Andeby Online > Diskusjonsforum > Nye donald.no
Gå tilbake til forumoversikta ...

Tommy skreiv:
Allerede nå ligger det ute en tråd med tittelen "hvorfor er denne nettside hemma??
Kanskje han er svensk og tror det er en hemmasida. 
Napoleon møtte sitt Waterloo ved Waterloo
12.03.2007, 01:25

Ser i dag at det reklameres for de nye Donald.no-sidene på forsida (!) av Dagbladet. Vil tippe at den annonsa ikke var helt billig...
Tommy
25 år, Odda
15.03.2007, 18:07

For de som ikke visste det så er faktisk stor underholdning å kikke litt på donald.no-forumet en gang iblant.
Lite utvalg av de aller nyeste trådene:
http://www.donald.no/Andeby/Forum/Innlegg.aspx?ThreadId=1395
http://www.donald.no/Andeby/Forum/Innlegg.aspx?ThreadId=1401
http://www.donald.no/Andeby/Forum/Innlegg.aspx?ThreadId=1403
Tok selvsagt ikke med alle "Donald er best!"-trådene, siden det er begrenset hvor mye en klarer å le av noe sånt når det skjer for nittiende gang at noen skriver det.
Innlegget blei sist redigert 29.04.2007, 22:30 av Tommy
Tommy
25 år, Odda
29.04.2007, 22:28

Hvis noen seriøse registrerer seg på donald.no og AOL blir det ikke vanskelig og velge mellom de to...
-Morten-
15 år
29.04.2007, 23:33

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:
Duckipedia, delen eg går ut frå at vil vera den einaste delen av verkeleg interesse for dei mest donaldistiske av oss, lar vente på seg.
Det er i seg selv greit nok, men svakheten med det er at de allerede har reklamert for Duckipedia i DD&Co. De burde ha ventet med å reklamere for Duckipedia til ihvertfall noe var klart synes nå jeg.
Napoleon møtte sitt Waterloo ved Waterloo
04.05.2007, 23:42

No er ting under kraftig forandring, ser det ut til. Diskusjonsforumet er mellom anna tatt ned, med løfte om at «nytt Andeby kommer snart».
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
21.08.2007, 12:32

Men «snart» er kanskje eit relativt begrep? I førre veke -- eg trur det var fjerde eller femte september -- blei meldinga «nytt Andeby kommer snart» erstatta med «kun få dager igjen til åpning». Det kan verke som om ting tar tid der borte.
(Og jada, eg veit utmerka godt at ting tar litt tid her på Andeby Online òg for tida. Men medan Andeby Online er ei bitte lita fanside, er donald.no både større og viktigare, og dei får difor automatisk litt meir forventning på seg.)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
12.09.2007, 18:00

