Andeby Online > Diskusjonsforum > Din favorittegner
Gå tilbake til forumoversikta ...

Hvilken tegner synes du er best?
mine er:Don Rosa,Marco Rota og Kari Korhonen.
Men jeg lurer på hvem din favorittegner er.
Hvorfor digger alle Donald?Det bare er sånn
Innlegget blei sist redigert 07.02.2007, 19:23 av LS
LS
11 år, Hof
07.02.2007, 19:07

At Barks nødvendigvis må komme på førsteplass behøver selvsagt ikke nevnes (men jeg nevner det selvsagt allikevel -- ah! så ironisk). Deretter følger Branca, Vicar og Rosa.
Hofstadter's Law: "It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law". (Douglas R. Hofstadter)
Øystein Skartsæterhagen
23 år, Trondheim
07.02.2007, 19:37

1. Gottfredson
2. Rosa
3. Murry
4. Barks
Ching!
Ching!
Everybody git off´n the street! Thar´s a´gonna be trouble! Jesse James aims ta buy Mam´Selle´s parfume de paree so´s he can smell as feminine as--
Opps! Sorry! The pages got stuck together!
Hakkespett
14 år, Sandnes
07.02.2007, 20:31

Barks - Don Rosa -
Paul Murry - Romano Scarpa -
Floyd Godtfredson - Marco Rota -
Vicar - Daniel Branca -
Ferioli - William Van Horn -
Strobl - Kari Korhonen -
Daan Jippes - Al Taliaferro -
Massimo De Vita - -
Innlegget blei sist redigert 11.02.2007, 15:31 av LS
LS
11 år, Hof
07.02.2007, 21:06

Øystein Skartsæterhagen skreiv:
At Barks nødvendigvis må komme på førsteplass behøver selvsagt ikke nevnes (men jeg nevner det selvsagt allikevel -- ah! så ironisk). Deretter følger Branca, Vicar og Rosa.
Branca og Vicar er ikke akkurat kjent for å skrive manus da.
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
07.02.2007, 23:09

Sigvald skreiv:
Branca og Vicar er ikke akkurat kjent for å skrive manus da.
Nei, det stemmer. Vicar har vel skrevet manus til én serie (som jeg mener å huske at var ganske bra, så det virker som han kan skrive også), og jeg vet ikke om Branca skrev noe som helst.
Men her var det snakk om favoritttegner. Og da er det knekkende likegyldig hvorvidt personene skriver manus eller ikke.
Hofstadter's Law: "It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law". (Douglas R. Hofstadter)
Øystein Skartsæterhagen
23 år, Trondheim
07.02.2007, 23:18

Som du kanskje ser har jeg redigert lista mi,alle brukere av andebyonline kan nå stemme på sin favorittegneren sin en gang,jeg legger stemmer på de dere og jeg har valgt og legger opp resultatet etter ca.1 uke.Kom igjen og stem!
LS
11 år, Hof
10.02.2007, 16:32

Carl Barks
Volker Reiche
Don Rosa
Marco Rota
Jan Gulbransson
og sikkert en god del flere. Van Horn, for eksempel.
da da da og hepp.
Kristin
22 år, Trondheim
10.02.2007, 17:46

Du kan stemme på de på listen lengre opp på siden,men bare en.
Innlegget blei sist redigert 10.02.2007, 20:29 av LS
LS
11 år, Hof
10.02.2007, 18:40

LS skreiv:
Du kan stemme på de på listen lengre opp på siden,men bare en.
Jeg foretrekker å stemme på de jeg synes er best ... det var det som var spørsmålet, var det ikke?
da da da og hepp.
Kristin
22 år, Trondheim
11.02.2007, 15:28

Ops...vel,du kan ta inn en av dine så sletter jeg en.
Innlegget blei sist redigert 11.02.2007, 15:31 av LS
LS
11 år, Hof
11.02.2007, 15:30

Dersom Olaf har tid, kunne det vært morsomt å fått til en systematisk avstemning. Man kunne ha f.eks. 20-24 nålevende kandidater og så latt folk avgi stemmer etter MgP-systemet: 12 p til den man liker best, 10 poeng til nr. 2, 8 poeng til nr. 3, deretter 7, 6, 5, 4, 3, 2 og 1 poeng til nr. 4-10. Med et slikt system kunne man hatt en runde for beste tegner og en annen for beste manusforfatter, osv. 
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
11.02.2007, 16:11

Sigvald skreiv:
Dersom Olaf har tid, kunne det vært morsomt å fått til en systematisk avstemning. Man kunne ha f.eks. 20-24 nålevende kandidater og så latt folk avgi stemmer etter MgP-systemet: 12 p til den man liker best, 10 poeng til nr. 2, 8 poeng til nr. 3, deretter 7, 6, 5, 4, 3, 2 og 1 poeng til nr. 4-10. Med et slikt system kunne man hatt en runde for beste tegner og en annen for beste manusforfatter, osv. ;-)
Eg ser ingen vits i å leggja ned masse arbeid i å få til ei systematisk avstemning rundt dette når alle her veit at Don Rosa kjem til å vinne ei slik avstemning med veldig høg margin uansett.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
11.02.2007, 16:47

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.