Andeby Online > Diskusjonsforum > Don Rosa 5
Gå tilbake til forumoversikta ...

Jeg abonnerer på for mange bokserier allerede, så jeg abonnerer ikke på "hall of fame". Likevel har jeg ikke kunnet motstå fristelsen å kjøpe Don Rosa bøkene. Jeg ser at Don Rosa bok 5 er kommet til de som abonnerer en gang i oktober, men den er enda ikke i salg i bokforretninger eller på Serie.no. Vet noen hvor lang tid det tar før bokene kommer i "vanlig" salg?
geirerik
31 år
14.01.2008, 09:07

Tidlegare har det vel pleid å ta eit års tid eller noko slikt. Trur eg, eg verken kjøper eller abonnerer, så eg har mista tellinga.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
14.01.2008, 09:24

Det vanlige er 6 til 9 måneder. Egmont ønsker at flest mulig skal kjøpe de i abonnement. Selv kjøper jeg bøkene i butikken, for å støtte min nærbutikk.
49 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill
Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg
14.01.2008, 13:50

geirerik skreiv:
Vet noen hvor lang tid det tar før bokene kommer i "vanlig" salg?
Det gikk an og kjøpe den på Tronsmo da Don skrev autografer. Jeg fikk selvsagt noen autografer jeg også! 
Villas Vidvei
- Andeby i Dag
Jeg går på skolen Ullevål skole
Innlegget blei sist redigert 14.01.2008, 14:14 av Villas Vidvei
Villas Vidvei
Oslo
14.01.2008, 14:12

geirerik skreiv:
Jeg abonnerer på for mange bokserier allerede, så jeg abonnerer ikke på "hall of fame". Likevel har jeg ikke kunnet motstå fristelsen å kjøpe Don Rosa bøkene. Jeg ser at Don Rosa bok 5 er kommet til de som abonnerer en gang i oktober, men den er enda ikke i salg i bokforretninger eller på Serie.no.
Tilsvarende bok finnes dog for salg både i Danmark (dansk) og Sverige (svensk) om det kan være til noen trøst.
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
19.01.2008, 03:23

Norges beste bokhandel selger da den også.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
19.01.2008, 12:32

Den er foreløpig ikke frigit for salg i bolhandel. Er heller ikke å se i Egmonts bokkatalog for første halvår 2008.
Den kommer derfor neppe i Norges beste Seriebutikk på en stund.
Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg
19.01.2008, 14:21

Da jeg ikke bor nær Tronsmo Bokhandel så må jeg nok smøre meg med tålmodighet. Med porto så ville prisen bli over 400 kr,- da venter jeg heller. Jeg får trøste meg med at det går samme tid mellom hver bok for meg som for abonnentene, selv om abonnentene får den endel måneder før meg.
geirerik
31 år
22.01.2008, 14:24

Mirian skreiv:
Rollespillbutikken Outland har den for salg, tror jeg.
Tror ikke det.
Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg
03.03.2008, 20:27

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.