Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Spøkelseskladden indeks

Andeby Online > Diskusjonsforum > Spøkelseskladden indeks

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6

I første omgang har jeg bestilt 60 eksemplarer, men gjør de det bra så blir det nok flere etterhvert.

Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa

"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)

(Profil oppdatert.)

Innlegget blei sist redigert 08.04.2006, 18:01 av Jonas Larsen

Jonas Larsen
16 år, Larvik

08.04.2006, 18:00

Det burde jo gå greit, korleis kjem du til å selge det?

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

09.04.2006, 00:54

Olaf Solstrand skreiv:

Det burde jo gå greit, korleis kjem du til å selge det?

Den som vil kjøpe, kan bare sende en mail til meg (jonaslarsen@andebyonline.com) og jeg sender det via Post. Men jeg kommer også til å selge det på Raptusfestivalen i år.

"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)

(Profil oppdatert.)

Jonas Larsen
16 år, Larvik

09.04.2006, 01:05

Vil bare si at dette er et kjemepositivt tiltak fra en ung donaldist. Bestilling er sendt!!

Drikaton.

Guffen D. - sannsynligvis den morsomste skribenten i nyere, norsk nett-donaldisme

Drikaton
46 år, Nittedal

10.04.2006, 21:58

Vet ikke om det er så mye å si ifra om, men jeg har startet et nytt Donaldistisk forum. Hovedtemaet er skurker i Andeby, men også andre ting.

Jeg beklager den reklamen som har kommet under et par av innleggene, men grunnen til at de kommer er at jeg foreløpig bare har et gratisdómene (vil se hvordan det går, før jeg kjøper et).

http://www.andebykrimjournal.tk

Denne siden er nok ikke så bra, men det er da første gang jeg har laget et forum :-)

(Profil oppdatert.)

Jonas Larsen
16 år, Larvik

11.04.2006, 23:45

Hm ... prisverdig tiltak, men har vi eigentleg bruk for fleire forum? Har ei lita kjensle av at marknaden er metta.

No er det vel fire veker sidan Håvard skreiv innlegg her om at han hadde starta sine heimesider, som òg har eit diskusjonsforum ( http://www.andebyonline.com/forum/1814/ ), og framleis er det *ingen* innlegg i det forumet bortsett frå dei Håvard har skrive sjølv ...Og det er vel *ein* person som har registrert seg som brukar der òg, i tillegg til dei tre brukarane Håvard har registrert sjølv, så ...

For all del, eg synest at det er kjempegøy å diskutere Donald -- men kor mange diskusjonsforum har vi bruk for? Har ei kjensle av at dei berre blomstrer opp som gulrøtter ...

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Innlegget blei sist redigert 11.04.2006, 23:58 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

11.04.2006, 23:56

Olaf Solstrand skreiv:

For all del, eg synest at det er kjempegøy å diskutere Donald -- men kor mange diskusjonsforum har vi bruk for?

Tja, nå har Wig Wam ca ti forum, så tre for Donald er vel ikke så mye? :-)

Jonas: Sender deg snart en mail med en bestilling på indekset :-)

Legg meg på bordet og kall meg Donald Duk!

http://www.dingus.be - bloggen til Det Gode Selskap.

Guffen Delbekk
23 år, Halden

12.04.2006, 00:00

Du har vel egentlig rett der, men ville bare prøve :-)
Skal jeg lage et forum seinere, så blir det ikke om Donaldisme.

(Profil oppdatert.)

Jonas Larsen
16 år, Larvik

12.04.2006, 00:02

Har forsåvidt akkurat bestilt ein *diger* bunke av desse indeksa, så dei vil snart vera å få kjøpt på Andeby Online ... :-)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

12.04.2006, 00:02

Olaf Solstrand skreiv:

...Og det er vel *ein* person som har registrert seg som brukar der òg, i tillegg til dei tre brukarane Håvard har registrert sjølv, så ...

Og hvem er den ene tro? :-P
Jeg har en tedens til å registrere meg i alle slags (Donald) forum'er... Vet ikke helt hvorfor men!

Mickey
18 år, Horten

12.04.2006, 00:20

Guffen Delbekk skreiv:

Jonas: Sender deg snart en mail med en bestilling på indekset :)

Den er grei :-)
Ps: Om det ikke går, så ta kontakt via PM. Er visst noe galt med e-postinnboksen min i kveld, men skal få ordnet det i løpet av kvelden/natta.

(Profil oppdatert.)

Jonas Larsen
16 år, Larvik

12.04.2006, 00:25

Jonas Larsen skreiv:

Ps: Om det ikke går, så ta kontakt via PM. Er visst noe galt med e-postinnboksen min i kveld, men skal få ordnet det i løpet av kvelden/natta.

Nå er det bekreftet at det er fikset. Og det så tidlig i ferien! ;-)

(Profil oppdatert.)

Jonas Larsen
16 år, Larvik

12.04.2006, 07:17

Olaf Solstrand skreiv:

Har forsåvidt akkurat bestilt ein *diger* bunke av desse indeksa, så dei vil snart vera å få kjøpt på Andeby Online ... :-)

Og det vil egentlig si flesteparten :-)
Så nå, for at det skal bli lettere og mer praktisk, har vi blitt enige om at kan de som vil ha et indeks heretter kan bestille det via Olaf/Andeby Online isteden for meg.

Men det vil fortsatt være mulighet til å kjøpe på Raptusfestivalen også, for de som skal det.

(Profil oppdatert.)

Innlegget blei sist redigert 12.04.2006, 13:22 av Jonas Larsen

Jonas Larsen
16 år, Larvik

12.04.2006, 11:46

(og eg legger ut nettbutikk når eg faktisk *får* dessse indeksa, berre så det er sagt.)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

12.04.2006, 17:55

Om det kan være interresant, så skriver jeg noen ganger om indekset på bloggen min. Har akkurat skrevet noe der nå (vet at jeg bare kunne limt det inn her, men det er altfor få som er innom der ;-) ):

http://my.opera.com/jonaslarsen/blog/

(Profil oppdatert.)

Jonas Larsen
16 år, Larvik

12.04.2006, 23:02

Vet du nar du får de?

Åge A. Foldvik
11 år

15.04.2006, 21:22

Åge A. Foldvik skreiv:

Vet du nar du får de?

Om du mener indeksene så vet jeg ikke helt sikkert ennå, men de ble sendt for en liten stund siden så det er ikke usannsynelig at de kommer på tirsdagen.

(Profil oppdatert.)

Innlegget blei sist redigert 16.04.2006, 12:48 av Jonas Larsen

Jonas Larsen
16 år, Larvik

16.04.2006, 11:36

Nå er indeksene kommet, så jeg vil sende til de som **har** bestilt nå i løpet av dagen/morgendagen.

(Profil oppdatert.)

Jonas Larsen
16 år, Larvik

18.04.2006, 14:24

Artig -- blei resultatet bra?

(og til alle som lurer: skal få dette ut i nettbutikken straks det kjem ein bunke til Tromsø.)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

18.04.2006, 16:56

Resultatet ble mye bedre enn det jeg trodde. Var en stund litt redd for at teksten ville være uryddig, men det ser helt annerledes ut en på dataskjermen.

(Profil oppdatert.)

Jonas Larsen
16 år, Larvik

18.04.2006, 16:59

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.