Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Gullbøkene

Andeby Online > Diskusjonsforum > Gullbøkene

Gå tilbake til forumoversikta ...

Etter å ha samlet på Gullbøkene i nærmere en menneskealder (tror det var 17 år, så det er kanskje en litt kort menneskealder) var det en stor skuffelse da denne serien ble avsluttet for noen få år siden. Jeg vil anta at det var igjen en hel del CB-historier som ikke var tatt med i disse 17 bøkene. Er det noen som vet grunnen til at serien ble avsluttet, og om det er planer om å fullføre den ? Heldigvis har jeg det originale CB-Library fra Gladstone, og den serien som som de senere utgav i hefteform og i farger, men jeg skulle veldig gjerne hatt alle historiene på norsk også.

geir_inge
Bergen

02.02.2004, 12:04

Nå ser jeg annet sted på dette utmerkede nettstedet at det planlegges å gi ut Carl Barks Library på norsk, og det er jo vel og bra, men, man var jo på god vei i form av Gullbøkene!

geir_inge
Bergen

02.02.2004, 12:28

Ja, det er KUN for å flå ut mer penger at de gir ut en serie til! Jeg har hundrevis av ting til 16 000 jeg heller prioriterer enn CBL på norsk.

Å je ska singe ei lita vise åt dei, je!

Mats
20 år, Kongsvinger

03.02.2004, 15:00

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.