Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

SFT advarer mot Sverd I Donald Duck & Co

Andeby Online > Diskusjonsforum > SFT advarer mot Sverd I Donald Duck & Co

Gå tilbake til forumoversikta ...

SFT har undersøkt sverdet som fulgte med Donald Duck & Co nr. 22 i år, og de har funnet ut at dette inneholder helsefarlige løsningsmidler. De ber derfor Egmont om å stoppe salget, samt å advare kjøperne om helserisikoen.
SFT

49 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill

Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg

24.07.2007, 20:31

Øyvind Braaten skreiv:

SFT har undersøkt sverdet som fulgte med Donald Duck & Co nr. 22 i år, og de har funnet ut at dette inneholder helsefarlige løsningsmidler. De ber derfor Egmont om å stoppe salget, samt å advare kjøperne om helserisikoen.
SFT

De er vel litt sent ute dersom de ønsker å stoppe salget av nr. 22 nå...

Tommy
25 år, Odda

24.07.2007, 21:06

Ja og dessuten står det jo at dette ikke utgjør en stor helsetrussel i så små mengder!

Klikk her for å bli spist: http://world6.monstersgame.co.uk/?ac=vid&vid=114253397

duckman
14 år, Lier

29.07.2007, 09:41

Er det da noe nytt at lekene i DD&Co. er farlige?
Jeg husker mange snakket om viftene som fulgte med i Donald sommeren 2003 eller 2004, som visstnok eksploderte i varmen. Jeg hadde min vifte helt til jeg tok den fra hverandre for ikke så lenge siden...

Innlegget blei sist redigert 29.07.2007, 13:46 av Stormogulen

Stormogulen
15 år, Notodden

29.07.2007, 13:46

Konklusjonen blir: La oss få tilbake de gode gamle klistremerkene! (Så kunne man unngå den unødvendige forsøplingen som plasten utenpå bladene utgjør også.)

Napoleon møtte sitt Waterloo ved Waterloo

Ruben V.

04.08.2007, 00:48

Tror ikke mamma er så enig med deg, Ruben. Husker at ho ikke var strålende fornøyd med å finne klistremerker på alle skapdører i huset og alt mulig annet rart.

Legg meg på bordet og kall meg Donald Duk!

http://www.dingus.be - bloggen til Det Gode Selskap.

Guffen Delbekk
23 år, Halden

04.08.2007, 01:01

Hehe, jeg måtte til størstedelen begrense meg til én kommode - den ble til gjengjeld smekk full av klistremerker både foran og på sidene... jeg har den fortsatt, den står på soverommet.

Napoleon møtte sitt Waterloo ved Waterloo

Ruben V.

04.08.2007, 01:31

Klistremerke i siste nummer (det som kjem i morgon)! Happy happy, joy joy!

«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.

Sølve
19 år, Ullensvang

05.08.2007, 12:13

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.