Andeby Online > Diskusjonsforum > Hva ønsker du deg til jul?
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

MatsGull skreiv:
I tillegg fikk jeg en bowlingkjegle, og det syntes jeg var stas.
Den kan komme til nytte, ja. Av og til i bowlinghallen skjer det jo en feil som gjør at det bare kommer ned ni kjegler i stedet for ti, og da kan den ekstra kjegla være nyttig å sette inn. Du får den riktignok ikke tilbake igjen etterpå, men. Du kan jo ønske deg egen bowlingbane til neste jul, siden du nå allerede har fått ei kjegle... 
Tommy
24 år, Odda
04.01.2007, 17:15

Jeg ønsket meg ikke noe Donald relatert, men ønsket meg Pondus. Og fikk Første - og andre omgang - gleder meg allerede til neste jul!
Den som har flest dingser når man dør har vunnet!
GPLongford
43 år, Meløy
04.01.2007, 18:34

Av donaldistisk materiale fikk jeg to årgangsbøker. Dette var også de eneste tegneseriene jeg fikk, men jeg er godt fornøyd med gavene likevel siden jeg fikk både en Simpsons-sesong, flere fine bøker og dessuten den fineste myke gaven som tenkes kan: en Spiralis-genser!
Hofstadter's Law: "It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law". (Douglas R. Hofstadter)
Øystein Skartsæterhagen
23 år, Trondheim
07.01.2007, 16:24

Jeg ønsket meg ingenting Donald- eller tegneserie-relatert til jul, og fikk heller ingenting. Fikk veldig mye annet fint som jeg både hadde ønsket og ikke hadde satt opp på ønskelista.
Tommy
24 år, Odda
07.01.2007, 23:31

Fikk 'Donaldismen' jeg, ønsket meg den ikke engang. Men for en herlig bok
Fotnotene må vel være verdens beste fotnoter noensinne?
I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis
Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.
- Sigvald!
http://wilfu.blogspot.com
Wilfu
21 år, Bamble
08.01.2007, 00:32

Wilfu skreiv:
Fikk 'Donaldismen' jeg, ønsket meg den ikke engang. Men for en herlig bok
Fotnotene må vel være verdens beste fotnoter noensinne?
Uff, jeg viiste det var **noe** Donaldistisk jeg glemt å skrive på ønskelisten... Typisk, men det er jo bare litt over 300 dager til neste jul da!

Mickey
18 år, Horten
09.01.2007, 10:29

Wilfu skreiv:
Fikk 'Donaldismen' jeg, ønsket meg den ikke engang. Men for en herlig bok :) Fotnotene må vel være verdens beste fotnoter noensinne?
Absolutt! Og fotnote 29 da, om Minnis niese Tone: "Blæh". :)
Chrisron skreiv:
Av tegneserier fikk jeg:
Frode Øverli - Pondus 0-6
Marjane Satrapi - Kylling med svisker
Hehe, bærer den du fikk sistnevnte bok av nummeret 176-761 på bringen? :p
"Det er harde tider, gamle venn."
S.N.U.F.S - Savner Nevneverdig Ukentlige Forsider av Santanach
MatsGull
20 år, Kongsvinger
09.01.2007, 17:55

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.