Andeby Online > Diskusjonsforum > Hall of Fame til utlandet
Gå tilbake til forumoversikta ...

Hei!
Jeg har prøvd og bestilt ett Donald Duck Hall Of Fame abonnoment for min far til Malaysia hos Tegneseriebutikken (www.serie.no), men på grunn av adressen er for lang for deres system så klarer de ikke og sende det.
Er det noen andre steder som har abonnoment på Donald Duck Hall of Fame og som sender til utlandet? Bøkene må være på norsk.
På forhånd takk!
10.10.2007, 15:44

Har du prøvd å ringe til serie.no og spurt om dei kan ordne det?
Innlegget blei sist redigert 10.10.2007, 15:51 av Eirikb
10.10.2007, 15:50

Problemet til Serie.no er at adresselinjen deres bare tillater 38 tegn. Har noe med datasystemet deres å gjøre. Ettersom jeg ikke klarer å korte ned adressen til 38 tegn kan de dessverre ikke sende.
Har vært i epost kontakt for å få de til å prøve forskjellige adressen, men systemet deres tillater det ikke
Innlegget blei sist redigert 10.10.2007, 15:56 av tho099
10.10.2007, 15:54

Ok, så det er eit fysisk databaseproblem hos Egmont, og ikkje berre på Serie.no? Då blir det fort verre. Egmont er dei einaste som tilbyr faktisk abonnement på Hall of Fame, og bøkene kjem heller ikkje ut for vanleg sal andre stadar før ganske mange månader etter at dei er sendt ut til abonnentene.
Men dersom det siste ikkje er eit problem, er mitt tips: Sjekk hos Tronsmo. Send dei ein mail og spør om dei kunne tenkja seg å sende bøker til Malaysia med vedlagt faktura etterkvart som dei får dei inn. Tronsmo er sannsynlegvis Noregs beste teikneseriebutikk, og det er utruleg kva dei gjer for kundene sine, så det skader ikkje å spørre.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
10.10.2007, 18:02

Jeg har haft lignende problemer, og email til serie.no og serieverket.no kommer heller ikke frem. Men hvis du kontakter serieforlaget@egmont.no , regner jeg med at de kan hjælpe.
I hvert fald har de været meget hjælpsomme, når jeg først er kommet igennem til dem.
for øvrig mener jeg at Kart... Carl Barks' ikke-Disney-serier bør utgis på norsk i en samlet utgave.
Benadikt
50 år, Færøyene
10.10.2007, 19:54

Siden det er så vanskelig, kan du ha et ekstra abbonomeent hjemme og sende til ham ...
Villas Vidvei
- Andeby i Dag
Jeg går på skolen Ullevål skole
Villas Vidvei
Oslo
10.10.2007, 19:56

Benadikt skreiv:
Jeg har haft lignende problemer, og email til serie.no og serieverket.no kommer heller ikke frem. Men hvis du kontakter serieforlaget@egmont.no , regner jeg med at de kan hjælpe.
I hvert fald har de været meget hjælpsomme, når jeg først er kommet igennem til dem.
Takk for forslaget, har sendt mail nå, så da det bare å krysse fingrene
11.10.2007, 01:58

V-vidvei skreiv:
Siden det er så vanskelig, kan du ha et ekstra abbonomeent hjemme og sende til ham ...
hehe, dette hadde selvsagt vært løsningen dersom jeg ikke jobbet samme stedet :)
11.10.2007, 01:58

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:
Men dersom det siste ikkje er eit problem, er mitt tips: Sjekk hos Tronsmo. Send dei ein mail og spør om dei kunne tenkja seg å sende bøker til Malaysia med vedlagt faktura etterkvart som dei får dei inn. Tronsmo er sannsynlegvis Noregs beste teikneseriebutikk, og det er utruleg kva dei gjer for kundene sine, så det skader ikkje å spørre.
Takk for tipset. Har bestilt hos Tronsmo nå. De hadde ikke ett slikt abbonoment som Serie.no. Men det skulle ordne noe på ett hvis.
19.10.2007, 10:15

tho099 skreiv:
... Har bestilt hos Tronsmo nå. De hadde ikke ett slikt abbonoment som Serie.no. Men det skulle ordne noe på ett hvis.
Bokhandelen får som kjent HOF ca. 6 måneder etter abonnentene.
49 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill
Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg
19.10.2007, 12:29

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.