Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Ledig stilling - vil du jobbe med Andeby Online?

Andeby Online > Diskusjonsforum > Ledig stilling - vil du jobbe med Andeby Online?

Gå tilbake til forumoversikta ...

Viser til http://www.olafsolstrand.no/stillingledig.html

Vil trekke fram to små detaljar:
- Du kan jobbe heimefrå, og treng difor ikkje å flytte til Tromsø for dette.
- JA, det er snakk om BETALT arbeid her. Ikkje GODT betalt, men det er likevel snakk om ein tusing i månaden for eit par timer arbeid i veka. Så er du interessert i å tjene litt ekstra på hobbyen din, er det berre å søke.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Innlegget blei sist redigert 16.07.2007, 20:16 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

16.07.2007, 20:15

Hadde vært en fin jobb det ... Men jeg er jo 13 år

-Morten-
15 år

17.07.2007, 20:45

Huff, samme problem med meg :P Jaja, blir sikkert interessant arbeid for den heldige :)

David H
14 år, Østre Toten

17.07.2007, 22:11

De fleste som er kvalifisert til denne jobben har vel allerede fast arbeid...

Duckern
17 år, Karmøy

18.07.2007, 13:46

No er det snakk om ei stilling på to timer i veka, så det kan sannsynlegvis fint kombinerast med dei fleste faste jobbar eller fulltidsstudier.

Det er forresten heilt vanleg når det lysast ut ei stilling at dei fleste som er kvalifisert til stillinga allereie er i jobb. Lest stillingsannonser i det siste? Dei aller fleste av dei er spesielt retta mot grupper der det allereie finst veldig mange som sikkert kunne fylt stillinga godt, men som allereie er i fast jobb. Slik vil det alltid vera. :-)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Innlegget blei sist redigert 18.07.2007, 15:02 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

18.07.2007, 15:00

Synd for meg også:( Det hadde vært noe å gjøre på fritiden

Klikk her for å bli spist: http://world6.monstersgame.co.uk/?ac=vid&vid=114253397

duckman
14 år, Lier

29.07.2007, 09:00

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.