Hm ... ser ut som om eg har tatt feil. Forumet var ikkje nede likevel. Det er framleis der, men i staden for å berre klikke på «Andeby» må ein først klikke «Andeby» for deretter å klikke på «Forum». Litt openbart når ein tenkjar over det, men det har eg altså ikkje gjort ...
Går ut frå at det ikkje er lenge til Duckipedia opner no, med tanke på kor lenge den har vore under arbeid. Så, kva trur de vi eigentleg kan vente oss av denne delen? Det eg går ut frå, er at det kjem til å vera ein slags artikkeldatabase, eit oppslagsverk kanskje, der dei skriver litt om dei viktigaste figurane og serieskaparane -- altså, for å gjera ei vågal samanlikning, noko tilsvarande den nye artikkeldelen på Andeby Online (berre langt betre, såklart, ettersom Egmont jo både har fleire ressursar enn oss og dessutan tillatelser til å leggja ut diverse opphavsrettbeskytta materiale, noko som er eit sårt savn her). Går ut frå at ordet henspiller på det engelske encyclopedia, der ein ved å bytte ut encyclo- med Ducki- får andekunnskap i staden for generell kunnskap. Alternativt kan det vera eit ordspel på (og ein slags kunnskapsdatabase som er inspirert av) Wikipedia, men eg trur sjansene er små for det. Eller? Med den brukarbasen Donald.no har i dag trur eg ikkje at ein wiki hadde hatt dei beste sjansene der, men kanskje dei med noko slikt hadde klart å trekke inn oss oldisar igjen? Kanskje moglegheita til å hjelpe til med å halde ein slik base oppdatert hadde gjort Donald.no til ein myldreplass for dei som våger å kalle seg donaldistar òg?
Eit tankekors: Eit nøkkelord for svært mange som lager nettsider for tida er Web 2.0. Dei færraste er fornøgde med enkle nettsider der ein kan finne informasjon lenger, no skal interaktivitet vera nøkkelordet. Ein skal ha diskusjonsforum, ein skal ha bloggar med kommentarfelt, ein skal ha wikiar, og nettsider av typen Facebook og Myspace er blant dei mest populære nettstadane i dag. Å opne for interaktivitet er for dei fleste webmastere identisk med å oppgradere, fordi det gjerne gjer at sidene blir meir spennande for lesarane. Og det er slik Donald.no òg har tenkt, iallfall om ein skal tru denne pressemeldinga -- men iallfall i mitt tilfelle lurer eg litt på om dei eigentleg har gått riktig veg. Sjølv om den førre nettsida Donald Duck & Co hadde ikkje var særleg interaktiv, var eg innom der relativt ofte, for sidene hadde forbausande mange gode artiklar. Etter at dei «oppgraderte», føler eg at det meste som var av interesse der har forsvunne. Kanskje har poenget vore å lage ei heilt anna side, kanskje nøkkelmålgruppa er storfornøgd med det sidene tilbyr av spel, Kvakktuelt (OK, Kvakktuelt har nokre interessante artiklar ein sjeldan gong), vitsar og diverse andre ting, og kanskje eg er i ein særposisjon ettersom eg jo tilhøyrer det vesle mindretalet som ikkje berre kjenner til Andeby Online men òg har vore aktiv her i så mange år at eg ikkje lenger er på jakt etter eit forum å diskutere Disney-teikneseriar i, og at eg dessutan abonnerer på Donald-bladet og at ein halvvegs oppdatert «Ukens blad»-seksjon ikkje er kjempespennande for meg lenger. Men for min personlege del har overgongen frå førre Donald.no til denne vore negativ. Det er sannsynlegvis ei haldning som kjem til å gi seg når dei får opp Duckipedia, men inntrykket mitt av Donald.no slik sidene har vore det siste halvåret, er at det meste av det som var bra på sidene for eit år sidan har forsvunne. Er eg aleine om å føle dette? Eg har iallfall sannsynlegvis fleirtalet imot meg. Men eg får ikkje den same Donald-kjensla av dei sidene der lenger. Kva som gir Donald-kjensle er kanskje opp til kvar enkelt, men i mitt tilfelle er eg ikkje ute etter verken den rette fargekombinasjonen eller eit forum der eg kan diskutere Donald med tusenvis av elleveåringar. Det som alltid har gitt meg Donald-kjensle med Donald.no, har vore at sidene har hatt gode artiklar. Om Disney-figurane. Artiklar om Marco Rota og Paul Murry, intervju med Don Rosa. Andebykartet. Don Rosa-stamtreet. Det einaste som er igjen, er på ein måte Ukens blad. For all del, alt dette kjem forhåpentlegvis og sannsynlegvis tilbake når dei får Duckipedia på plass, og det er sannsynlegvis ikkje så lenge til, ettersom dei jo har jobba med det i seks-sju månader. Men foreløpig saknar eg den Donald-kjensla eg fekk av Donald.no i vinter.
Dette er ikkje kritikk eg kjem til å leggja ut i Donald.no-forumet. Det er heller ikkje kritikk eg nokon gong kjem til å formidle direkte til Donald.no-redaksjonen. Og eg burde ikkje ha skrive det her heller -- for det er ikkje til å kome bort frå at sjølv om Andeby Online sannsynlegvis er ei svært perifer side samanlikna med den målestokken Donald.no opererer i, driver eg ei «konkurrerande» nettside. Så når eg kritiserer Donald.no, blir det litt som om Bill Gates kritiserer Apple eller E. Neville Isdell kritiserer Pepsi -- det kan neppe takast som eit seriøst argument. At eg likevel skriver dette, er rett og slett fordi eg føler for å lufte desse tankane. Og eg lurer seriøst på om det finst nokre der ute som er einige med meg.
Men det er uansett ikkje meininga å verke alt for negativ her. Til tross for at det er relativt lite igjen på Donald.no som appellerer til meg personleg, er det openbart berre ved ein titt i forumet at veldig mange trivast godt med sidene. Eg er framleis av den oppfatninga at forumet sannsynlegvis kunne ha vore strengare moderert, men det handler mest om personleg smak, og dei fleste er garantert ueinige med meg i det, så det er ikkje akkurat ei prinsippsak. Og eg har STORE forhåpningar til korleis sida har potensiale for å utvikle seg framover, og lover å ikkje seie eit negativt ord om sidene igjen så snart dei får opp denne Duckipediaen sin. For alt i alt er det ei glimrande side som openbart allereie er svært stor og kjem til å bli enno større.
Eg får berre ikkje heilt den same Donald-kjensla av å lese sidene lenger. Men det kan godt hende at det er meg det er noko galent med.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
18.09.2007, 22:58

