Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Vekk med plast tull, frem med billigere priser!

Andeby Online > Diskusjonsforum > Vekk med plast tull, frem med billigere priser!

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Jeg synes de kan slutte m alt plasttullet i Donald, og få billigere priser, og så kan det kansje komme noe nyttig en gang i måneden! Noen som er enig??

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

30.05.2004, 17:35

Det er dessverre ingenting du kan gjøre med det.

DD-fan

30.05.2004, 17:42

Ja, det e synd....

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

30.05.2004, 17:43

Mi gjetning er at dersom dei kuttar ut plasttullet, vil så mange slutte å kjøpe bladet at trykkeprisen vil gå opp ein del.

Men... er det berre meg, eller har kvaliteten på plasttullet faktisk stige?

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

30.05.2004, 19:50

Men... er det berre meg, eller har kvaliteten på plasttullet faktisk stige?

Lat oss jå på nokre tilfeldige nummer i kronologisk rekkjefølgje..

Nr. 1 - Mikado. Tynne trepinnar i plastpose, faktisk brukbare om ein likar å spele.

Nr. 4 - Klypeklo. Denne hugser vi.. ingen som fekk denne har den intakt enno, då den sprakk eller knakk etter ca. 3 bruk.

Nr. 6 - Lille hjelper i tøyeleg plast og hovud av ballong med potetmjøl i.
Denne var fin, heilt til hovudet sprakk, og i ganske god kvalitet.

Nr 7 - Dracco-spinnar. Kommersielt produkt, av god kvalitet, topp for den som er veldig glad i snurrebassar.

Nr. 8 - Kortstokk i meget god kvalitet med Min Bror Bjørnen-trykk.

Nr.10 - Flugebriller. Eit lavmål til no dette året. Grueleg dårleg kvalitet.

Nr. 13 - Lommelabyrint. Solid, god kvalitet, plast. Ein av ytterst få plast-ting som ikkje kjennast ut som den kan sprekke ved berøring.

Nr. 15 - Yatzy. Ein klassisk ting, av god kvalitet produktmessig.

Nr. 17 - Kvekkerør. Ein forferdeleg greie som lokket flyg av på ved bruk, som ikkje alle har, på grunn av at ein 14-åriong greidde å svelje fløyta inni.

Nr. 18 - Grashoppe. Eit nytt lavmål, då den er i forferdeleg, tørr plast, og berre så vidt virkar.

Herifrå byrjar det å ta seg opp. Litt.

Nr. 20 - Trappespiral. Eit klassisk trappetroll, som er av ein kvalitet som er akkurat som forventa, og som veldig mange ungar nok har mykje gledje av.

Nr. 21 - Tutenebb. Ein sak i god kvalitet, som passar veldig godt til bruk på 17.mai.

Nr. 22 - Brillesugerør. Eit av dei verste produkta som har vore med i år.

Nr. 23 - Såpeboblemaskin. Plastikk, måtelig solid, men meget sprø. Kvaliteten er så som så.

Nr. 24 - DVD. Dette er nok den dyraste produksjonen og truleg den beste tingen vi har sett og får sjå på veldig lenge som følgjer med Donald.

Kvaliteten går altså opp og ned, det har vore gode ting med i Donald i år, men også ikkje fullt så gode. Nokre av oss håpar på old-school-ting som klistremerke og plakatar, men dette virkar som ein håplaus draum. Men om kvaliteten har gått opp? Nei... ikkje veldig... Det er nok berre du..

Men at plastkvaliteten har stige ein smule er kanskje eit faktum... nokre av tinga er faktisk ganske solide..

«Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is THE BEST...»

-Frank Zappa - 1940-1993. Eit stort tap.

Jørn Inge Frostad
19 år, Vestnes

30.05.2004, 20:07

Jørn Inge Frostad skreiv:

Nr. 24 - DVD. Dette er nok den dyraste produksjonen og truleg den beste tingen vi har sett og får sjå på veldig lenge som følgjer med Donald.

En DVD er egentlig veldig enkel å produsere så jeg tviler på at de har brukt særlig mange kronene på den. Men den er nok muligens litt dyrere en det andre plastikk juggelet.

Lars Olav
32 år, Grimstad

30.05.2004, 22:21

Lars Olav skreiv:

En DVD er egentlig veldig enkel å produsere så jeg tviler på at de har brukt særlig mange kronene på den. Men den er nok muligens litt dyrere en det andre plastikk juggelet.

Mon ikke, du mener, at en DVD er vældig enkel (og billig) at *trykke*? For efterhånden en del år siden hørte jeg snak om, at en fabrikstrykt CD skulle koste om omegnen af 7 kr. at trykke -- det er nok ikke meget dyrere at trykke en DVD i dag når først trykkerimaskineriet kører.

Men hvad angår hele produktionen... Nu har jeg ikke set indholdet af nævnte DVD, men hvis den indbefatter specialfremstillet software (som er vanvittig dyr) eller multimedia, kan du nok roligt regne med, at trykningen er den absolut billigste omkostning ved at fremstille en DVD. Dertil kommer vel, at Egmont må betale til Disney for at få lov til at lægge film på DVDen; noget, som de normalt ikke har licens til.

