Andeby Online > Diskusjonsforum > Stadige feil i forumet
Gå tilbake til forumoversikta ...

I det siste har det gjentatte ganger vært nødvendig å merke alle tråder som lest fordi det har vært fullt kaos. Jeg håper at problemene ikke er alvorlige og at situasjonen snart er stabilisert.
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
16.02.2006, 20:18

Sigvald skreiv:
I det siste har det gjentatte ganger vært nødvendig å merke alle tråder som lest fordi det har vært fullt kaos.
Samme her
Tidligere ANDonym
••••••••••••••Why are you wearing that stupid man suit? -Frank the Rabbit••••••••••••••••
Kvitsund Gymnas!
Kjetil Golid
17 år, Tinn
16.02.2006, 20:32

Ettersom den einaste konsekvensen av problemene er at du må klikke på markere-alle-tråder-som-lest-linken, vil eg hevde at problemene ikkje er alvorlege, nei :-)
Vel, dette er nøyaktig den same feilen som vi alltid har slitt litt med ... men Andeby Online er tydelegvis brukt så mykje no at denne feilen skjer litt oftare enn tidlegare.
Ver glad for at eg fiksa deler av denne feilen i desember. Hadde det ikkje vore for det, hadde nesten alle trådene i forumet forsvunne gjentatte gonger. At trådene blir markert som uleste er derimot på grensa til at eg kan kalle det ein bagatell.
Eg kan prøve å reparere når eg får tid til det, men for augeblikket er oppgåveskriving og etterkvart donaldskriving høgare på prioriteringslista, så det må vente litt.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
16.02.2006, 21:04

Ja dette har også skjedd meg nesten hver dag denne uka. Det mest plagsomme med det er ikke at man(ein) må trykke på "marker som ulest" knappen, men at man må finne fram til hvilke innlegg som faktisk er ulest (ja det er jammen er hard hverdag, huff og huff:)
EDIT: Nå skjedde det faktisk for andre gang i dag, klokka er 21.25
Hørte du det Tommy, du er ikke normal
Innlegget blei sist redigert 16.02.2006, 21:26 av Christiffer
16.02.2006, 21:10

Christiffer skreiv:
EDIT: Nå skjedde det faktisk for andre gang i dag, klokka er 21.25
Jepp, ganske irriterende i lengden. Men selvsagt; Oppgaveskriving og Donaldskriving kommer jo selvfølgelig først.
Mickey
18 år, Horten
16.02.2006, 21:40

Det var da utrolig hvor lite folk har å gjøre på, siden de gidder å irritere seg slik over en liten filleting som dette.....
God helg!!
"Barometeret faller, Onkel Donald"
"Så spikre det opp igjen, jeg kan ikke gjøre alt her ombord"
whitesand
39 år, Kristiansund
17.02.2006, 17:43

Selv velger jeg vel ikke ut ting selv som skal irritere meg og ikke. Men hei, det er meg:)
Hørte du det Tommy, du er ikke normal
Innlegget blei sist redigert 17.02.2006, 17:49 av Christiffer
17.02.2006, 17:49

SKANDALE!!!
Ikke bare må en LESE poster, men endog HUSKE hva en har lest?!!!!
Denne Solstreand må virkelig ta seg sammen!!
Hezekiah: If the good Lord intended women to drive he have equipped them with common sence instead of tits.
(Pervert! (2005))
176-761
40 år, Giske
18.02.2006, 02:54

DonSon skreiv:
Er det bare meg som ikke klarer å lese tråden "Nye Andeby Online" på side 40?
Nei, den har alltid vært umulig å lese.
Nestor Burma
43 år, Trondheim
18.02.2006, 19:50

Har den det? Og ingen har sagt frå til meg? Hm. Ikkje bra. Det er jo ein fin tråd. Skal sjå om eg får gjenoppretta den.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
18.02.2006, 23:53

Olaf Solstrand skreiv:
Har den det? Og ingen har sagt frå til meg? Hm. Ikkje bra. Det er jo ein fin tråd. Skal sjå om eg får gjenoppretta den.
Så har problemene dukket opp igjen. Olaf, kanskje det er på tide å ta kontakt med Thomas for å høre om han har noen ideer om hvordan problemet kan løses uten altfor mye bry for deg?
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Sigvald
41 år, Stavanger
21.02.2006, 21:10

Ettersom dette openbart er eit så akutt problem at folk nærmest får fysiske smerter av det, skal eg bruke natta på å fikse det.
Det er heilt logisk tankegang at Thomas ikkje kan gjera noko som helst med dette utan å lese og setja seg inn i tretusen linjer med kode først.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
21.02.2006, 21:41

Sånn, då er feilen fiksa. Ja, eg veit at innlegga kanskje er markert som nye *akkurat* no. Det er fordi eg har lagt om til eit nytt system, og det viste seg å by på ei utfordring å få den gamle informasjonen over i det nye systemet. Så ... Folk må trykke på marker alle som lest ein siste gong no, men då skal alt vera i orden.
Beklager problemer i forumet i morgontimene. Det har vore i samband med dette.
Positive ting: No skal det praktisk sett vera umogleg at denne feilen skjer igjen. Dessutan medfører det nye systemet at eg i teorien har all den informasjonen eg trenger for å leggja inn informasjon som lar folk klikke seg rett til første uleste innlegg.
Skulle folk kome over fleire feil, sei ifrå. Har vore litt kluss med dette i morgontimene, men eg trur at alt skal vera i orden igjen no.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
22.02.2006, 11:23

Olaf Solstrand skreiv:
Ettersom dette openbart er eit så akutt problem at folk nærmest får fysiske smerter av det, skal eg bruke natta på å fikse det.
Oi! Tar det så lang tid å fikse slike feil at man må bruke så lang tid som hele natten på det?
En liten oppdatering: "Nye Andebyonline" ligger nå på side 41 
Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa
"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)
(Profil oppdatert.)
Innlegget blei sist redigert 22.02.2006, 13:01 av Jonas Larsen
Jonas Larsen
16 år, Larvik
22.02.2006, 12:51

Olaf Solstrand skreiv:
Sånn, då er feilen fiksa. Ja, eg veit at innlegga kanskje er markert som nye *akkurat* no. Det er fordi eg har lagt om til eit nytt system, og det viste seg å by på ei utfordring å få den gamle informasjonen over i det nye systemet. Så ... Folk må trykke på marker alle som lest ein siste gong no, men då skal alt vera i orden.
Du har gjort en kjempejobb, Olaf!!!
Takk skal du ha 
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Innlegget blei sist redigert 22.02.2006, 14:49 av Sigvald
Sigvald
41 år, Stavanger
22.02.2006, 14:48

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
22.02.2006, 14:50

Den er kanskje usynelig, men sitter man oppe hele natten for å fikse dette, fortjener man en slik takk. 
Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa
"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)
(Profil oppdatert.)
Innlegget blei sist redigert 22.02.2006, 15:14 av Jonas Larsen
Jonas Larsen
16 år, Larvik
22.02.2006, 15:14

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
22.02.2006, 15:27

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.