Med den brukarbasen Donald.no har i dag trur eg ikkje at ein wiki hadde hatt dei beste sjansene der, men kanskje dei med noko slikt hadde klart å trekke inn oss oldisar igjen? Kanskje moglegheita til å hjelpe til med å halde ein slik base oppdatert hadde gjort Donald.no til ein myldreplass for dei som våger å kalle seg donaldistar òg?
Jeg tviler. Wikipedier skal være brukeskrevne og brukeroppdaterte artikkelsamlinger med allment godtatt og verifisert fakta. Brukerbasen til donald.no består av et alt for stort flertall unger som ikke er i stand til å holde slike standarder, så dersom en viss grad av seriøsitet skulle oppholdes måtte artiklene konstant overvåkes og rettes hver gang det dukket opp unger med bidrag som ikke holdt mål. Og dersom unger som kun mener godt, for det gjør jo selvsagt de fleste, skulle forbys adgang til å endre på Duckipedia for å forhindre at de eldre bidragsyterne skal slite seg helt ut med rettepennene sine, ville nok Egmont få en del flere sinte telefoner enn de ville foretrukket. Og som nevnt, skulle alle få skrive det de ville, ville hele greia blitt relativt verdiløs. En brukerwiki er virkelig ikke en god ide for en kommersiell side, spesielt ikke en som retter seg i hovedsak mot yngre.
Jeg er forresten ikke heelt begeistret for seriøsiteten til donald.no, da jeg nettopp la merke til et flashspill med grafikk hentet fra diverse videospill de absolutt ikke har rettighetene til kunne spilles på siden.
blue blue glass moon
under the crimson air
Innlegget blei sist redigert 19.09.2007, 02:30 av Adamant
Adamant
22 år, USA
19.09.2007, 02:24

Så når eg kritiserer Donald.no, blir det litt som om Bill Gates kritiserer Apple eller E. Neville Isdell kritiserer Pepsi -- det kan neppe takast som eit seriøst argument.
Med andre ord, siden du "tilfeldigvis" er ansvarlig for en annen donaldistisk nettside enn donald.no, er du på en måte ikke meningsberettiget i forhold til andre Donald-sider? Med all respekt (i ordets rette betydning), for noe tullball! Om noen skulle kunne komme med meningsytringer om Donald og Disney-verdenen, inkludert "konkurrerende" nettsider, måtte det da være herr Moriarty. Sammenlikningene med Gates og Isdell bør følgelig falle på sin egen urimelighet. I motsetning til disse er dine interesser ikke kommersielle, men idealistiske! I mine øyne er det her en himmelvid forskjell. I disse meningsytringene oppfatter jeg Olaf M. Solstrand som Olaf M. Solstrand, ikke som "redaktøren av Andeby Online". Man slutter ikke å være privatperson selv om man har en "offisiell" posisjon.
Barks | Scarpa | Gottfredson | Murry | Cavazzano
torgnyland.blogspot.com
Karamell
40 år, Oslo
19.09.2007, 02:48

Adamant skreiv:
Jeg er forresten ikke heelt begeistret for seriøsiteten til donald.no, da jeg nettopp la merke til et flashspill med grafikk hentet fra diverse videospill de absolutt ikke har rettighetene til kunne spilles på siden.
Det har meir å gjera med tilfeldigheiter enn med medvitent overlegg, går eg ut frå. Legger merke til at dei aller fleste av spela dei har (om ikkje alle) er henta frå freeonlinegames.com og diverse andre sider -- med andre ord, dei har gått over til å bruke spel alle står fritt til å laste ned og leggja ut på heimesidene sine i staden for at dei lager spela sjølv. Det er ein enklare og billigare måte å få fleire spel på, så ein kan skjøne kvifor dei har vald denne når dei først går inn for å tilby underhaldning til folket -- men det krever òg at ein er litt ekstra oppmerksom, for her er det ikkje nok å berre la vere å rippe sprites og annan grafikk frå andre spel sjølv, her må ein vera sikker på at den som lager spelet heller ikkje har gjort det, og dersom Donald.no-redaktøren ikkje eingong har spelt det spelet som grafikken er stole frå, blir det fort vanskeleg.
Så dette har garantert skjedd ved eit uhell, og eg tipper at om du skriver ein liten mail til Donald.no-redaktøren der du opplyser om kva spel det gjelder, blir det fjerna. Det er ikkje akkurat slik at Egmont medvitent går inn for å bryte opphavsrett.
Karamell skreiv:
I motsetning til disse er dine interesser ikke kommersielle, men idealistiske!
Mine interesser er då så absolutt kommersielle. Samanlikna med eigeninnsatsen tjener eg relativt godt på annonseinntekter på sidene (sjølv om det berre er ein brøkdel av det Donald.no får inn, såklart), og den einaste grunnen til at sidene likevel går i tap er at dei har tre tilsette som skal ha lønn med jamne mellomrom -- men sjølvsagt hadde eg ikkje hatt det dersom eg ikkje hadde hatt ein langsiktig plan om at annonseinntektene etterkvart skal auke såpass at dette ikkje berre lønner seg, men i tillegg gir eit dugeleg overskot. Er ikkje det ei kommersiell interesse, veit ikkje eg.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin
Innlegget blei sist redigert 19.09.2007, 08:42 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
19.09.2007, 08:33

