyrkorn og dei andre *norske* oversetjarane vera meir interessante?

Men nei, ingen nettmøter er på gong framover, rett og slett fordi eg prioriterer andre prosjekter.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

13.12.2007, 19:41

Ser at det på førstkommende fredag kl. 13 er nettmøte på donald.no. Selveste Svinesen dukker opp for å svare live på spørsmål!

Tommy
24 år, Odda

14.05.2008, 10:56

Forresten... Reklamen for nettmøtet reklamerer med "Nettmøte med Svinesen! Tørr du delta?" og "Tørr du delta? Bøøøø!" Er det et slags ordspill som jeg ikke helt skjønner her? Eller er det en skrivefeil? Med tanke på hvor mange som i dag sier at de lærte å lese gjennom Donald er det kanskje litt bekymringsverdig at redaksjonen klarer å skrive "tørr" i stedet for "tør". Så dette har jeg tatt meg den frihet å spørre Svinesen om. Så får vi se om han svarer :-)

Innlegget blei sist redigert 15.05.2008, 13:25 av Tommy

Tommy
24 år, Odda

15.05.2008, 13:24

"Tørr du delta?" Ka du tru?

49 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill

Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg

15.05.2008, 13:26

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.