Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Økt trafikk på grunn av NM

Andeby Online > Diskusjonsforum > Økt trafikk på grunn av NM

Gå tilbake til forumoversikta ...

Store arrangementer medfører mye trafikk av både deltagere og publikum. Vi er over halvveis i NM allerede. Det er vel vanlig på sports **og** idrettsarrangementer (som jeg frekventerer ihvertfall) å opplyse om "dagens" tilskuerantall litt ut i andreomgang.

Hvor mange flere sideoppslag har disse sidene i prosent nå sammenlignet med for en måned siden? Og hvor mange oppslag er det snakk om pr dag ?

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

15.12.2005, 23:19

Så langt i desember har vi eit snitt på 1039 besøk pr dag. Tidlegare i haust har talet vore på cirka 600 besøk pr dag. Så det er ei soleklar auking, ja.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

15.12.2005, 23:40

Olaf Solstrand skreiv:

Så det er ei soleklar auking, ja.

Og umiddelbart tenker jeg: Bør man ikke sette opp en hypotesetest for hvorvidt forventningsverdien for antall besøk per dag har økt (nullhypotese: den har ikke økt; alternativ hypotese: den har økt), bestemme et signifikansnivå og regne ut om nullhypotesen må forkastes? Jeg er skadet.

Hofstadter's Law: "It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law". (Douglas R. Hofstadter)

Øystein Skartsæterhagen
23 år, Trondheim

15.12.2005, 23:58

Hehe.

Forresten: så mykje som 11 % av all trafikken vi har hatt i desember har forekome mellom midnatt og klokka eitt. :-)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

16.12.2005, 04:32

Hvis man holder flere slike arrangementer kommer det sikkert flere besøkende hit. Bare se på http://www.sonicstadium.org , før hadde siden nesten ingen besøkende, men etter alle arrangementene er den blitt veldig populær.

Steinøy
14 år, Gaular

16.12.2005, 21:35

Men er vi ikkje mange nok då - kvifor skal vi trekke *fleire* hit? :-)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

16.12.2005, 22:29

Nå har vi 959 brukere i AOL, så har du noe statistikk om hvor mange forskjellige brukere som besøker AndebyOnline hver dag, Olaf??

Innlegget blei sist redigert 16.12.2005, 22:34 av Mickey

Mickey
18 år, Horten

16.12.2005, 22:33

Olaf Solstrand skreiv:

Hehe.

Forresten: så mykje som 11 % av all trafikken vi har hatt i desember har forekome mellom midnatt og klokka eitt. :-)

Og selv om jeg er inne på forumet mellom 01.00 og 06.30, når normale folk skal sove, er det som regel folk der. Men det mest skremmende er at det stort sett er forskjellige folk nesten hver dag. Så tviler på at alle disse arbeider nattskift.:-)
(Ja, jeg vet jeg har en sprø døgnrytme):-)

Bernie
36 år, Bergen

16.12.2005, 22:42

DonaldDuck skreiv:

Nå har vi 959 brukere i AOL, så har du noe statistikk om hvor mange forskjellige brukere som besøker AndebyOnline hver dag, Olaf??

Har ikkje ei nøyaktig måling som registrerer akkurat den informasjonen, men så langt i dag (sidan midnatt) er det snakk om cirka hundre brukarar.

Innlegget blei sist redigert 16.12.2005, 22:45 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

16.12.2005, 22:44

Olaf Solstrand skreiv:

Det er jo ikke så rart, når NM er lagt opp slik at det er den timen som er den mest spennende. Det verste er at når det er vanskelige spørsmål, sitter man og leter og grubler til langt på natt selv om man egentlig bare skulle sjekke fasiten, se litt på de nye spørsmålene, og så gå og legge seg.

Hofstadter's Law: "It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law". (Douglas R. Hofstadter)

Øystein Skartsæterhagen
23 år, Trondheim

16.12.2005, 22:57

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.