Andeby Online > Diskusjonsforum > Donaldpocket 318
Gå tilbake til forumoversikta ...

Jeg kjøpte donaldpocket 317 her om dagen. Der stod det at neste bok (DD får på pukkelen) kommer 19. februar. Det var uvanlig lenge til! Er det noen som vet om det bare er en tyrkerfeil eller om det stemmer? Olaf? Andre?
Gnastyface
40 år, Kristiansand
31.12.2006, 12:09

Hmm... synes å huske at det, for ikke veldig lenge siden, var en lignende situasjon, men at da saken var en trykkfeil. Tror nok det er tilfelle nå også.
Tidligere ANDonym
••••••••••••••Why are you wearing that stupid man suit? -Frank the Rabbit••••••••••••••••
Kvitsund Gymnas!
Kjetil Golid
17 år, Tinn
31.12.2006, 13:57

DP 317, forøvrig en knakende god pocket...
I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis
Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.
- Sigvald!
http://wilfu.blogspot.com
Wilfu
21 år, Bamble
01.01.2007, 23:25

Takk for svarene. Min sønn blir skuffa hvis datoen i boka stemmer, men kan glede ham med at det trolig er feil :-)
Selv er jeg ikke så veldig på pocketene, men leser dem etter min sønn likevel - kan jo ikke la være å lese donaldstoff.
Gnastyface
40 år, Kristiansand
02.01.2007, 20:21

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.