Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

hvor kommer du fra??

Andeby Online > Diskusjonsforum > hvor kommer du fra??

Gå tilbake til forumoversikta ...

jeg vet dette er litt utenfor temaet på denne siden, men allikavel;
jeg har lagt merke til at på denne siden skrives det på flere forskjellige språk og dialekter . hvor mange er det egentlig? hva skriver DU på?

nyskjerrig..?

klæbukaill`n

14.05.2004, 23:25

Dei fleste SKRIVER vel bokmål eller nynorsk...? (uhm... eller dansk!)

Jaja. Litt utanfor temaet er det vel lov å gå så lenge det skjer i ein eigen tråd. Eg kjem frå Stoksund, ei lita bygd i Åfjord kommune. Rettnok er eg halvt klæbygg. :-)

Forresten: Alle registrerte brukarar KAN velja sin heimkommune frå ei rullegardinliste i profilen sin. Difor ser du kvar mange folk kjem frå ved å titte på det gule feltet på høgre side.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

14.05.2004, 23:28

Jeg foretrekker å være anonym i ethvert forum jeg deltar i(det er derfor jeg ikke oppgir mitt navn). Men jeg kan si så mye som at jeg bor i Oslogryta.

Sleipe-Simon Den eldste banditten i Klondyke

Sleipe-Simon

14.05.2004, 23:41

Bor i Mo i Rana... Snakker og skriver bokmål, med enkelte ranværingsord ;)

-"What your eyes see and ears hear, the mind believes. But eyes and ears alike can be decieved, only the mind can know true reality".

AlphonseCapone
24 år, Rana

15.05.2004, 22:03

jeg kommer fra Asker i Akershus

Hørte du det Tommy, du er ikke normal

Christiffer

19.05.2004, 10:14

jeg er fra stavanger

Uten donald ville ikke livet vært det samme

Skruefan
Stavanger

11.06.2004, 10:14

To innlegg er slettet:

Vi på forumet vil ikke vite av mobbing av folk som ikke ønsker å offentliggjøre sine bosteder! Vis respekt for dem, McDuck_fan.

Det finnes 10 typer mennesker:
De som kan det binære tallsystemet, og de som ikke kan det.

Arnstein
28 år, Klepp

11.06.2004, 11:32

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.