Andeby Online > Diskusjonsforum > midthun eller jippes?
Gå tilbake til forumoversikta ...

Hvem har tegnet omslaget til Donald Duck & Co nr. 40 som i skrivende stund er ute i butikkene?
Forsiden er kreditert Midthun og Rodriques, men stilen minner mistenkelig om Daan Jippes...den nye norgesvennen. Har Midthun prøvd å etterligne Jippes, eller hva sier ekspertene?
03.10.2007, 12:03

falkmoore skreiv:
Hvem har tegnet omslaget til Donald Duck & Co nr. 40 som i skrivende stund er ute i butikkene?
Forsiden er kreditert Midthun og Rodriques, men stilen minner mistenkelig om Daan Jippes...den nye norgesvennen. Har Midthun prøvd å etterligne Jippes, eller hva sier ekspertene?
Vis det står at det er Midthun så er det nok han. Tar en rask skikk på bladet nå.
Villas Vidvei
- Andeby i Dag
Jeg går på skolen Ullevål skole
Villas Vidvei
Oslo
03.10.2007, 12:06

Ifølgje Inducks er dette ei gamal nederlandsk forside som har blitt speilvendt og fargelagt på nytt. Så det er sannsynlegvis berre ei feilkreditering som har skjedd.
http://coa.inducks.org/story.php?c=HC+DD1995-32
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin
Innlegget blei sist redigert 03.10.2007, 12:09 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
03.10.2007, 12:08

V-vidvei skreiv:
Vis det står at det er Midthun så er det nok han. Tar en rask skikk på bladet nå.
Ein skal ikkje alltid stole på krediteringa i DD&Co. Den har vore feil før. Det som har hendt er sannsynlegvis at dei har gløymt å bytte ut det som stod der i forrige nummer til det som skulle stå. Elles synest eg det er artig at Egmont har byrja å bruke Inducks-kodar, slik som HC DD1995-32. Det viser at Egmont nyttar Inducks, dei òg.
03.10.2007, 15:15

Tommy
24 år, Odda
04.10.2007, 15:44

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.