Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

NM 2006

Andeby Online > Diskusjonsforum > NM 2006

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30

Stormogulen skreiv:

Tommy skreiv:

Du svarer direkte på NM-sidene på Andeby Online.

Tror jeg skjønner...

Du kommer til å skjønne så snart det smeller i vei! Regner med oppsettet blir likt i fjor, og det var i alle fall meget forståelig og brukervennlig.

Gleder meg! (og grøsser litt ved tanke på hvordan jeg egentlig skal få tid til dette ... )

da da da og hepp.

Kristin
22 år, Trondheim

31.10.2006, 21:37

Ikkje lenge igjen no, og eg gleder meg. Biletoppgåver vert spennande (men hugs å ikkje ha avslørande bilettittel, då :-))

«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.

Sølve
19 år, Ullensvang

31.10.2006, 22:07

Tid er hvertfall noe jeg har nok av i årets NM. Ligger sykemeldt hjemme etter kne-operasjon tidligere i dag. Det blir nok verre å få klatret opp i de øverste blad-hyllene mine på jakt etter svar...:-)
Så alt ialt gleder jeg meg til i morgen, og tiden fremover.

"Barometeret faller, Onkel Donald"
"Så spikre det opp igjen, jeg kan ikke gjøre alt her ombord"

whitesand
39 år, Kristiansund

31.10.2006, 22:09

Som jeg skrev i en annen tråd, så er hovedsaken å ha det MORO! Og det har jeg virkelig med NM og bildeoppgaver, selv om samlingen min er langt borte. Gleder meg likevel, håper vi får bilder fra 1977-82, for der kan jeg mye utenat...

"Milde Mads! Jeg er i det røde flanellsundertøyet mitt!"

Lars Martin
Stranda

31.10.2006, 22:12

Olaf/Tommy: Har dere funnet spørsmål til alle tjue dagene?

Mickey
18 år, Horten

31.10.2006, 23:16

Uhm ... Øh ...

Eg trur vi går for at det offisielle svaret på det spørsmålet er «ja».

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

31.10.2006, 23:41

NB: Skal ikkje garantere at alt virker som det skal om eitt minutt når NM ruller i gong, men eg sit isåfall her og er klar til å reparere det i løpet av forhåpentlegvis ikkje alt for lang tid.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

31.10.2006, 23:59

Dermed er det i gang igjen. Jeg vet ikke om jeg skal juble eller gråte. Dette lover dårlig for semesteroppgaven som skal leveres midt i november og eksamenene som kommer kort tid etter, men det er jo vanvittig gøy med Donald-NM. Jeg velger jubel.

Hofstadter's Law: "It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law". (Douglas R. Hofstadter)

Øystein Skartsæterhagen
23 år, Trondheim

01.11.2006, 00:19

Øystein, du kan da alltids konte noen eksamener ;-)

http://qj.no

Quarryman
25 år, Trondheim

01.11.2006, 00:23

Quarryman skreiv:

Øystein, du kan da alltids konte noen eksamener ;-)

Ja, det er jo alltid en god plan. :-)

Hofstadter's Law: "It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law". (Douglas R. Hofstadter)

Øystein Skartsæterhagen
23 år, Trondheim

01.11.2006, 00:50

Nu er NM i gang, blir artig å se hvordan det ender til slutt - blir litt av en utfordring å veksle mellom NM og eksamenslesing - men er med på NM mest for gøy, og se om eg kan få bedre plassering enn ifjor :-D

Portalen snurrer så vilt at alt som Donald eier, blir suget inn der

Pierce
25 år, Stavanger

01.11.2006, 00:54

Angående spørsmål tre i dag: Er det snakk om Donald-historier eller tegneserier generelt?

Øystein Skartsæterhagen
23 år, Trondheim

01.11.2006, 14:09

Det er snakk om Donald-historier.

Tommy
24 år, Odda

01.11.2006, 14:15

Kristin skreiv:

Stormogulen skreiv:

Tommy skreiv:

Du svarer direkte på NM-sidene på Andeby Online.

Tror jeg skjønner...

Du kommer til å skjønne så snart det smeller i vei! Regner med oppsettet blir likt i fjor, og det var i alle fall meget forståelig og brukervennlig.

Skjønner det nå! ;-)

Disse spørsmålene var da ikke så alt for vanskelige? Men dette er kanskje bare oppvarming... ;-)

Er det lov å diskutere spørsmålene her?

Stormogulen
15 år, Notodden

01.11.2006, 14:56

Dette er berre oppvarming, ja. Vi starter enkelt og trapper opp etterkvart som vi blir varmare i trøya.

Det er lov å diskutere dagens spørsmål her, men ikkje før i morgon ... Ikkje diskuter dagens spørsmål, altså.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

01.11.2006, 14:59

Du kan jo sjå på fjorårets spørsmål for å få eit cirkainntrykk av nivået vi kanskje kjem til å leggja oss på:
http://www.andebyonline.com/index.php?area=nm2005&sub=fasit

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

01.11.2006, 15:02

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Dette er berre oppvarming, ja. Vi starter enkelt og trapper opp etterkvart som vi blir varmare i trøya.

Det er lov å diskutere dagens spørsmål her, men ikkje før i morgon ... Ikkje diskuter dagens spørsmål, altså.

Skjønner...

Bildeoppgavene var jo helt geniale! kjempemoro med litt variasjon i spørsmålene! :-D

Stormogulen
15 år, Notodden

01.11.2006, 15:02

Stormogulen skreiv:

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Skjønner...

Bildeoppgavene var jo helt geniale! kjempemoro med litt variasjon i spørsmålene! :-D

Enig, bildeoppgavene er stilige ;-)

Portalen snurrer så vilt at alt som Donald eier, blir suget inn der

Pierce
25 år, Stavanger

01.11.2006, 16:00

Hiii hi hiii *sykt glis*

Arg, hvorfor har man det så travelt for tiden? Nåja, NM blir prioritert enten man vil eller ikke.

da da da og hepp.

Kristin
22 år, Trondheim

01.11.2006, 17:04

Jeppjepp, da er november i gang (endelig fikk jeg bladd om HOF-kalenderen til Cavazzanos fantastiske illustrasjon!) og NM er tilbake! Fantastisk moro.
Lykke til, hele gjengen!

Tidligere ANDonym
••••••••••••••Why are you wearing that stupid man suit? -Frank the Rabbit••••••••••••••••
Kvitsund Gymnas!

Kjetil Golid
17 år, Tinn

01.11.2006, 18:29

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.