Andeby Online > Diskusjonsforum > Forumets utvikling
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47

Eirikb skreiv:
Og flotte lange artiklar om fleire av dei mest kjende serieskaparane!
Det kjem nye artiklar kvar onsdag.
Chrisron skreiv:
fant ut at forandringene var størst i Firefox som jeg vanligvis bruker.(Hint,hint Olaf) Der er nemlig ikke layouten som den skal.
Merkeleg, alt ser strøkent ut i min Firefox (2.0.0.6). Gidder du å maile meg eit screenshot?
Japanske tegn vises ikke i signaturen min med noen av nettleserne lenger, men det er det sansynligvis ingen andre enn meg som bryr seg om uansett. :)
Eg bryr meg, og dei kjem tilbake.
Ein annan ting som derimot høgst sannsynlegvis IKKJE kjem tilbake, er den gamle tekstformateringsmetoden som framleis er i bruk av mange ved å få feit tekst ved å skrive **feit** **tekst** og kursiv tekst ved å skrive //kursiv// //tekst.// Det der virker ikkje lenger, så eg anbefalar dykk til å skrive det om til å bruke [ b ]feit tekst[ /b ] og [ i ]kursiv tekst[ /i ] (utan dei ekstra mellomromma).
Guffen Delbekk skreiv:
Småting som du kanskje vet om: gamle linker i forumet/signaturer er ikke trykkbare lenger (pga den nye link-funksjonen antar jeg). Dog skulle jeg av latskap ønske at det holdt å skrive f eks http://www.vg.no og linken ble levende. Og smileys vises ikke.
Begge delar skal fiksast i svært nær framtid. Spoilerfunksjonen virker heller ikkje akkurat no. Men ved sidan av å fikse innboksen og å få bruktbørsen tilbake på plass er det du nevner her førsteprioritet for sidas utvikling akkurat no.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
08.09.2007, 10:13

Mycket sympatisk layout, men den lila (fioletta?) farven blir rätt ... intensiv.
Artikeldelen känns enormt gedigen redan. Gratulerar!
Comedy is tragedy plus time! (Woody Allen, Crimes and Misdemeanors)
germund
34 år, Sverige
08.09.2007, 11:12

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:
Merkeleg, alt ser strøkent ut i min Firefox (2.0.0.6). Gidder du å maile meg eit screenshot?
Har nå mailet deg tre forskjellige screenshots.
ばか! (Baka!)
Chrisron
31 år, Tønsberg
08.09.2007, 11:44

Chrisron skreiv:
Har nå mailet deg tre forskjellige screenshots.
Problemet er rett og slett at nettlesaren din ikkje har klart å oppdatere stilsettet til sida. Med andre ord; det er ikkje eigentleg så mykje eg kan gjera i min ende. Det BØR funke å berre trykke «Oppdater», om det ikkje går kan eg eigentleg berre råde deg til å prøve å tømme cachen.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
08.09.2007, 14:04

Når jeg går inn på profilsiden til brukerne her, jmf denne: Olaf Moriarty Solstrand, er det et åpenrom mellom statusfeltet på den høyremargen og bunnlinjen. Bortsett fra det funker siden perfekt. Jeg liker de avrundet hjørnene og plasseringen av innloggingsboksen. Glad for at de siste foruminnleggene er tilbake på forsiden og at marker alle som lest -funksjonen fungerer. Strålende oppdatering Olaf!
Hørte jeg noen si "Kvakk!"???
Guffen Delbekk og Jørn McDuck på tur: Reiseguiden
Jørn McDuck
24 år, Trondheim
08.09.2007, 18:24

Kva skjedde med tråden "Egmont stinker!"?
«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.
Sølve
19 år, Ullensvang
08.09.2007, 18:37

germund skreiv:
Mycket sympatisk layout, men den lila (fioletta?) farven blir rätt ... intensiv.
Hear, hear. Den farve er...hmm... spektakulær.
Men ellers ser det godt ud. Tillykke med opgraderingen.
He had complaints about life, but never any solutions.
oledamgaard
29 år, Danmark
08.09.2007, 18:38

