Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Egmont med ny nett-butikk

Andeby Online > Diskusjonsforum > Egmont med ny nett-butikk

Gå tilbake til forumoversikta ...

Serie.no skriver Egmont at de vil komme med ny nettbutikk ganske snart.
Starten av artikkelen begynner bra:
Du vil kunne:
-Sjekke status for ordrene dine
-Søke opp varer
-Finne flere typer varer enn i dag
-Betale med kredittkort
Vareutvalget vil utvides til også å omfatte barne- og ungdomsbøker.

;-)

Dette synes å låte vel og bra, men vent litt;

Nederst i artikkelen står det:
Den nye nettbutikken sender ikke lenger portofritt, og i en overgangsfase vil vi kun akseptere betaling med kort.
:-S

Personlig synes jeg at dette stinker, da jeg selv kun bruker faktura/nettbank.
Har dere andre noen synspunkter på dette??

It was all started by a mouse...

Innlegget blei sist redigert 08.04.2008, 20:41 av Audun

Audun

08.04.2008, 16:55

Du betaler med hvaforno??? Finnes det andre betalingsmåter enn kort???

At de ikke sender portofritt synes jeg er helt greit. Jeg kan ikke huske å ha handlet med noen over nett som har dekket porto for meg, så jeg forventer ikke noe annet.
Og de fleste har vel et kort de kan betale med, eller har enkelt mulighet for å skaffe seg et. For personer som er for unge til å motta slike kort går det vel i de fleste tilfeller greit at foreldre/foresatte betaler med kort, og får overført penger fra den som skal ha varen? Så jeg ser ærlig talt ikke problemet. Det er jo tross alt bare kortvarig.
Så for min del høres det bare positivt ut at egmont forbedrer nettbutikken.

Innlegget blei sist redigert 08.04.2008, 19:58 av Kent

Kent
23 år, Sandnes

08.04.2008, 19:56

Audun skreiv:

Dette synes å låte vel og bra, men vent litt;

Nederst i artikkelen står det:
Den nye nettbutikken sender ikke lenger portofritt, og i en overgangsfase vil vi kun akseptere betaling med kort.
:-S

Personlig synes jeg at dette stinker, da jeg selv kun bruker faktura.
Har dere andre noen synspunkter på dette??

Helt enig! det er dumt å miste den fordelen. F.eks. en mammutbok vil bli billigere å kjøpe i butikken siden du må plusse på portoen og det kostet like mye før. For bøker som bare selges der er det også irriterende at vi må betale porto. :'-(

donald100
Oslo

08.04.2008, 20:04

Kent skreiv:

At de ikke sender portofritt synes jeg er helt greit. Jeg kan ikke huske å ha handlet med noen over nett som har dekket porto for meg, så jeg forventer ikke noe annet.

Men det er jo alltid fint å sleppe å betale porto og kan bruke de pengene på noe annet. Over tid blir det mye penger som går til porto. At ingen andre nettbutikker har det slik at du slepper porto syntes jeg det gjorde det ekstra fint å handle på den nettbutikken.

donald100
Oslo

08.04.2008, 20:09

donald100 skreiv:

Men det er jo alltid fint å sleppe å betale porto og kan bruke de pengene på noe annet. Over tid blir det mye penger som går til porto.

Neida, det blir 35kr her og 35 kr der. Personlig synes jeg det det er bedre å bruke penger på porto, enn på godteri og brus...

At ingen andre nettbutikker har det slik at du slepper porto syntes jeg det gjorde det ekstra fint å handle på den nettbutikken.

Jeg har handlet litt på Egmonts gamle nettbutikk hvor jeg har betalt med nettbank, og jeg har aldri opplevd å ikke betale porto.

borteherfra
15 år, Tromsø

08.04.2008, 23:15

Den nye butikken er no open. http://www.univers.no

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

10.04.2008, 21:20

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Den nye butikken er no open. http://www.univers.no

Blir vel vant med det navnet, men syns umiddelbart at "Univers" var et snodig navn på en nettbutikk. Fikk meg til å tenke på et filmstudio med ikke så ulikt navn...

Tommy
25 år, Odda

10.04.2008, 21:54

Tommy skreiv:

[Blir vel vant med det navnet, men syns umiddelbart at "Univers" var et snodig navn på en nettbutikk. Fikk meg til å tenke på et filmstudio med ikke så ulikt navn...

Einig med det, ja. Elles ser eg at dei har lagt ut alle Hall of Fame-bøkene for sal enkeltvis (utanom Don Rosa 6).

Eirikb

10.04.2008, 23:13

hmm... Syns denna nett butikken var flott! ... de har lagt ut alle bøkene frem til nr 21 i HoF serien :D

Men et par spørsmål er Don Rosa bok 5 og Jack Bradbury bøker som man forhåndsbestilles, eller får man dem direkte? (dvs på mellom 2-5 dager). lurer på dette fordi jeg kan ikke se at de selges i andre nett butikker.

Og så lurte jeg på er det noen som veit hvor lang tid det vil ta før man kan betale med postoppkrav eller faktura? har desverre ikke tillgang på mastercard/visa.

Greystone
21 år, Stavanger

11.04.2008, 22:35

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.