Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

DVD-ar i Donald

Andeby Online > Diskusjonsforum > DVD-ar i Donald

Gå tilbake til forumoversikta ...

Fekk DD&Co i posten i dag, og oppdaga til mi store overrasking (ja, eg *leser* Neste uke-sida, men gløymer fort kva som står der) at det fulgte med ein DVD med eit par teiknefilmar på (Battle BoDaman eller noko sånt). Desse skal sjåast i løpet av kvelden.

Eg er usikker, men stemmer det at dette er tredje gong vi får DVD som vedlegg i Donald? (første var Donalds 70-årsdag og andre var Kim Possible?) I tillegg har det vel vore nokre CD-ROM-plater med speldemoar og sånt ... hm ... Atlantis, Kvakk Attakk, julekalenderen, den fotballgreia -- noko eg har gløymt?

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

11.09.2006, 18:54

Etter min oppfatning virker det som om du synes det er bra at det følger med filmer i bladet. Jeg synes 70-års filmen og Kim Possible filmen var bra :-), men B-Daman... Det er jo ikke Disney engang!

Stormogulen
15 år, Notodden

11.09.2006, 19:12

Desse filmane kan kun sjåast inni eit anna vindauge og formatet er veldig lite. Elles har eg ikkje sett dei endå.

Innlegget blei sist redigert 11.09.2006, 23:24 av Eirikb

Eirikb

11.09.2006, 19:15

Kim Possible og Donald filmen så jeg med en gang, men B-Daman havnet rett på hylla... (Så litt av filmen istad og ble overasket over den lille skjermen...)

Stormogulen
15 år, Notodden

11.09.2006, 19:34

Jeg så litt av 70-årsfilmen, husker jeg, men ble så morsk av dubbinga at jeg ga opp.

«Ha, ha! De tror jeg er sprø, men jeg er bare den usynlige mannen.»

Vegar
19 år, Trondheim

11.09.2006, 19:49

La oss seie det slik at eg absolutt er meir positiv til B-Daman-filmar enn eg er til plastskrot. Teiknefilmar er eg interessert i uansett, innanfor visse grenser. Eg skulle sannsynlegvis ha sett B-Daman-filmane òg, om det ikkje hadde vore for det håplause formatet. Hadde vi fått ein skikkeleg DVD hadde eg vore kjempefornøgd.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

11.09.2006, 19:55

Vegar skreiv:

Jeg så litt av 70-årsfilmen, husker jeg, men ble så morsk av dubbinga at jeg ga opp.

Nei, uff. Jeg har heller aldri likt dubbing på filmer. Original -taler er mye bedre..

By the way, de ''Alle elsker Mikke/Langbein/Donald'' -filmene synes jeg er kjempemorsomme. Sånne er jeg **for** kunne vært i DD&CO. Men jeg er fornøyd med filmene som har vært hitill (utenom 70-årsfilmen, for den har jeg ikke sett)

Innlegget blei sist redigert 11.09.2006, 20:01 av Mickey

Mickey
18 år, Horten

11.09.2006, 19:55

Egentlig ganske enig...

Stormogulen
15 år, Notodden

11.09.2006, 19:57

Fint med Donaldfilmer, men det derre andre bullshitet kunne jeg fint ha vært spart for:-)

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

12.09.2006, 14:01

Flott med filmer og spill i bladene egentlig! :-)
Det er noe annet enn de dumme plaslekene...

Tegner.
Hjemmeside: http://www.home.no/torgeir.trapnes

Torgeir
16 år, Steinkjer

12.09.2006, 18:26

Julekalender spillet var kult! :-)

Innlegget blei sist redigert 12.09.2006, 19:28 av Stormogulen

Stormogulen
15 år, Notodden

12.09.2006, 19:28

enig!:-)

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

17.09.2006, 18:05

Nå kjøper jo ikke jeg Donald lengre, men jeg tror nok uansett ikke en sånn off-topic-DVD hadde falt i smak (det er vel noen barnefilmgreier det dreier seg om, antar jeg). Men jeg husker da Quack Attack-demoen fulgte med i bladet, jeg og brodern ble ganske fascinerte tror jeg nok (for noen gikk i alle fall til anskaffelse av selve spillet litt senere). Fungerer godt som reklame, med andre ord ... og hvor bra er det egentlig at ting følger med i Donald-bladet utelukkende som reklame myntet på småunger? Ikke veldig bra, spør du meg.

da da da og hepp.

Kristin
22 år, Trondheim

18.09.2006, 08:56

De DVD-ene som fulgte med sist må jeg ærlig inrømme at jeg ikke har kastet et blikk på engang. Jeg interreserer meg ikke så veldig mye for disse nye tegnefilmene..

Oi, og nå er nettmøtet i gang :-)

Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa

"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)

(Profil oppdatert.)

Jonas Larsen
16 år, Larvik

18.09.2006, 20:02

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.