Uanset, så kan mange af de stykker plasticlegetøj, der normalt er med, vel ikke koste mange kroner stykket i indkøb... Så mon ikke DVDen har været noget dyrere for Egmont at sende med bladene end de fleste af de normale "gratis" gaver?

Thomas Pryds Lauritsen

pryds
29 år, Danmark

30.05.2004, 23:24

pryds skreiv:

Men hvad angår hele produktionen... Nu har jeg ikke set indholdet af nævnte DVD, men hvis den indbefatter specialfremstillet software (som er vanvittig dyr) eller multimedia, kan du nok roligt regne med, at trykningen er den absolut billigste omkostning ved at fremstille en DVD.

Dertil kommer vel, at Egmont må betale til Disney for at få lov til at lægge film på DVDen; noget, som de normalt ikke har licens til.

Uanset, så kan mange af de stykker plasticlegetøj, der normalt er med, vel ikke koste mange kroner stykket i indkøb... Så mon ikke DVDen har været noget dyrere for Egmont at sende med bladene end de fleste af de normale "gratis" gaver?

Det er kun snakk om en reklame DVD for en Donald boks som kommer snart. Dette er helt garantert noe Egmont har fått gratis (eller veldig billig) av Buena Vista Norge som et ledd i reklamen for denne boksen.

Siden det er snakk om reklamemateriale så er det ingen grunn for at Egmont må betale noe som helst for bruken.

Utgiftene til denne blir nok tatt av Buena Vista Norge.

Lars Olav
32 år, Grimstad

30.05.2004, 23:52

De plast greiene som følger med donald, kunne vel kanskje vært bytta ut med noe klistremerkeer eller et eller anna. I hvertfall av og til. Har en stor pose jeg kaster alle donald tingene oppi. Noe som vil ha no av de greiene.. bare send meg en mail ;)

"Jesus Christ looks like me" - Type O Negative

VelvetVamp
24 år, Oslo

01.06.2004, 17:39

ja, men det kryds gælder vel så også for tillæg med serier, og i hvert fald for danskernes vedkommende det særlige blad for abonnenter (8 sider med artikler og særtilbud - Andebyposten hedder det) - udkommer hos os 4 gange om året - hvis man fraskriver sig de dårlige gaver fraskriver man sig vel også de gode...

Remember: It all started with a mouse

AC
29 år, Danmark

01.06.2004, 21:41

oddvang skreiv:

Men i ukens DD sitt vedlegg hvor du kan bestille abonnement for halv pris er det en avkryssningsrute for 'jeg vil ikke motta ukens vedlegg' eller noe.

Kanskje er egmont på vei bort fra vedleggskulturen sin??

Jeg tviler at de er på vei vekk fra vedleggskulturen for de utlyste nettopp stilling som ny sjef for vedlegg.

Lars Olav
32 år, Grimstad

02.06.2004, 01:56

Verkeleg? He. Kanskje ein jobb ein burde søke på?

Er det forresten fleire enn meg som har mottatt ein stor bunke med papiravfall frå Egmont no, der dei tilbyr heile familien massevis av jubileumstilbod? Mellom anna Donald-blad til halv pris. Der ligg det med eit brev, signert Svein Erik Søland, og ein av dei tre-fire hovudfordelane med å nytte seg av tilbodet som han ramsar opp er at "hver uke får du en morsom ting ekstra"... ?

Trur nok at dersom eg skulle ha nytta meg av dette tilbodet, hadde eg likevel ikkje kryssa av for å sleppe vedlegg. I dag har eg i det minste oversikten over kva eg kastar og ikkje - og ein veit jo aldri når dei plutseleg legg ved ein DVD igjen.

Hadde det derimot vore ein kraftig rabatt ved kjøp utan ekstra-ting, hadde det jo gått an å vurdere. Då kunne ein i verste fall kjøpe dei vedlegga ein vil ha direkte frå Egmont eller gå i butikken og kjøpe eit blad.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

02.06.2004, 09:57

oddvang skreiv:

Men i ukens DD sitt vedlegg hvor du kan bestille abonnement for halv pris er det en avkryssningsrute for 'jeg vil ikke motta ukens vedlegg' eller noe.

Jeg har ikke set en sådan afkrydsningsrude i danske blade, men jeg ved, at Egmont sidste år har lanceret et nyt abonnementskoncept: Basisabonnement. Det går ud på, at man slipper med 970 kr. årligt imod 1.075 kr., men så modtager man til gengæld ikke de "gratis" plasticgaver, billetter til fx Tivoli og Legoland og abonnentbladet "Andebyposten," som kommer fire gange i året. Mon ikke det samme er tilfældet i Norge?

