Andeby Online > Diskusjonsforum > Nye Don Rosa historier?
Gå tilbake til forumoversikta ...

Er det noen andre som reagerer på at det ikke er kommet en ny historie fra Don Rosa siden The prisoner of White agony creek i 2006? Har han lagt opp eller jobber han bare med et veldig langt prosjekt? Det ville være synd hvis vi har sett den siste Don Rosa fortellingen allerede.
17.12.2007, 22:27

navigas skreiv:
Er det noen andre som reagerer på at det ikke er kommet en ny historie fra Don Rosa siden The prisoner of White agony creek i 2006? Har han lagt opp eller jobber han bare med et veldig langt prosjekt? Det ville være synd hvis vi har sett den siste Don Rosa fortellingen allerede.
Etter det vi har fått høre så har ikke Rosa jobbet med noen ny historie etter den. Han har ikke sagt noe om at han har pensjonert seg/trukket seg tilbake, men heller ikke noe om at han definitivt kommer til å lage en historie igjen. Så bare tida vil vise om det kommer flere Rosa-historier.
Tommy
24 år, Odda
18.12.2007, 00:06

Får håpe han er i gang med nytt prosjekt om ikke lenge. Er det forresten noen som vet hvor jeg kan få tak i scans av hele "The crown of the Crusader Kings" eller "Korsfarerkongenes krone" som den heter i Norge? Så langt har jeg ikke klart å finne mer en første delen(de 10 første sidene). Any help appreciated.
18.12.2007, 14:00

navigas skreiv:
..Er det forresten noen som vet hvor jeg kan få tak i scans av hele "The crown of the Crusader Kings" eller "Korsfarerkongenes krone" som den heter i Norge? ....
Dersom denne skulle brukes til gårsdagens oppgave i adventskallenderen så var det forjeves/feil. Se i din innboks.
49 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill
Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg
19.12.2007, 16:47

navigas skrev:
Er det noen andre som reagerer på at det ikke er kommet en ny historie fra Don Rosa siden The prisoner of White agony creek i 2006?.
Han bruker mye av tida si på og svare på mail fra fans. Han for omkring 40 mailer i dagen, skjønner? Hvis du har vært med på noen autograf-skrivning noen gang har du sikkert sett køen.... Så jeg hadde nok også sluttet ganske fort. 
Villas Vidvei
- Andeby i Dag
Jeg går på skolen Ullevål skole
Villas Vidvei
Oslo
14.01.2008, 19:41

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.