Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Ducktales på dvd?

Andeby Online > Diskusjonsforum > Ducktales på dvd?

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Den nyeste nyhenden forteller:
"Den populære TV-serien «Ole, Dole og Doffen på eventyr» blei for ikkje så lenge sidan gitt ut på DVD for første gong."

Fabelaktig! Det er jo dette som burde vært nyheten.

Er det noen somhar sett boksen i norske butikker?

"Det er harde tider, gamle venn."

S.N.U.F.S - Savner Nevneverdig Ukentlige Forsider av Santanach

MatsGull
20 år, Kongsvinger

14.04.2006, 22:18

Den kom vel ut (i USA) i november, så eg kom vel fram til at det var så lenge sidan at det ikkje kunne leggjast inn som nyheit :-)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

14.04.2006, 22:30

http://www.amazon.com/gp/product/B000AXWGRC/qid=1145046713/sr=11-1/ref=sr_11_1/104-2737998-4530304?n=130

It was all started by a mouse...

Audun

17.04.2006, 21:21

har denne boksen :-) - kjøpte på DVDstrax.com som importerte den fra USA. Engelsk tekst såklart (sone1) - artig å se, men savner episoden/episodene der Skrue og guttene var oppi en eller annen vulkan som har flere gullskiver på veggen, av en eller annen grunn, så blir alle skivene dreiet rundt og mye skjer... husker ikke hva denne heter... men håper at volume 2 og volume 3 kommer snart :-)

Portalen snurrer så vilt at alt som Donald eier, blir suget inn der

Pierce
25 år, Stavanger

18.04.2006, 12:40

Jeg har ikke kjøpt dvden, men jeg syntes også at det var dumt at de ikke tok med piloten (de 5 første episodene, de med vulkanen)...

"You have to look within yourself to save yourself from your other self. Only then will your true self reveal itself."

Den rosa
19 år, Råde

19.04.2006, 17:48

Dem har de vel glemt i farten...
Undskyld, men det lyder ikke særlig gennemtænkt af udgiveren..

Remember: It all started with a mouse

AC
29 år, Danmark

19.04.2006, 21:49

Tror ikke de har glemt dem, men sånn som jeg har lest så var det fordi at piloten egentlig var ment som en film i 5 deler da den ble lagd. Så de regner dem ikke som episode 1 til 5, det er nummer 6 som er nummer 1 på en måte...
Idiotisk.

"You have to look within yourself to save yourself from your other self. Only then will your true self reveal itself."

Den rosa
19 år, Råde

19.04.2006, 22:26

De fleste pilot-episoder på tv-serier pleier å være litt ekstra lange

Audun

20.04.2006, 07:37

Tror ikke man skal være for raskt ute med å dømme utgivelsen. Den er absolutt svært godt gjennomført, og jeg anbefaler alle fans av DuckTales til å kjøpe den. Herlig nostalgi. Til poenget med de piloten, så er det følgende grunn til at den ikke er med:
Pilot-"episoden" var som tidligere nevnt ment som en "film", eller en langepisode i fem deler, og regnes derfor ikke med som en episode, iallfall ikke i denne utgivelsen. Dette ble diskutert heftig da boksen kom ut, men jeg mener å ha lest at de fem episodene SKAL komme med i et av de kommende volumene (kommer vel 4 volum).

Troja

20.04.2006, 16:15

Bra det da i alle fall :-)
Men så klart hadde det vært fint å ha dem først, siden det er de som forklarer hvorfor Ole, Dole og Doffen bor hos Skrue.

Den rosa
19 år, Råde

20.04.2006, 20:34

Er det snakk om:

001 Don't Give Up The Ship
002 Wronguay in Ronguay
003 Three Ducks of the Condor
004 Cold Ducks
005 Too Much Of A Good Ting

Det er de 5 første episodene som hører sammen. Er en av scenene der gulvet raser sammen som er med i introen fra den. Tror det er i siste del da vulkanen sluker gullplatene.

-"What your eyes see and ears hear, the mind believes. But eyes and ears alike can be decieved, only the mind can know true reality".

AlphonseCapone
24 år, Rana

20.04.2006, 20:43

Akkurat de episodene ja :-)

Den rosa
19 år, Råde

20.04.2006, 21:37

håper seriøst på at de fem episodene kommer med... lenge siden jeg så dem ;-)

Portalen snurrer så vilt at alt som Donald eier, blir suget inn der

Pierce
25 år, Stavanger

21.04.2006, 17:59

Har alle episodene på tre dvder jeg, hihi. Elendig kvalitet da men :-)

Den rosa
19 år, Råde

21.04.2006, 21:06

Selvsagt synd at de fem episodene kom med i første volum hvor de hører hjemme, ja, men først og fremst gleder jeg meg over at DuckTales blir gitt ut på DVD - til tross for at det i mange år ikke så slik ut. De fem episodene kommer nok ut i et kommende volum, og da skal jeg si meg fornøyd med det. Skulle de mot formodning ikke komme med, kan man iallfall begynne å skrike.

Troja

22.04.2006, 22:02

Ble det ikke laget 101 episoder og èn film?

Audun

22.04.2006, 22:04

Jo :-)

Den rosa
19 år, Råde

23.04.2006, 00:49

Ser ut til at vol. 2 kan komme i november.

http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=5530

ばか! (Baka!)

Chrisron
31 år, Tønsberg

24.04.2006, 10:40

Har ikke noe ny info om Ducktales, men det ser ut som de neste Disney animasjonsseriene som kommer ut i bokssett er:

Darkwing Duck http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=5710

og

Tale Spin http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=5709

ばか! (Baka!)

Chrisron
31 år, Tønsberg

23.05.2006, 18:06

Ai, ai, ai. Trur ein må kjøpe seg blakk på DVD-ar snart. Darkwing er konge. Og Tale Spin går eg ut frå at dei fleste Don Rosa-fans her inne vil seie at er eit obligatorisk kjøp? :-)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

23.05.2006, 18:48

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.