Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Donald-klokke

Andeby Online > Diskusjonsforum > Donald-klokke

Gå tilbake til forumoversikta ...

Fikk en positiv overraskelse i kveld. Fruen har vært på weekend-tur til Trondheim, og jeg fikk gave når hun kom hjem: en vekkeklokke med Donald Duck-motiv.:-D:-D!
Det er så mange rare og negative tråder her på forumet, at jeg tenkte jeg kunne dele en, for meg, gledelig nyhet.
Den har heldigvis vanlig alarm, ingen kvakking....:-)
Har fra før armbåndsur med Donald på. Tror det var velkomstgave når jeg begynte med "De komplette årgangene" hvis jeg ikke er helt på bærtur.

"Barometeret faller, Onkel Donald"
"Så spikre det opp igjen, jeg kan ikke gjøre alt her ombord"

Innlegget blei sist redigert 26.03.2006, 23:08 av whitesand

whitesand
39 år, Kristiansund

26.03.2006, 23:06

Armbåndsuret må være fra noe annet enn de komplette årgangene siden jeg aldri fikk, men sett Donald på sommertid med en gang, før du glemmer det :-)

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

Innlegget blei sist redigert 26.03.2006, 23:30 av MikroMidas

MikroMidas
45 år, Trondheim

26.03.2006, 23:18

whitesand skreiv:

Har fra før armbåndsur med Donald på. Tror det var velkomstgave når jeg begynte med "De komplette årgangene" hvis jeg ikke er helt på bærtur.

Jeg fikk mitt som velkomstgave i Hall of Fame. :-)

Den stoppet forresten igår. Vet ikke om den ikke orket tanken på sommer tid... Men i morra blir det tur til urmakeren. :-)

Legg meg på bordet og kall meg Donald Duk!

http://www.dingus.be - bloggen til Det Gode Selskap.

Guffen Delbekk
23 år, Halden

26.03.2006, 23:22

Kan nok være "Hall of fame" ja;-). Samler på den også jeg.

"Barometeret faller, Onkel Donald"
"Så spikre det opp igjen, jeg kan ikke gjøre alt her ombord"

whitesand
39 år, Kristiansund

26.03.2006, 23:25

Og berre så det er sagt: Donald-teikninga på Hall of Fame-klokka er ikkje ein hvilken som helst dårleg teikna Donald. Å nei, det var den første Donalden til Don Rosa!!!

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

26.03.2006, 23:40

Det dreier seg nok her om to forskjellige klokker som ble gitt som "gave".
Den ene med mørkeblå tallskive sammen med den første årgangsboken som ble bestilt.
Jeg mener jeg leste et sted på nettet at Don Rosa ikke var noe særlig fornøyd med tegningen av Donald som var valgt til klokken som kom sammen med hans Hall of Fame bok.

Gunnar And
57 år, Larvik

27.03.2006, 08:28

Don er vel generelt ikke særlig fornøyd med tegningerne sine?
En Don Rosa-tegning på et armbånds-ur... sejt. Jeg har vist 3-4 AA-armbåndure liggende i en skuffe - sådan fra forskellige velkomstgaver - de er alle gået i stå.
Synes ikke det kan betale sig at gå til urmageren med et ur man har fått gratis.

Fin gave fra fruen, sådan et vækkeur :-) Det ville jeg også blive glad for!!

Remember: It all started with a mouse

AC
29 år, Danmark

27.03.2006, 11:03

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.