Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Hall of Fame

Andeby Online > Diskusjonsforum > Hall of Fame

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53

Kom her óg i dag. Synd de hadde utelatt "Donald i Mattemagiland". Syns det er en utrolig god storie. Ser uansett ut som god sengelektyre.

Tidligere ANDonym
••••••••••••••Why are you wearing that stupid man suit? -Frank the Rabbit••••••••••••••••
Kvitsund Gymnas!

Kjetil Golid
17 år, Tinn

27.11.2006, 17:02

Kjetil Golid (ANDonym) skreiv:

Kom her óg i dag. Synd de hadde utelatt "Donald i Mattemagiland". Syns det er en utrolig god storie. Ser uansett ut som god sengelektyre.

Jeg har enda ikke mottatt denne Strobl boken og begynner så smått å bli utålmodig. Deter egentlig ganske utrolig at Egmont/Posten klarer å forskjellsbehandle abonnenter i Stavanger og Sandnes. Jeg har ansvar for å få dette coveret på plass i Outducks - så dersom den ikke dukker opp i morgen blir det klage fra min side!

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Innlegget blei sist redigert 28.11.2006, 00:08 av Sigvald

Sigvald
41 år, Stavanger

28.11.2006, 00:02

Jeg har heller ikke mottat den, men finner ingen grunn til å klage. Det er ingen som har lovet at alle skal få boken samtidig, noe som i seg selv er ganske så umulig. Går det to uker fra flesteparten har fått den, og jeg fremdeles ikke har fått den, kan det hende jeg kommer med en vennlig forespørsel, men klage?!

Skrue - "Jeg er lut lei av den elendige håndboka deres! Dere vifter med den hele dagen, som om den var et ORAKEL!"

Hallgeir
29 år, Stjørdal

28.11.2006, 08:31

Hallgeir skreiv:

Jeg har heller ikke mottat den, men finner ingen grunn til å klage. Det er ingen som har lovet at alle skal få boken samtidig, noe som i seg selv er ganske så umulig. Går det to uker fra flesteparten har fått den, og jeg fremdeles ikke har fått den, kan det hende jeg kommer med en vennlig forespørsel, men klage?!

Du må huske at Sigvald sitter med et stort ansvar ifht. å få Outducks oppdatert. Det sitter sikkert mange som ikke abonnerer på HoF og venter på å få se forsiden av Strobl-boka.

Og alle tegn tyder jo på at det er en konspirasjon mot Stavanger-området, avtalt mellom Egmont og Posten. Mener å huske at Sigvald har nevnt dette ved en tidligere anledning. Dette er skumle greier, du.

Hva blir det neste, at Apollo 11 var en fake?

Drikaton.

Guffen D. - sannsynligvis den morsomste skribenten i nyere, norsk nett-donaldisme

Drikaton
46 år, Nittedal

28.11.2006, 10:21

Sigvald skreiv:

Jeg har ansvar for å få dette coveret på plass i Outducks - så dersom den ikke dukker opp i morgen blir det klage fra min side!

Du mener vel i dag?! Du skrev innlegget kl. 00.02 og du kan umulig ha fåttt posten **så** tidlig! ;-)

Boken er nå indeksert i INDUCKS:
http://coa.inducks.org/issue.php/x/no/HOF++15

Innlegget blei sist redigert 28.11.2006, 12:27 av Stormogulen

Stormogulen
15 år, Notodden

28.11.2006, 12:12

Sigvald skreiv:

Deter egentlig ganske utrolig at Egmont/Posten klarer å forskjellsbehandle abonnenter i Stavanger og Sandnes

Jeg fikk boka i går, og jeg bor jo i Sandnes

Tegneserien min Bertil

Morten H
16 år, Sandnes

28.11.2006, 14:34

Georg skreiv:

Sigvald skreiv:

Deter egentlig ganske utrolig at Egmont/Posten klarer å forskjellsbehandle abonnenter i Stavanger og Sandnes

Jeg fikk boka i går, og jeg bor jo i Sandnes

kan det bety at Sigvald faktisk ikke har sjekket med alle abonnenter av HOF i Stauanger/Sandnes- område før påstandene om forskjellsbehandling ble fremsatt?

Drikaton.

Guffen D. - sannsynligvis den morsomste skribenten i nyere, norsk nett-donaldisme

Drikaton
46 år, Nittedal

28.11.2006, 14:48

Jeg tolket det motsatt:
At de i Stavanger får den senere enn de i Sandnes.

Mine filmanmeldelser på IMDB:
http://www.imdb.com/user/ur2484999/comments-expanded?order=alpha&start=0

SvK
25 år, Bergen

28.11.2006, 14:53

SvK skreiv:

Jeg tolket det motsatt:

kan det være slik at det er enkeltpersoner som blir diskriminert?

Drikaton.

Drikaton
46 år, Nittedal

28.11.2006, 15:05

Jeg kan aldri bli forbløffet nok. Hver bidige gang det kommer en ny bok ender det opp med en debatt om hvorfor boka ikke har kommet til Stavanger først. Det normale ville vært en forventningsfull glede: "Noen har allerede fått boka! Det betyr at jeg også får den snart!"

Er det rart folk flykter fra dette forumet?

"Milde Mads! Jeg er i det røde flanellsundertøyet mitt!"

Lars Martin
Stranda

28.11.2006, 15:35

Lars Martin skreiv:

Det normale ville vært en forventningsfull glede: "Noen har allerede fått boka! Det betyr at jeg også får den snart!"

Heldigvis så tenker jo hvertfall 99,9% slik.

Er det rart folk flykter fra dette forumet?

