Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Treg mottagelse av abonnement

Andeby Online > Diskusjonsforum > Treg mottagelse av abonnement

Gå tilbake til forumoversikta ...

Jeg abonnerer nå på D.D&Co, og har pleid å fått det på torsdager uken før det kommer i butikk. Men nå er det andre gang på kort tid at bladet kommer i butikken før jeg får det hjem til meg. Joda, en rask telefon til Egmont serieforlaget, litt snakk,snakk i telefonen, så sender de et nytt blad. Men det er jo ikke slik det skal være, vi skal jo få bladet før butikkene. Det er jo en av fordelene med abonnement. Egmont skylder på Posten, så derfor lurer jeg på om det er flere her som er plaget med sen leveranse av forskjellige abonnement, ikke nødvendigvis bare D.D&Co, men sånn generelt. Om dette er et stort problem som posten burde tatt tak i , eller om det bare er jeg som har vært litt uheldig disse to gangene?

Må få understreke at stort sett så går postgangen greit, det er ingen hets mot Posten dette, bare en liten forespørsel om dere andre har opplevd liknende med abonnements-blader.

"Barometeret faller, Onkel Donald"
"Så spikre det opp igjen, jeg kan ikke gjøre alt her ombord"

Innlegget blei sist redigert 06.11.2006, 20:32 av whitesand

whitesand
39 år, Kristiansund

06.11.2006, 20:31

Har abonnert i fem-seks år no, og berre éin eller to gonger har bladet kome til meg etter at det kom i butikken. Så, eg trur du har vore ekstra uheldig desse to gongene.

«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.

Sølve
19 år, Ullensvang

06.11.2006, 20:36

Jeg har vært abonnent siden 2003 og har siden da gått glipp av 2 blader som ikke har dukket opp i postkassen. Irriterer meg litt som abonnent å måtte gå på butikkenfor å kjøpe et blad jeg egentlig skulle fått i posten...
Ellers har jeg opplevd en gang iblant at bladene/ bøkene kommer seinere enn vanlig.

Stormogulen
15 år, Notodden

06.11.2006, 20:52

Dette er dessverre et velkjent fenomen her også, Whitesand. I år har kanskje 3-4 blad ikke kommet før jeg ringte etter de.

Tidligere ANDonym
••••••••••••••Why are you wearing that stupid man suit? -Frank the Rabbit••••••••••••••••
Kvitsund Gymnas!

Kjetil Golid
17 år, Tinn

06.11.2006, 21:02

Jeg har vært abbonent i 3 år, og bladet har kommet for sent(eller ikke kommet i det hele tatt) ca. 8 ganger. Telefon til Egmonet, blablabla.....og bladet kommer på nytt. Egentlig syns jeg dette er en dum ting, men jeg tror ikke det er posten sin feil. Fordi når de har sendt meg et nytt blad, sender de med en liten lapp der det står at vi beklager osv., og dette bladet bruker å kommet ca.2-3 dager etter at vi har ringt. Og når da det forrige bladet ikke kom....hm...menmen :-) Så lenge det kommer i det hele tatt er jeg mer en fornøyd :-)

David H
14 år, Østre Toten

06.11.2006, 21:02

Da må jeg spørre deg Whitesand om du har abonnement uten "duppeditter"?
Hadde en periode et slik abonnement og da ble alt helt håpløst, det var heller sjeldent at jeg fikk bladet før helgen. Traff tilfeldigvis postbudet en torsdag og fikk se at han hadde veska full av blader med vedlegg som skulle leveres, men noe blad til meg var der ikke. Da ringte jeg Egmont og ba om vedlegg igjen, og tro det eller ei, bladet var i rute igjen hver torsdag.
Jeg forklarte hvorfor og fikk til svar at det skulle ikke gjøre noe forskjell, men det stemte ikke etter mine erfaringer. Måtte også ringe å klage gjentatte ganger men det hjalp ikke stort. Så nå har jeg altså hatt et abonnement m/vedlegg det siste året og bladet har alltid kommet før helgen.

Vokste opp med Donald i femtiårene !

Innlegget blei sist redigert 06.11.2006, 21:17 av Helen

Helen
Oslo

06.11.2006, 21:12

Eg får sjeldan bladet før laurdag, og relativt ofte dukker det ikkje opp då heller (vekas blad har eg til dømes ikkje fått enno, om eg ikkje roter og det kom på fredag og eg har det liggjande her ein stad), men eg kan ikkje seie at eg opplever dette som eit stort problem så lenge eg på eit tidspunkt faktisk får bladet. Starta abonnementet for 8-9 månader sidan, og ein gong har bladet ikkje kome fram, men då er det jo berre å ringe og be om nytt.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

06.11.2006, 21:26

Var litt forskjellig her, ja. Abonnerer med dingser, ja. Greit å vite at det er noen til som sliter av og til. Som Olaf sier, det er ikke noe kjempeproblem, men når man er vant til å få noe på torsdag, er det *litt* irriterende at det ikke dukker opp før onsdag neste uke da.
Det jeg var ute etter, er om dette er noe som går igjen hele tiden, eller bare enkelt-tilfeller.

"Barometeret faller, Onkel Donald"
"Så spikre det opp igjen, jeg kan ikke gjøre alt her ombord"

whitesand
39 år, Kristiansund

06.11.2006, 21:39

Har selv opplevd èn eneste gang at bladet ikke har dukket opp, og et par ganger at det kommer for sent i forhold til butikk. Det anser jeg som akseptabelt etter å ha abonnert i 4 år.

Mine filmanmeldelser på IMDB:
http://www.imdb.com/user/ur2484999/comments-expanded?order=alpha&start=0

SvK
25 år, Bergen

06.11.2006, 21:56

Har aldri vært noe problem for meg. Får alltid bladet på tirsdager uken før.

<<Det er bedre å være rik og frisk enn fattig og syk!>> Skrue McDuk

mathiasm

06.11.2006, 21:58

Jeg har fått alle bladene siden jeg begynte å abbonere i 2001. Jeg får bladene som regel på torsdager, men bladet for denne uka fikk jeg først idag...

"Frøken Vable, du må **fordoble** mitt årlige bidrag til hakkespettene."
"Ja vel! Det blir **samme** **beløp** som før!

Solens Sønn
15 år, Ålesund

06.11.2006, 22:01

Jeg får bladene mine på torsdager og fredager jeg. Mest torsdager, men det hender at de kommer dagen etter også.

Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa

"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)

(Profil oppdatert.)

Jonas Larsen
16 år, Larvik

06.11.2006, 23:35

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.