Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Svinesen oppsagt?

Andeby Online > Diskusjonsforum > Svinesen oppsagt?

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Er det flere enn jeg som har lagt merke til at det nå er en god stund siden vi har sett trynet til Svinesen? Sist han var i aksjon var i DD 12/04, altså for nesten tre måneder siden. Kan det ha sammenheng med 70 årsjubileet til Donald Duck, at han må vike plass til fordel for portretter og hyllester? Eller er han rett og slett blitt oppsagt?

Det finnes 10 typer mennesker:
De som kan det binære tallsystemet, og de som ikke kan det.

Arnstein
28 år, Klepp

01.06.2004, 15:53

ja, huff og huff..... Han kan da ikke være oppsagt, han var jo bare best!

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

01.06.2004, 15:55

Som det er blitt sagt et annet sted, han er morsom om man tar den spesielle humoren han står for. Men jeg må si at jeg synes ikke han har noe der å gjøre, man kan heller la "Det lurer jeg på" komme litt oftere. Er det ikke sånne svar alle egentlig vil ha da, både barn og voksne? Det var i alle fall sånne ting jeg lurte på da jeg var liten. Jeg var ganske irritert da "Donalds brevkasse" forsvant i 1992 eller når det var, etter bare et par år i drift.

"Milde Mads! Jeg er i det røde flanellsundertøyet mitt!"

Lars Martin
Stranda

01.06.2004, 16:00

Vil også ha igjen donalds brevkasse. Bedre å få ordentlige svar på ting. Og svinesen er kjedelig, kun for å bruke litt plass... FYllmasse

"Jesus Christ looks like me" - Type O Negative

VelvetVamp
24 år, Oslo

01.06.2004, 17:15

Good rideance.

Sleipe-Simon Den eldste banditten i Klondyke

Sleipe-Simon

01.06.2004, 18:54

Ted skreiv:

ja, huff og huff..... Han kan da ikke være oppsagt, han var jo bare best!

Var dette ironi - eller er det generasjonskløften som her kommer til syne? Saken er i hvert fall at vi som er over 20 stort sett ikke kan fordra Svinesen.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

02.06.2004, 00:41

Sigvald skreiv:

Var dette ironi - eller er det generasjonskløften som her kommer til syne? Saken er i hvert fall at vi som er over 20 stort sett ikke kan fordra Svinesen.

Tro meg, det er det mange av oss under 20 som ikke kan heller. Verre lavmål har Donaldbladet sjelden hatt.

«Ha, ha! De tror jeg er sprø, men jeg er bare den usynlige mannen.»

Vegar
19 år, Trondheim

02.06.2004, 08:20

Sigvald skreiv:

Sanninga når det gjelder Svinesen, er vel at han er såpass spesiell at folk anten elskar han eller hatar han. Eg må innrømme at eg likar rollefiguren Svinesen - som ein rollefigur. Men å setja denne rollefiguren til å svare på spørsmål er det jo ganske tydeleg at mange ikkje likar. Det er jo ikkje meint som ein seriøs spørrespalte! Det er meint å vere ein humorspalte - der Svinesen i svara sine ikkje tar lesaren så seriøst, samtidig som han klarar å avsløre kor dum han eigentleg er. "Nei men hei, Anonym, er det deg igjen?" "Donald bruker selvsagt svømmeføtter fordi han ikke vil bli våt på beina!" Til tider er han faktisk utruleg humoristisk. Så eg trur ikkje det er nokon absolutt sanning at alle over 20 ikkje kan fordra Svinesen, eller at alle under 20 likar han - Svinesen er ein figur som kvar enkelt lesar anten likar eller mislikar. Og så lenge ein ikkje ser på Svinesen-sida som ein seriøs spørjaspalte, men leser det omtrent som ei vitseside, kan det faktisk vere ganske underhaldande.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

02.06.2004, 08:29

Jeg må innrømme at jeg ler av Svinesen en gang i blant... men ikke så alt for ofte.

Men det får da være grenser for hvor lenge man kan repetere de samme spøkene? Tror dette er en sånn humor man fort går lei av. Han vil ikke bli noe stort savn dersom han er borte for godt!

da da da og hepp.

Kristin
22 år, Trondheim

02.06.2004, 13:37

I vekas DD&Co får vi iallfall vite kva som har skjedd med Svinesen.

Sukk, eg trur nesten at eg kjem til å sakne han. :-)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

14.12.2004, 08:22

Olaf Solstrand skreiv:

Svinesen var mye frakkere enn denne Tuppen Bak. Jeg likte faktisk Svinesen svært godt.