Det har meir å gjera med tilfeldigheiter enn
med medvitent overlegg, går eg ut frå. Legger merke til at dei aller fleste av spela dei har (om ikkje alle) er henta frå freeonlinegames.com og diverse andre sider -- med andre ord, dei har gått over til å bruke spel alle står fritt til å laste ned og leggja ut på heimesidene sine i staden for at dei lager spela sjølv. Det er ein enklare og billigare måte å få fleire spel på, så ein kan skjøne kvifor dei har vald denne når dei først går inn for å tilby underhaldning til folket -- men det krever òg at ein er litt ekstra oppmerksom, for her er det ikkje nok å berre la vere å rippe sprites og annan grafikk frå andre spel sjølv, her må ein vera sikker på at den som lager spelet heller ikkje har gjort det, og dersom Donald.no-redaktøren ikkje eingong har spelt det spelet som grafikken er stole frå, blir det fort vanskeleg.
Så dette har garantert skjedd ved eit uhell, og eg tipper at om du skriver ein liten mail til Donald.no-redaktøren der du opplyser om kva spel det gjelder, blir det fjerna. Det er ikkje akkurat slik at Egmont medvitent går inn for å bryte opphavsrett.
Jeg la også merke til freeonlinegames.com....
Villas Vidvei
- Andeby i Dag
Jeg går på skolen Ullevål skole
Innlegget blei sist redigert 19.09.2007, 12:33 av Villas Vidvei
Villas Vidvei
Oslo
19.09.2007, 12:31

Når ein først er inne på det: Kor mange her er det som innimellom skriver ting på Donald.no?
*rekke handa i været*
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
19.09.2007, 17:29

Jeg sendte en mail, så får vi se hva som skjer.
blue blue glass moon
under the crimson air
Adamant
22 år, USA
19.09.2007, 17:42

Når ein først er inne på det: Kor mange her er det som innimellom skriver ting på Donald.no?
*rekke handa i været*
Jeg er ikke medlem ennå, syns det så kjedelig ut. Syns du jeg burde?
Villas Vidvei
- Andeby i Dag
Villas Vidvei
Oslo
19.09.2007, 17:55

Ser at sidene oppdaterast med jamnlege mellomrom. Kvakktuelt ser ut til å vera oppdatert på dagleg basis no, Ukens blad er nokonlunde ferskt, og dei har lagt ut ein slags Magiens mestere-konkurranse. Forumet har blitt tatt ned igjen, dei arbeider framleis med Duckipedia, og det er framleis «kun få dager igjen til åpning» av Andeby-delen. (Godt å sjå at eg ikkje er den einaste som bruker lang tid på ting.)
Anbefaler forresten denne, sjølv om det medfører at eg sjølv får mindre sjanse til å vinne ipod-en. Sjølv har eg etterlyst meir donaldistisk materiale (i forstanden artiklar om serieskaparar, figurar osb.), og dersom mange gjer det same, kan det jo hende at vi faktisk får viljen vår. Sjølv om eg ikkje kan fatte og begripe kvifor dei utfører ei slik brukarundersøkjing på eit tidspunkt der to svære seksjonar av sida er merka «Arbeid pågår» ...
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
08.10.2007, 17:00

Duckipedia er oppe!!
Endelig!
Villas Vidvei
- Andeby i Dag
Villas Vidvei
Oslo
26.10.2007, 19:08

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.