Andeby Online > Diskusjonsforum > Gratulerer Donald Duck!
Gå tilbake til forumoversikta ...

De fleste er vel klar over at Donald fyller 73 år i dag! Jeg ringte han for å gratulere litt tidligere i dag, men fikk vite av Dole at han var på jobb på margarinfabrikken (der jo som kjent den veldig ærlige sjefen Strebesen har overtatt). Uansett, min Donald-feiring vil nok bestå i å redigere videre på KVAKK! (som av diverse årsaker, blant annet at jeg hadde eksamen i går) har blitt litt forsinket. Hva er egentlig den beste måten å feire en slik dag? Lese en Barks-historie? Se en Donald-tegnefilm?
Tommy
24 år, Odda
09.06.2007, 12:06

Donald-brus, Donald-kjeks, Donald-kake og Barks-historie er vel nesten ein optimal måte å feira dagen på.
«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.
Sølve
19 år, Ullensvang
09.06.2007, 13:03

Helt klart en barks-historie, eller evt. dagens Donald-blad - eller Rosas serie om Donald fødselsdag hvor han ønsker han aldrig var blevet født. Den serie, og filmen bag, It's a wonderfull life" kan vi i det hele taget lære en del af alle sammen. Man betyder en hel masse for nogle mennesker - meget ville være anderledes hvis netop DU ikke var her.
Og sådan har jeg det egentlig også lidt med Donald, meget ville være anderledes hvis han ikke var blevet opfundet - mange hyggelige fora på nettet ville ikke have været - mange af os herinde ville ikke have det bijob vi har osv. osv. - Så stort TILLYKKE med dagen, gamle dreng - du holder dig godt!
Remember: It all started with a mouse
AC
29 år, Danmark
09.06.2007, 13:45

Det er jo stor Donaldfest på tegneseriemuseet i dag, for de som er så heldige å være i nærheten (jeg for min del er langt unna).
"Milde Mads! Jeg er i det røde flanellsundertøyet mitt!"
Lars Martin
Stranda
09.06.2007, 13:50

Jeg hadde tenkt og tegne en tegning der donald "grafser" i seg en stor kake med alle vennene rundt seg... også selfølgelig lese en eller flere lange eventyrfortellinger av carl barks / don rosa 
09.06.2007, 15:37

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.