Lilla, fiolett, hvem vet. Mannlige kommer nok aldri til klare å skille de to.
Fresk farge - mørkere, skumlere, mer industrielt - men jeg tror jeg liker det. Skal la oppsynet synke inn før jeg kommenterer noe mer - rett etter en forandring er man som kjent ikke helt objektiv. Innloggingsboksen øverst til høyre er flott, og det nyeste skuddet på tekstformateringsstammen er skikkelig gøyalt!
"Det er harde tider, gamle venn."
S.N.U.F.S - Savner Nevneverdig Ukentlige Forsider av Santanach
MatsGull
20 år, Kongsvinger
08.09.2007, 19:51

Jøss... Her har det skjedd mye siden sit jeg var innom! Men jeg liker det, veldig fine farger, og veldig oversiktlig
Good work !
Men en ting: Hvorfor er det så fryktelig stor forskjell på www.andebyonline.com og andebyonline.com (Uten www foran) ? Er det bare jeg som har det slik, så det er noe feil med leseren/PCen min ?
David H
14 år, Østre Toten
09.09.2007, 12:54

Ja, eg har det i alle fall ikkje slik.
«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.
Sølve
19 år, Ullensvang
09.09.2007, 13:20

David H skreiv:
Men en ting: Hvorfor er det så fryktelig stor forskjell på www.andebyonline.com og andebyonline.com (Uten www foran) ? Er det bare jeg som har det slik, så det er noe feil med leseren/PCen min ?
Har du forsøkt dette tipset som Olaf kom med noen innlegg ovenfor?
Det BØR funke å berre trykke «Oppdater», om det ikkje går kan eg eigentleg berre råde deg til å prøve å tømme cachen.
Hørte jeg noen si "Kvakk!"???
Guffen Delbekk og Jørn McDuck på tur: Reiseguiden
Jørn McDuck
24 år, Trondheim
09.09.2007, 14:33

Du verden, her var det blitt stilig og lilla. Veldig uvant med Andeby Online i "feil" farger, men jeg venner meg nok til det ganske fort skal man se. Blir spennende å følge med på nye artikler!
da da da og hepp.
Kristin
22 år, Trondheim
09.09.2007, 18:45

Jørn McDuck skreiv:
Har du forsøkt dette tipset som Olaf kom med noen innlegg ovenfor?
Det BØR funke å berre trykke «Oppdater», om det ikkje går kan eg eigentleg berre råde deg til å prøve å tømme cachen.
}}
Der ja
Takker 
David H
14 år, Østre Toten
09.09.2007, 19:49

Æh, da jeg var innom her før i dag, så alt bare kaotisk, uferdig og rart ut, ikke var det lillafarge heller, men går ut i fra at det var nettleseren min som var problemet når jeg leser kommentarene her. :p Var uansett veldig beroligende å komme inn nå:) Lillafargen er flott, men savner litt mer kontrast spesielt på toppen av sida, mellom den grå skylinen og margene.
Og gratulerer med de etterlengtede artiklene!
Filch, do something constructive! Find Peeves!
Andungen
19 år
09.09.2007, 19:54

Webmaster mangler at optimere siden til Firefox - hvis jeg ikke i dag havde fundet ud af at den ser ordentlig ud i Explorer er jeg ikke sikker på at jeg ville have brugt den fremover - der er ingen lilla rammer rundt om i firefox - blot det midterste, s´å man faktisk næsten skal gøre browser-vinduet mindre for at kunne læse ordentligt på forummet...
Jeg bruger firefox fordi den nye version af explorer har problemer med flere af de hjemmesider jeg bruger i forbindelse med mit studie!
Remember: It all started with a mouse
AC
29 år, Danmark
11.09.2007, 16:17

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:
Chrisron skreiv:
Japanske tegn vises ikke i signaturen min med noen av nettleserne lenger, men det er det sansynligvis ingen andre enn meg som bryr seg om uansett. :) Eg bryr meg, og dei kjem tilbake.
Hurra! Nå kan jeg lese dem igjen.
@AC: Har du prøvd tipsene Olaf ga meg lenger oppe i tråden?
ばか! (Baka!)
Chrisron
31 år, Tønsberg
11.09.2007, 19:55

Ettersom dette med langvarig cachelagring av CSS var eit større problem i Firefox enn eg var klar over, har eg no endra namnet på CSS-fila slik at den ikkje lenger har same sti som den gamle mellomlagra fila. Det burde gjera ting litt enklare for folk.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
11.09.2007, 21:08

Finner ingen link til nettbutikken?? Lurte på om T-skjortene hadde blitt enda billigere nå? ;-D
www.olavskulen.no
Elise
49 år, Stord
11.09.2007, 22:18

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.