Andeby Online > Diskusjonsforum > SFT advarer mot Sverd I Donald Duck & Co
Gå tilbake til forumoversikta ...

SFT har undersøkt sverdet som fulgte med Donald Duck & Co nr. 22 i år, og de har funnet ut at dette inneholder helsefarlige løsningsmidler. De ber derfor Egmont om å stoppe salget, samt å advare kjøperne om helserisikoen.
SFT
49 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill
Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg
24.07.2007, 20:31

Øyvind Braaten skreiv:
SFT har undersøkt sverdet som fulgte med Donald Duck & Co nr. 22 i år, og de har funnet ut at dette inneholder helsefarlige løsningsmidler. De ber derfor Egmont om å stoppe salget, samt å advare kjøperne om helserisikoen.
SFT
De er vel litt sent ute dersom de ønsker å stoppe salget av nr. 22 nå...
Tommy
25 år, Odda
24.07.2007, 21:06

Ja og dessuten står det jo at dette ikke utgjør en stor helsetrussel i så små mengder!
Klikk her for å bli spist: http://world6.monstersgame.co.uk/?ac=vid&vid=114253397
duckman
14 år, Lier
29.07.2007, 09:41

Er det da noe nytt at lekene i DD&Co. er farlige?
Jeg husker mange snakket om viftene som fulgte med i Donald sommeren 2003 eller 2004, som visstnok eksploderte i varmen. Jeg hadde min vifte helt til jeg tok den fra hverandre for ikke så lenge siden...
Innlegget blei sist redigert 29.07.2007, 13:46 av Stormogulen
Stormogulen
15 år, Notodden
29.07.2007, 13:46

Konklusjonen blir: La oss få tilbake de gode gamle klistremerkene! (Så kunne man unngå den unødvendige forsøplingen som plasten utenpå bladene utgjør også.)
Napoleon møtte sitt Waterloo ved Waterloo
04.08.2007, 00:48

Tror ikke mamma er så enig med deg, Ruben. Husker at ho ikke var strålende fornøyd med å finne klistremerker på alle skapdører i huset og alt mulig annet rart.
Legg meg på bordet og kall meg Donald Duk!
http://www.dingus.be - bloggen til Det Gode Selskap.
Guffen Delbekk
23 år, Halden
04.08.2007, 01:01

Hehe, jeg måtte til størstedelen begrense meg til én kommode - den ble til gjengjeld smekk full av klistremerker både foran og på sidene... jeg har den fortsatt, den står på soverommet.
Napoleon møtte sitt Waterloo ved Waterloo
04.08.2007, 01:31

Klistremerke i siste nummer (det som kjem i morgon)! Happy happy, joy joy!
«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.
Sølve
19 år, Ullensvang
05.08.2007, 12:13

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.