Andeby Online > Diskusjonsforum > Totempel - Donald Pocket nr 40 og 41
Gå tilbake til forumoversikta ...

Dette innlegget refererer til Den mystiske totempelen historiene i Donald Pocketene 40 og 41. Saa vidt jeg vet har vi ikke faatt noen bekreftelse paa hva som var det dyrebare innholdet i Totempelen, i alle fall ikke paa norsk. Kan noen vennligst peke meg i riktig retning eller kanskje dette ble avsloert i en Donald Pocket i enten Tyskland eller Italia som ikke har blitt publisert i Norge?
elgarduck
32 år, Europa
04.05.2006, 14:32

"Il segreto del totem decapitato" hadde ti deler. Det er vel berre tre-fire av dei som er utgitt paa norsk. Eg betaler gjerne godt for ei paperbackutgiving av denne serien paa norsk, gjerne i pocketformat. Verkeleg ein av dei sväre klassikarane, tragisk at historieplukkeprosessen for desse pocketbökene var saa elendig at dei ikkje skjönte at desse tre historiene faktisk var delar av ein lengre serie.
Utgivingar av kapitla i denne serien:
http://coa.inducks.org/story.php/x/IS+TL++906-A
Ser ut som om enkelte kapittel er utgitt berre i Italia og Spania. Kapittel aatte og ti finner eg ingen tyske utgivingar av iallfall.
Vil tippe at totempälens löyndom er avslört ein stad i serien, ja. Og haaper verkeleg at vi ein gong faar heile serien paa norsk.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
04.05.2006, 15:00

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.