Andeby Online > Diskusjonsforum > Hvordan kan man bli offisiell Donald-tegner??
Gå tilbake til forumoversikta ...

Jeg er en gutt på nesten 12år som har øvd meg på å tegne Donald
leeeeeeeenge og lurer på om det er mulig for meg å bli offisiell Donald tegner når jeg blir voksen
Kul Ku
Kugalskap
13 år
07.06.2007, 18:29

Kugalskap skreiv:
Jeg er en gutt på nesten 12år som har øvd meg på å tegne Donald:v leeeeeeeenge og lurer på om det er mulig for meg å bli offisiell Donald tegner når jeg blir voksen
Selvsagt er det mulig, hvis du er/blir veldig, veldig dyktig. De som tegner Donald i dag har vært 12 år gamle de også.
Tommy
25 år, Odda
07.06.2007, 21:19

D.U.C.K skreiv:
Kugalskap ... har du noen bilder av tegningene dine ?
Jeg vil heller se skikkelige scans av dem 
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Innlegget blei sist redigert 07.06.2007, 22:57 av Sigvald
Sigvald
41 år, Stavanger
07.06.2007, 22:57

Sigvald skreiv:
Jeg vil heller se skikkelige scans av dem :-)
Et digitalt bilde kan vel også være scannet... Merk at han ikke sa fotografi, men bilde.
Tommy
25 år, Odda
07.06.2007, 23:18

Wow, den tegningen står ikke tilbake for mye av det som serveres i bladene! Dette skal du bare fortsette med, ser jeg.
"Barometeret faller, Onkel Donald"
"Så spikre det opp igjen, jeg kan ikke gjøre alt her ombord"
whitesand
39 år, Kristiansund
08.06.2007, 21:18

Kugalskap skreiv:
Jeg bruker en av tegningene som pers. bilde...:)
Er dette bare avtegning (tegnepapir oppå orginalentegningen) eller er det en hjemmesnikret idè?
borteherfra
15 år, Tromsø
08.06.2007, 22:38

D.U.C.K skreiv:
Ja , den var **veldig** fin . lignet på en don rosa tegning :)
Det ikkje berre liknar på ei Don Rosa-teikning, det **er** ei Don Rosa-teikning.
Kugalskap: Viss du skal verta Donald-teiknar, må du læra å teikna figurane på din eigen måte, og ikkje teikna av andre. Det ser kanskje ikkje like fint ut i starten, men øving gjer meister!
«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.
Sølve
19 år, Ullensvang
09.06.2007, 13:01

Sorry m det er ikke en tegning av meg den tegninga jeg tegna er for stor til å brukes SORRY!!
Kul Ku
Kugalskap
13 år
09.06.2007, 14:59

Isåfall sletter eg profilbildet ditt, Kugalskap. (Vi har ikkje tillatelse til å ha bilete frå Disney-seriar på Andeby Online, nemlig.)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
09.06.2007, 16:00

Nå har jeg lagt inn den jeg tegnet selv men den ble litt liten for å være under 150pixler.
Hvor kan jeg sende inn scansene? (jeg har scanna inn mange fler som er altfor store til å ha som pers. bilde)
Kul Ku
Kugalskap
13 år
10.06.2007, 10:40

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.