Thomas Pryds Lauritsen

pryds
29 år, Danmark

02.06.2004, 11:12

Nei, dette er ikkje det same. Den norske avkrysningsboksen medførar ingen prisreduksjon... Kanskje har dette samanheng med at det ALLEREIE er halv pris i samanheng med jubileet, men...

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

02.06.2004, 12:57

Nr. 18 - Grashoppe. Eit nytt lavmål, då den er i forferdeleg, tørr plast, og berre så vidt virkar.

Berre så vidt virkar? Den virker jo meget godt. Kunsten er å holde på "luftehullet" mens du klemmer. Da hopper den som bare det:-)

Geir J. Netland
http://skurkestreker.com

NetlAnd
36 år, Sokndal

03.06.2004, 13:12

Olaf Solstrand skreiv:

Nei, dette er ikkje det same. Den norske avkrysningsboksen medførar ingen prisreduksjon... Kanskje har dette samanheng med at det ALLEREIE er halv pris i samanheng med jubileet, men...

Det er en bra rabatt, det er jeg enig i. Men hvorfor skal folk velge bort lekene hvis de ikke får noe rabatt for det? Jeg skal innrømme at jeg ikke liker den plast driten, men er den gratis så velger jeg den jo ikke bort. Det er jo muligens noe en kan gi bort i løpet av et år med abonemang.

Lars Olav
32 år, Grimstad

03.06.2004, 13:44

Lars Olav skreiv:

Det er en bra rabatt, det er jeg enig i. Men hvorfor skal folk velge bort lekene hvis de ikke får noe rabatt for det?

Vel - ettersom så mange har skrive innlegg om at dei helst vil ha donaldbladet utan plastdingsane, kan eg jo forstå at dei tilbyr det.

Men det er litt farleg å takke nei usett til alle desse dingsane - då går ein jo glipp av... Ja, til dømes DVD-ar. Sjølv om det sannsynlegvis blir ei stund til neste gong vi får ein DVD, er det ergerleg å gå glipp av dei.

Og kva med ekstrahefter - takkar ein nei til dei òg?

Eg hadde nok kryssa av i denne boksen dersom Egmont hadde lova at dei ikkje skal gi andre ekstradingsar enn ubrukelege plastleikar som går i stykker når du tar på dei. Men eg har faktisk litt tillit til at kvaliteten er på veg opp. Eg synest at svært mange av tinga på lista som Jørn Inge skreiv, er langt meir spennande og interessante enn ting som har kome tidlegare år.

Forresten, for å kaste inn ein brannfakkel: Eg er ein av dei mange som saknar klistremerkene - men er ikkje klistremerker MINST like unyttige som plastleikane?

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

03.06.2004, 14:11

Forresten, for å kaste inn ein brannfakkel: Eg er ein av dei mange som saknar klistremerkene - men er ikkje klistremerker MINST like unyttige som plastleikane?

Drillende spørgsmål, Olaf - men som klistermærkesamler gennem en årrække (havde en overgang tal på dem - men det var antal - ikke antal forskellige...og der var mange ens) må jeg sige at der er forskel på klistermærker.
De skulle naturligvis være med figurer fra Andeby på, ikke. Og måske hvis man kunne fremstille et eller andet barks eller Rosa-mæssigt? små tegninger på mærkerne? eller hvad med en samleserie - Ville en Rosa serier sat op som sider i et 8 siders hæfte hvor nogle af billederne manglede og kunne fåes som klistermærker i det efterfølgende hefter overhovedet være interessant? Jeg for en ville synes det var en morsom samleserie.
Forresten forekommer det mig at dere både har en serie med Petter Smart fra midt-90'erne - og fik i også en samleserie med et hæfte til Mikke-klistermærker - det fik vi nemlig lovet i 1994, men det udkom aldrig.

frimærker, plakater, samleserier

Remember: It all started with a mouse

AC
29 år, Danmark

03.06.2004, 15:03

Jeg husker med glede tilbake på klistermerkene, dørskiltene (geni tenker osv), og fikse ting som faktisk var kule.

Jeg skulle vel nesten søkt på den jobben som ansvarlig for dette, så hadde vi fått litt styr på dete :)

Lars Olav
32 år, Grimstad

03.06.2004, 15:11

Ei stund på 90-talet, etter at bladet vart utvida til 48 sider, var det jo to ekstrating. "Ekstra I" og "Ekstra II". Det siste tilfellet av dette var i '96 ein gong. "Ekstra II" var jo gjerne klistremerker eller andre samle-ting i papp, medan "Ekstra I" var andre ting. Ikkje så mange plastleiker på den tida, men... Dette kunne dei då vel gjort no òg? Så kunne små ungar (eller andre som har interesse for slikt) få plastleiker, medan det i tillegg kunn vere med meir "brukbare" novelties som klistremerker og plakatar for dei som samla... Er det seriøst noko som heiter "sjef for vedlegg"? Det må jo vere ein artig jobb?

«Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is THE BEST...»

-Frank Zappa - 1940-1993. Eit stort tap.

Jørn Inge Frostad
19 år, Vestnes

03.06.2004, 16:21

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.