Folk er forskjellige og har forskjellige meninger om dette, men jeg mener at hvis en person har så store problemer med å overse/ignorere de få innleggene det gjelder at personen slutter å bruke forumet, så er kanskje diskusjon i et internettforum ikke noe for personen i det hele tatt. Det er nemlig prosentmessig ganske få innlegg det gjelder. Det største problemet er kanskje at fort en 10-15 personer kommenterer innlegget isteden for å ignorere det og dermed får innlegget mye større plass og oppmerksomhet enn det burde. Jeg er også lei av alt maset om Stavanger, men velger heller å overse disse typer innlegg.

Jeg høres kanskje litt krassere ut enn det som er meningen, men jeg ikke helt hvordan jeg ellers skulle formulere meg.

ばか! (Baka!)

Chrisron
31 år, Tønsberg

28.11.2006, 16:05

Jeg har heller ikke fått den ennå, men satser på at den kommer ganske snart.

Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa

"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)

(Profil oppdatert.)

Jonas Larsen
16 år, Larvik

28.11.2006, 16:16

Lars Martin skreiv:

Jeg kan aldri bli forbløffet nok. Hver bidige gang det kommer en ny bok ender det opp med en debatt om hvorfor boka ikke har kommet til Stavanger først.

Mulig at jeg tar feil, men mitt inntrykk er snarere at folk finner det ekstra interessant å fortelle at de har fått en bok jeg ikke har fått. Da jeg forleden mottok "DD Komplette årganger 47" på et tidlig tidspunkt var det i hvert fall langt mindre oppstuss rundt utgivelsen :-)

Drikaton skreiv:

SvK skreiv:

Jeg tolket det motsatt:

Dette er nok riktig. Jeg har venner i Stavanger som fikk boken på mandag. Jeg fikk den tirsdag. Mine venner mener at det er det lokale postbudet som er synderen. Jeg har forøvrig gjort min plikt og lagt coveret ut i Outducks.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Innlegget blei sist redigert 29.11.2006, 02:09 av Sigvald

Sigvald
41 år, Stavanger

29.11.2006, 02:06

Sigvald skreiv:

Lars Martin skreiv:

Jeg kan aldri bli forbløffet nok. Hver bidige gang det kommer en ny bok ender det opp med en debatt om hvorfor boka ikke har kommet til Stavanger først.

Mulig at jeg tar feil, men mitt inntrykk er snarere at folk finner det ekstra interessant å fortelle at de har fått en bok jeg ikke har fått. Da jeg forleden mottok "DD Komplette årganger 47" på et tidlig tidspunkt var det i hvert fall langt mindre oppstuss rundt utgivelsen :-)

Drikaton skreiv:

SvK skreiv:

Jeg tolket det motsatt:

Dette er nok riktig. Jeg har venner i Stavanger som fikk boken på mandag. Jeg fikk den tirsdag. Mine venner mener at det er det lokale postbudet som er synderen. Jeg har forøvrig gjort min plikt og lagt coveret ut i Outducks.

Eg håpar du ikkje er seriøs no...
Det må vera ondskapsfulle postbud i Stavanger i så fall.

Innlegget blei sist redigert 29.11.2006, 08:11 av Lars Johan

Lars Johan
26 år, Kvinnherad

29.11.2006, 08:10

Sigvald skreiv:

Lars Martin skreiv:
{{ Jeg kan aldri bli forbløffet nok. Hver bidige gang det kommer en ny bok ender det opp med en debatt om hvorfor boka ikke har kommet til Stavanger først.

Så du mener at de som får boka først, og som er vennlig og legger inn beskjed om dette her på AOL, slik at vi andre vet at vi har noe hyggelig i vente, gjør dette for å terge deg, fordi de vet at du er usedvanlig utålmodig, og veldig fort bygger deg opp konspirasjonsteorier pga. manglende bøker i postkassa?

Det er vel slik at det stort sett bare er i de tilfellene at du ikke har fått en bok samtidig med de øvrige, at det blir såkalt oppstuss, fordi du da anklager Egmont og Posten for sabotasje, og ofte har krevd at Olaf, på vegne av AOL, skal klage for deg ,til sine venner i Egmont?

Drikaton.

Innlegget blei sist redigert 29.11.2006, 09:30 av Drikaton

Drikaton
46 år, Nittedal

29.11.2006, 09:26

De onde damene på posten har besinnet seg og lagt boka i postboksen min en eller gang etter lørdag - bragt hjem i dag.

Man kan si det er flaks - eller er det ignoranse?

Etter en kjapp igjennomblaing er det visst bare "Fisketurfiasko" jeg har lest av historiene i boka!

Nå begynner jeg å glede med til alle timene ombord på Hurtigruten!

Den som har flest dingser når man dør har vunnet!

GPLongford
43 år, Meløy

29.11.2006, 16:03

Liker å støtte nærbutikken, kjøper derfor HOF i Seriebutikken. Kanskje Don Rosa 3 dukker opp snart?

49 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill

Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg

29.11.2006, 17:25

Øyvind Braaten skreiv:

Liker å støtte nærbutikken, kjøper derfor HOF i Seriebutikken. Kanskje Don Rosa 3 dukker opp snart?

Var det ikke HoF som bare var for abonnenter?! Mener å ha lest at serien ikke selgtes i butikkene....

Stormogulen
15 år, Notodden

29.11.2006, 20:02

Joda, du kan få de i butikken. I alle fall noen av de første, men det tar fort et par år fra de første abonnentene får dem til de selges over disk.

ばか! (Baka!)

Chrisron
31 år, Tønsberg

29.11.2006, 20:22

Chrisron skreiv:

Joda, du kan få de i butikken. I alle fall noen av de første, men det tar fort et par år fra de første abonnentene får dem til de selges over disk.

Eg har sett til og med nr. 11, William van Horn i butikken.

Eirikb

29.11.2006, 20:46

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.