Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Hva ønsker du deg til jul?

Andeby Online > Diskusjonsforum > Hva ønsker du deg til jul?

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

MatsGull skreiv:

I tillegg fikk jeg en bowlingkjegle, og det syntes jeg var stas.

Den kan komme til nytte, ja. Av og til i bowlinghallen skjer det jo en feil som gjør at det bare kommer ned ni kjegler i stedet for ti, og da kan den ekstra kjegla være nyttig å sette inn. Du får den riktignok ikke tilbake igjen etterpå, men. Du kan jo ønske deg egen bowlingbane til neste jul, siden du nå allerede har fått ei kjegle... :-)

Tommy
24 år, Odda

04.01.2007, 17:15

Jeg ønsket meg ikke noe Donald relatert, men ønsket meg Pondus. Og fikk Første - og andre omgang - gleder meg allerede til neste jul!

Den som har flest dingser når man dør har vunnet!

GPLongford
43 år, Meløy

04.01.2007, 18:34

Av donaldistisk materiale fikk jeg to årgangsbøker. Dette var også de eneste tegneseriene jeg fikk, men jeg er godt fornøyd med gavene likevel siden jeg fikk både en Simpsons-sesong, flere fine bøker og dessuten den fineste myke gaven som tenkes kan: en Spiralis-genser!

Hofstadter's Law: "It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law". (Douglas R. Hofstadter)

Øystein Skartsæterhagen
23 år, Trondheim

07.01.2007, 16:24

Jeg ønsket meg ingenting Donald- eller tegneserie-relatert til jul, og fikk heller ingenting. Fikk veldig mye annet fint som jeg både hadde ønsket og ikke hadde satt opp på ønskelista.

Tommy
24 år, Odda

07.01.2007, 23:31

Fikk 'Donaldismen' jeg, ønsket meg den ikke engang. Men for en herlig bok :-) Fotnotene må vel være verdens beste fotnoter noensinne?

I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis

Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.

- Sigvald!

http://wilfu.blogspot.com

Wilfu
21 år, Bamble

08.01.2007, 00:32

Wilfu skreiv:

Fikk 'Donaldismen' jeg, ønsket meg den ikke engang. Men for en herlig bok :-) Fotnotene må vel være verdens beste fotnoter noensinne?

Uff, jeg viiste det var **noe** Donaldistisk jeg glemt å skrive på ønskelisten... Typisk, men det er jo bare litt over 300 dager til neste jul da!

:-)

Mickey
18 år, Horten

09.01.2007, 10:29

Av tegneserier fikk jeg:

Frode Øverli - Pondus 0-6
Marjane Satrapi - Kylling med svisker

ばか! (Baka!)

Chrisron
31 år, Tønsberg

09.01.2007, 12:34

Wilfu skreiv:

Fikk 'Donaldismen' jeg, ønsket meg den ikke engang. Men for en herlig bok :) Fotnotene må vel være verdens beste fotnoter noensinne?

Absolutt! Og fotnote 29 da, om Minnis niese Tone: "Blæh". :)

Chrisron skreiv:

Av tegneserier fikk jeg:

Frode Øverli - Pondus 0-6
Marjane Satrapi - Kylling med svisker

Hehe, bærer den du fikk sistnevnte bok av nummeret 176-761 på bringen? :p

"Det er harde tider, gamle venn."

S.N.U.F.S - Savner Nevneverdig Ukentlige Forsider av Santanach

MatsGull
20 år, Kongsvinger

09.01.2007, 17:55

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.