"Kven er kven" ruler lizzom

Merlock

14.12.2004, 15:58

Problemet med Svinesen var at folk tok han på alvor. Folk sendte inn spørsmål til Svinesen og blei irriterte over å ikkje få seriøse svar. Svinesen var aldri ein spalte for seriøse svar. Svinesen var eit humoristisk innslag. Parallelt med Svinesen hadde vi "Dette lurer jeg på", ein svært god og seriøs spørjaspalte som besvarte spørsmål om Andeby. Svinesen var aldri meint å ha denne funksjonen. Han gav aldri seriøse svar fordi det aldri var poenget med den spalten at folk skulle få seriøse svar.

Tuppen Bak opplever eg som ein fusjon av Svinesen og "Dette lurer jeg på". Ein spalte der folk får seriøse svar, samtidig som ho prøver å vere nesten halvparten så frekk som Svinesen var. Og det må eg ærleg innrømme at eg ikkje heilt har sansen for.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

14.12.2004, 16:07

Olaf Solstrand skreiv:

Problemet med Svinesen var at folk tok han på alvor. Folk sendte inn spørsmål til Svinesen og blei irriterte over å ikkje få seriøse svar. Svinesen var aldri ein spalte for seriøse svar. Svinesen var eit humoristisk innslag. Parallelt med Svinesen hadde vi "Dette lurer jeg på", ein svært god og seriøs spørjaspalte som besvarte spørsmål om Andeby. Svinesen var aldri meint å ha denne funksjonen. Han gav aldri seriøse svar fordi det aldri var poenget med den spalten at folk skulle få seriøse svar.

Tuppen Bak opplever eg som ein fusjon av Svinesen og "Dette lurer jeg på". Ein spalte der folk får seriøse svar, samtidig som ho prøver å vere nesten halvparten så frekk som Svinesen var. Og det må eg ærleg innrømme at eg ikkje heilt har sansen for.

Svinesen var aldri seriøs, nettopp det gjorde ham til en "groovy" kar. Tuppen prøver å være frekk, hva er så ille med det? He he. Lar du deg fornærme av henne?

Merlock

14.12.2004, 16:10

Nei. Men eg likar Svinesen. Tuppen er Svinesen light, eit forsøk på å lage ein mild versjon av Svinesen. Mi meining er at ho blir så mild at det omtrent ikkje er gøy lenger.

Håper at Svinesen no flytter til Andeby og byrjar å plage Donald. :-)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

14.12.2004, 16:25

Olaf Solstrand skreiv:

Nei. Men eg likar Svinesen. Tuppen er Svinesen light, eit forsøk på å lage ein mild versjon av Svinesen. Mi meining er at ho blir så mild at det omtrent ikkje er gøy lenger.

Håper at Svinesen no flytter til Andeby og byrjar å plage Donald. :-)

Det kan du sørge for.....:-)

Merlock

14.12.2004, 16:34

Olaf Solstrand skreiv:

Har ikek kjøpt bladet denne uka. Hva har skjedd?

I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis

Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.

- Sigvald!

http://wilfu.blogspot.com

Wilfu
21 år, Bamble

14.12.2004, 16:46

Wilfu skreiv:

Olaf Solstrand skreiv:

Har ikek kjøpt bladet denne uka. Hva har skjedd?

Svinesen har fått sparken! Ille, hva?

Merlock

14.12.2004, 16:47

Tuppen Bak har fått eit brev (eller mange) av folk som spør kvar det har blitt av Svinesen, og det svarer ho sjølvsagt på. Ganske godt svar, òg.

Super-Merlock skreiv:

Han har vel ikkje direkte fått sparken ... han har berre fått ... andre arbeidsoppgåver. :-)

Innlegget blei sist redigert 14.12.2004, 16:49 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

14.12.2004, 16:48

Olaf Solstrand skreiv:

Tuppen Bak har fått eit brev (eller mange) av folk som spør kvar det har blitt av Svinesen, og det svarer ho sjølvsagt på. Ganske godt svar, òg.

Super-Merlock skreiv:

Han har vel ikkje direkte fått sparken ... han har berre fått ... andre arbeidsoppgåver. :-)

Sitter ikke han og ser seg i speilet? Det kaller jeg arbeid. :_)

Merlock

14.12.2004, 16:50

Har ikkje bladet her, men står det ikkje òg at han "sitter _*her*_ og ser seg i speilet"? Eg er ikkje heilt sikker, men det oppfattar eg slik at han framleis sit ein stad i Serieforlaget.

Apropos arbeid; Tormod Løkling har vel forresten skrytt eit par gonger at han har eit av dei få yrka der han kan sitja på jobben med beina på bordet og lese Donald, og når sjefen hans kjem inn på kontoret reagerer han med "beklager, eg ser at du jobber". :-)

Innlegget blei sist redigert 14.12.2004, 17:08 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

14.12.2004, 16:58

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.