Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Forhåndsbestilling av Donaldismen - premier!

Andeby Online > Diskusjonsforum > Forhåndsbestilling av Donaldismen - premier!

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Noen som har fått boken i dag?
Nå er det gått en uke siden boken kom i butikkene og jeg har fortsatt ikke fått den... :-(

Stormogulen
15 år, Notodden

30.10.2006, 15:02

ikke jeg heller :-(

Tegneserien min Bertil

Morten H
16 år, Sandnes

30.10.2006, 16:20

Jada, boka kom i dag. Men har ikke forhåndsbestilt da, kjøpte den på gyldendals nettsider. Det tok 4-5 dager.

"Milde Mads! Jeg er i det røde flanellsundertøyet mitt!"

Lars Martin
Stranda

30.10.2006, 17:00

Begynner å lure på om det har skjedd en feil noe sted. Ingen som har forhåndbestilt har fått sitt eksemplar (av det jeg vet), men de som vant gratiseksemplar har derimot fått.

Og når Lars Martin som **ikke** forhåndbestilte har fått sitt eksemplar direkte fra Gyldendal og ikke vi, så begynner jeg å lure på om det i det hele tatt stemmer at vi har forhåndbestilt.
Kanskje Gisle har misforstått Gyldendal og at vi kun har deltatt i en konkurranse om de ti gratiseksemplarene og ingenting annet?

ばか! (Baka!)

Chrisron
31 år, Tønsberg

30.10.2006, 17:21

Chrisron skreiv:

Begynner å lure på om det har skjedd en feil noe sted. Ingen som har forhåndbestilt har fått sitt eksemplar (av det jeg vet), men de som vant gratiseksemplar har derimot fått.

Hva er da poenget med å forhåndsbestille...

Og når Lars Martin som **ikke** forhåndbestilte har fått sitt eksemplar direkte fra Gyldendal og ikke vi, så begynner jeg å lure på om det i det hele tatt stemmer at vi har forhåndbestilt.
Kanskje Gisle har misforstått Gyldendal og at vi kun har deltatt i en konkurranse om de ti gratiseksemplarene og ingenting annet?

Da mener jeg han burde sagt i fra om det med en gang...

Begynner å bli veldig irritert over at jeg enda ikke har fått boken!
Går til postkassen hver dag i håp om at den ligger der........

Stormogulen
15 år, Notodden

30.10.2006, 17:28

Chrisron skreiv:

I svar-SMS-en jeg fikk etter å ha bestilt står det «Takk for din bestilling. Vi sender deg boken så snart den foreligger». Så det virker som Gyldendal er enig med Gisle og oss i at dette er bestilling, ikke bare en konkurranse.

Hofstadter's Law: "It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law". (Douglas R. Hofstadter)

Øystein Skartsæterhagen
23 år, Trondheim

30.10.2006, 17:31

Det er jo det jeg har trodd hele tiden også, men jeg begynner å bli litt usikker når boka ikke dukker opp.

ばか! (Baka!)

Chrisron
31 år, Tønsberg

30.10.2006, 17:34

Hm. Vi som vant den fikk den i alle fall meget raskt, den var her i forrige uke en gang.

da da da og hepp.

Kristin
22 år, Trondheim

30.10.2006, 17:35

Eg har også forhåndsbestilt (trudde eg), men eg har ikkje sett noko til den enno...

Lars Johan
26 år, Kvinnherad

30.10.2006, 19:16

**Tålmodighet** **er** **en** **dyd!**

49 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill

Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg

30.10.2006, 19:19

Øyvind Braaten skreiv:

**Men** **nå** **har** **vi** **ventet** **i** **en** **uke!!**

Innlegget blei sist redigert 30.10.2006, 19:20 av Stormogulen

Stormogulen
15 år, Notodden

30.10.2006, 19:20

Øyvind Braaten skreiv:

For meg har det ikke så mye med tolmodighet å gjøre. (Kanskje litt)

Det har mer med at jeg blir usikker på hva som skjer når Gyldendal har sendt ut bøkene til de som vant konkurransen for lenge siden og til og med de som har bestilt boka etter at den har kommet ut har mottatt den, mens vi som forhåndsbestilte ikke har fått den. Da blir jeg usikker på om det har skjedd en feil.

ばか! (Baka!)

Chrisron
31 år, Tønsberg

30.10.2006, 19:29

Chrisron skreiv:

Øyvind Braaten skreiv:

For meg har det ikke så mye med tolmodighet å gjøre. (Kanskje litt)

Det har mer med at jeg blir usikker på hva som skjer når Gyldendal har sendt ut bøkene til de som vant konkurransen for lenge siden og til og med de som har bestilt boka etter at den har kommet ut har mottatt den, mens vi som forhåndsbestilte ikke har fått den. Da blir jeg usikker på om det har skjedd en feil.

Ikke kan jeg kjøpe den i butikken heller, i **tilfelle** den skulle dumpe ned i postkassen en eller annen dag...

Stormogulen
15 år, Notodden

30.10.2006, 19:48

Jeg har kikket på den flyeren som ble laget i forbindelse med SMS-konkurransen, og ut fra den er det ikke tvil om at man kunne bestille. Skal ta det opp med Gyldendal.

Jon Gisle

30.10.2006, 20:46

Jon Gisle skreiv:

Jeg har kikket på den flyeren som ble laget i forbindelse med SMS-konkurransen, og ut fra den er det ikke tvil om at man kunne bestille. Skal ta det opp med Gyldendal.

Fint...

Stormogulen
15 år, Notodden

30.10.2006, 20:56

Jeg var i Gyldendal i dag. De sier at bøkene nå er på vei ut.

Jon Gisle

01.11.2006, 22:30

Det var godt å høre. Ser frem til å lese boka.

ばか! (Baka!)

Chrisron
31 år, Tønsberg

01.11.2006, 22:47

Auda, har akkurat kjøpt et eksemplar i butikken, men jaja, nå blir det to. Samleobjekt vettu:-)

Tidligere ANDonym
••••••••••••••Why are you wearing that stupid man suit? -Frank the Rabbit••••••••••••••••
Kvitsund Gymnas!

Kjetil Golid
17 år, Tinn

02.11.2006, 07:22

ANDonym skreiv:

Auda, har akkurat kjøpt et eksemplar i butikken, men jaja, nå blir det to. Samleobjekt vettu:-)

Jeg har klart å la være. ;-)
Fint å høre at bøkene blir sendt ut. Har blitt ganske lei av å vente.

Stormogulen
15 år, Notodden

02.11.2006, 07:31

ER det noen som har fått boka nå. Eg har ikkje fått den enda. Kom til tom postkasse i dag å. Sukk :-(

HL

Donald lie
16 år, Tokke

06.11.2006, 15:30

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.