Andeby Online > Diskusjonsforum > The chronological Donald
Gå tilbake til forumoversikta ...

Jeg har chronological Donald volume one and two på DVD og lurer på om det vil komme flere utgivelser i denne serien? Er veldig fornøyd med de to tidligere utgivelsene.
Er det noen som hvet om det kommer volume three og når det evt. kommer?
donald100
Oslo
16.11.2007, 16:11

Kommer ikke volume 4 februar 2009? Eller tar jeg helt feil?
Jeg mener og ha lest dette et sted....
Villas Vidvei
- Andeby i Dag
Jeg går på skolen Ullevål skole
Innlegget blei sist redigert 16.11.2007, 20:12 av Villas Vidvei
Villas Vidvei
Oslo
16.11.2007, 20:11

bingo skreiv:
Volume 3 kommer i midten av desember på sone 1. Volume 4 kommer forhåpentligvis i desmeber 2008.
Hva betyr sone 1 ?
donald100
Oslo
18.11.2007, 17:38

Det betyder at det er en amerikansk udgivelse, som ikke kan spilles på alle europæiske dvd-afspillere:
http://www.mvps.org/marksxp/WindowsXP/dvd/regions/dvd_region_map.jpg
JAlbertsen
Danmark
18.11.2007, 17:59

JAlbertsen skreiv:
{{ Det betyder at det er en amerikansk udgivelse, som ikke kan spilles på alle europæiske dvd-afspillere:
Takk!
Det vil si at den kommer seinere til Norge og Europa.
donald100
Oslo
18.11.2007, 18:12

Den kommer sannsynligvis hit også, men det er dessverre mange treasures DVD'er som ikke har kommet hit til lands.
bingo
38 år, Sandefjord
18.11.2007, 18:34

Kanskje. Ganske få av Treasures utgivelsene ender opp i Norge, men sjansen er der. Donald er jo en av utgivelsene som er lettest å selge.
Jeg har heller valgt å kjøpe sonefri spiller (det vil si den var egentlig ikke sonefri, men jeg gjorde den det selv) slik at jeg ikke trenger å tenke på soner når jeg kjøper DVD. Jeg har nemlig såpass sære interesseområder at jeg er avhengig av å kjøpe DVDer på sone 1 og 3 som ikke kommer på sone 2.
ばか! (Baka!)
Chrisron
31 år, Tønsberg
18.11.2007, 18:38

Chrisron skreiv:
Kanskje. Ganske få av Treasures utgivelsene ender opp i Norge, men sjansen er der. Donald er jo en av utgivelsene som er lettest å selge.
Jeg har heller valgt å kjøpe sonefri spiller (det vil si den var egentlig ikke sonefri, men jeg gjorde den det selv) slik at jeg ikke trenger å tenke på soner når jeg kjøper DVD. Jeg har nemlig såpass sære interesseområder at jeg er avhengig av å kjøpe DVDer på sone 1 og 3 som ikke kommer på sone 2.
Ja, min dvdspiller er også sonefri slik at jeg heldigvis slipper å tenke på soner. Og dermed kan jeg kjøpe Treasureserien direkte fra USA (takk og pris).
Jeg tror også at jeg har lest at det mangler noen filmer på den europeiske Donald 2 (eller var det den kommende 3...?), men jeg er usikker. Jeg mener det var noen filmer fra krigen som ikke helt tålte dagens lys i europa. Noen som husker bedre enn meg?
bingo
38 år, Sandefjord
18.11.2007, 22:10

bingo skreiv:
Jeg mener det var noen filmer fra krigen som ikke helt tålte dagens lys i europa. Noen som husker bedre enn meg?
Den europeiske "The Chronological Donald vol. 2" mangler tre kortfilmer. Disse er "Commando Duck" , "Donald's Crime" og den Oscar-vinnende kortfilmen "Der Fuehrer's Face".
Skrue - "Jeg er lut lei av den elendige håndboka deres! Dere vifter med den hele dagen, som om den var et ORAKEL!"
Hallgeir
29 år, Stjørdal
19.11.2007, 10:26

Hallgeir skreiv:
bingo skreiv:
Jeg mener det var noen filmer fra krigen som ikke helt tålte dagens lys i europa. Noen som husker bedre enn meg?
Den europeiske "The Chronological Donald vol. 2" mangler tre kortfilmer. Disse er "Commando Duck" , "Donald's Crime" og den Oscar-vinnende kortfilmen "Der Fuehrer's Face".
Da var mine antakelser riktig. Men jeg har heldigvis sone 1 hvor alle filmene er intakte, men synd for alle dere med sone 2.
bingo
38 år, Sandefjord
19.11.2007, 13:51

Hallgeir skreiv:
Den europeiske "The Chronological Donald vol. 2" mangler tre kortfilmer. Disse er "Commando Duck" , "Donald's Crime" og den Oscar-vinnende kortfilmen "Der Fuehrer's Face". }}
Fins det litt mer om "Commando Duck" på nettet?
Villas Vidvei
- Andeby i Dag
Jeg går på skolen Ullevål skole
Villas Vidvei
Oslo
20.11.2007, 13:41

Villas Vidvei
Oslo
20.11.2007, 13:59

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.