Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Fantonald

Andeby Online > Diskusjonsforum > Fantonald

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Dette er noko eg har lurt på ei stund no: Veit Petter Smart at det er Donald som er Fantonald?

~Odgor

Ikkepedia

Odgor
16 år, Ullensvang

26.04.2008, 15:26

Ja. I en rekke historier kommer det vel tydelig fram at han gjør det. I forordet til ukas Fantonald-minibok står det svart på hvitt: "...Petter er for øvrig den eneste som vet at Donald og Fantonald er én og samme person."

Barks | Scarpa | Gottfredson | Murry | Cavazzano
torgnyland.blogspot.com

Karamell
40 år, Oslo

26.04.2008, 15:53

Aha...Tok meg tydlegvis ikkje god nok tid til å lesa det...

~Odgor

Ikkepedia

Odgor
16 år, Ullensvang

26.04.2008, 16:12

Står det det? Det kan då ikkje stemme ... I kjempeboka «Jeg, Super-Donald» får vi i ei historie sjå at Petter, etter å ha forsynt Donald med masse Fantonald-utstyr og bygd heisen frå soverommet til den hemmelege kjellaren, får vite at det er Donald som er Super-Donald -- og umiddelbart etter dette tar Petter ein gløymekaramell for å gløyma Fantonalds rette identitet. Og Donald pleier då stort sett aldri å oppsøke Petter på vegne av Fantonald utan Fantonald-maska og -drakta.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

26.04.2008, 17:44

Du har rett i at Petter i historien Super Donalds hevn tar et glemmedrops da Donald avslører at han er Fantonald/Super-Donald. Men i andre historier er det tydelig at Petter er innforstått med Donalds hemmelighet. Se bare på den neste historien i Jeg Super-Donald: Super-Donald og Jernhesten.

Barks | Scarpa | Gottfredson | Murry | Cavazzano
torgnyland.blogspot.com

Karamell
40 år, Oslo

26.04.2008, 18:04

Mitt inntrykk er at han i noen historier vet det, og andre ikke.

Tommy
25 år, Odda

26.04.2008, 20:21

Enig. Litt forvirrande...

~Odgor

Ikkepedia

Odgor
16 år, Ullensvang

26.04.2008, 20:57

Tommy skreiv:

Mitt inntrykk er at han i noen historier vet det, og andre ikke.

Ja, i fleire historier (har ikkje døme no) kjem det klart fram at Petter ikkje veit det, medan det i andre kjem klart fram at han veit det.

Eirikb

26.04.2008, 22:15

Er det noen som har noen fornuftig forklaring på hvordan man, etter at vi ble introdusert for Fantonald, ved to anledninger har klart å servere utgivelser hvor han går under andre navn? (Jeg tenker på pocketboken "Stålanden" og kjempeboken "Jeg, Super-Donald)

BOM -Du er hypnotisert!

Spøkelseskladden
40 år, Sarpsborg

28.04.2008, 22:34

Han heter da Fantonald i Stålanden-boka.

blue blue glass moon
under the crimson air

Adamant
22 år, USA

28.04.2008, 22:37

Jupp - men hvorfor heter boka stålanden? Oversetter som har lest for mange svenske Supermannblader?

BOM -Du er hypnotisert!

Spøkelseskladden
40 år, Sarpsborg

28.04.2008, 22:38

Det er flere som har fått vite om Donald's andre identitet, som jeg vet Petter Smart og Klodrik (som også tok en angrepille hvis jeg husker riktig), men er det flere en de to?

Mickey
18 år, Horten

05.05.2008, 21:36

Nokon finn det faktisk ut i denne vekas Donald -- og vedkomande tar IKKJE angrepille.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

05.05.2008, 21:57

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Nokon finn det faktisk ut i denne vekas Donald -- og vedkomande tar IKKJE angrepille.

Av hensyn til de mange som ikke abonnerer synes jeg du skal fortelle mer om dette her, gjerne skjult med spoiler-funksjonen.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

05.05.2008, 22:46

Hun ville altså beholde barnet?

Tommy
25 år, Odda

05.05.2008, 23:00

Interessant. Men i og med at jeg ikke kommer til å kjøpe ukens Donald -blad, kunne du spoile litt Olaf? :)

Mickey
18 år, Horten

05.05.2008, 23:26

Mickey skreiv:

Interessant. Men i og med at jeg ikke kommer til å kjøpe ukens Donald -blad, kunne du spoile litt Olaf? :)

Eg kan godt spoila litt...Trur dei fleste abbonentane har fått sitt blad no.

SPOILER:

...Det var...det var...SPOIL *elektra* SPOIL.

[spoilerboks sett inn av moderator]

~Odgor

Ikkepedia

Innlegget blei sist redigert 06.05.2008, 13:47 av Olaf Moriarty Solstrand

Odgor
16 år, Ullensvang

06.05.2008, 12:45

Odgor skreiv:

SPOILER:

...Det var...det var...SPOIL *elektra* SPOIL.

Og hvem eller hva er

SPOILER:

"Elektra"

?
[også denne spoilerboksen er satt inn av moderator]

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Innlegget blei sist redigert 06.05.2008, 17:14 av Olaf Moriarty Solstrand

Sigvald
41 år, Stavanger

06.05.2008, 15:47

Sigvald:

SPOILER:

Som nevnt i ein annan tråd, pågår det no ein serie i fire delar i Donald-bladet der Fantonald kvar veke møter ein ny stor superskurk, og etter at alle fire delane har stått på trykk skal lesarane få stemme på kva for ein av desse skurkane vi likte best, og så får Fantonald møte denne i eit endelig kjempeoppgjer. Elektra er den tredje av desse skurkane, og så langt den klart kulaste. Og ho har altså sett ansiktet til Fantonald utan maske, UTAN at ho gløymte det igjen før historia slutta. Det aleine er grunn god nok til at eg vil sjå Fantonald møte henne igjen.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

06.05.2008, 17:43

Takk.

Mickey
18 år, Horten

06.05.2008, 18:10

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.