Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Gledelig liten nyhet.

Andeby Online > Diskusjonsforum > Gledelig liten nyhet.

Gå tilbake til forumoversikta ...

På Donald.no kan ein faktisk sjekke korleis innhaldssida på neste vekes blad ser ut. Dette har eg no sjekka med nummer 25, og det viser seg at bladet ser ut til å permanent vere utvida til 68 sider, altså 4 ekstra sider. Om det er snakk om fire ekstra sider reklame eller historier er ikkje kjend, men kjekt er det jo lell. Innhaldssidedesignet som kom når jubileumsblada starta er intakt, men om papiret er likt det i nummer 24 er ukjend. Men det får vi håpe, då den var eit betre papir enn tidligare; tjukt, men ikkje for grovt, med fine, stive papir i permane. (Med visse blekkskjemslar her og der, men allikevel.)
Litt artig. Ekstratinga kan sjå ut til å fortsatt vere i plast, då ekstratingen i nummer 25 er ein slags fotballsko ein har på fingrane, men det får vi nesten berre tåle. Bladet sel jo ikkje utan..

«Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is THE BEST...»

-Frank Zappa - 1940-1993. Eit stort tap.

Jørn Inge Frostad
19 år, Vestnes

07.06.2004, 15:10

Jørn Inge Frostad skreiv:

men om papiret er likt det i nummer 24 er ukjend. Men det får vi håpe, då den var eit betre papir enn tidligare; tjukt, men ikkje for grovt, med fine, stive papir i permane.

Jeg er enig i at permen/omslaget var en forbedring, men papiret i selve bladet var definitivt av lavere kvalitet, og antageligvis et forsøk på å spare penger. Tegningene fremstår som litt mer "kornete", og blekkflekkene var nok heller ikke en tilfeldighet.

Fourier
Bergen

07.06.2004, 16:05

Personlig synes jeg dette var en utrolig forbedring. Avstivet omslag er jo bare fantastisk, og helt ærlig synes jeg papirkvaliteten inne i bladet nå er ypperlig. Jeg har sterkt mislikt papirkvaliteten som har blitt brukt på de 32 midterste sidene (det vil si halvparten av bladet), men slik det er nå er det jo bare herlig! Det viktigste av alt synes jeg er at hele bladet nå er i samme kvalitet, og jeg finner heller ingenting å klage på angående papiret som blir brukt nå. Meget bra! 4 ekstra sider hver uke gjør jo dette enda bedre!

Tommy
24 år, Odda

07.06.2004, 16:52

Men er "ukens vits" og "klassisk avisstripe" borte for alltid? Det er jo i så fall forferdelig synd :(

beloeng
20 år, Rælingen

07.06.2004, 17:33

Ukens vits er inpå latterkrampe, og avisstripen er bare vekke pga. portrett-tingen.... Tror jeg...

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

07.06.2004, 17:36

Tommy skreiv:

og helt ærlig synes jeg papirkvaliteten inne i bladet nå er ypperlig. Jeg har sterkt mislikt papirkvaliteten som har blitt brukt på de 32 midterste sidene (det vil si halvparten av bladet), men slik det er nå er det jo bare herlig

Akkurat dette er jeg helt uenig i. Slik som Fourier sier, er papirkvaliteten nå et hakk ned. Greit nok at det ikke var perfekt med at de midterste sidene var ganske tynne før, men at alle sidene nå er blitt grovere er jo mye verre. Dette er nok for å spare penger, ja.

Mine filmanmeldelser på IMDB:
http://www.imdb.com/user/ur2484999/comments-expanded?order=alpha&start=0

SvK
25 år, Bergen

07.06.2004, 20:29

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.