Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Nattas forumkræsj

Andeby Online > Diskusjonsforum > Nattas forumkræsj

Gå tilbake til forumoversikta ...

Typisk. Forumet kræsjer alltid når eg sover, slik at eg ikkje får fiksa det før mange timer seinare. Var lett å reparere denne gongen iallfall, byrjar jo å bli vant til det no ...

Skal prøve å få fiksa feilen på ein eller annan måte før jul - har ikkje tid med det første (må nesten skrive eksamen, skrive donaldmanus og gjera alt klart til NM), men skal iallfall bli flinkare til å ta backups fram til det.

Den vanlege bugen har oppstått: Alle innlegga i forumet er merka som uleste hos alle. Trykk "Marker alle som lest" for å rette på dette. Elles forsvann det ein del titlar, men eg held på å gjenopprette dei no (er allereie ferdig med alle på første side, bortsett frå TO titlar som hadde gått tapt, håper vi får retta opp dei òg snart).

Elles er eg imponert over at eg i løpet av få timer etter at forumet kræsja fekk ikkje mindre enn tre e-post og ei privatmelding frå folk som ville varsle meg om at det var feil i forumet. Mange takk.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

25.11.2005, 06:49

No skal alt vera i orden igjen.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

25.11.2005, 07:44

Fint at du tar deg tid med dette. :-)

Steinøy
14 år, Gaular

25.11.2005, 15:26

Olaf Solstrand skreiv:

Typisk. Forumet kræsjer alltid når eg sover...

Er det ikke det som kalles Murphy's lov?

Må nesten skrive eksamen...

Snodig lærested du er tilknyttet - ellers er det jo vanlig at man **leser** til eksamen ;-)

Elles er eg imponert over at eg i løpet av få timer etter at forumet kræsja fekk ikkje mindre enn tre e-post og ei privatmelding frå folk som ville varsle meg om at det var feil i forumet. Mange takk.

Har du i farten noen generelle råd/regler om hvordan man som forumbruker bør opptre dersom man ser at det er en slik feil i forumet?

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Innlegget blei sist redigert 25.11.2005, 18:07 av Sigvald

Sigvald
41 år, Stavanger

25.11.2005, 18:06

Sigvald skreiv:

Er det ikke det som kalles Murphy's lov?

Jepp, noko sånt. Og Murphys lov slår aldri feil. Har kanskje òg noko å gjera med at min merkelege døgnrytme for tida gjer at eg sover når det er størst aktivitet i forumet (rundt midnatt altså), og det er når det er flest folk på at det nemnte problemet har størst sjanse for å oppstå, så ...

Snodig lærested du er tilknyttet - ellers er det jo vanlig at man **leser** til eksamen ;-)

Vi har tre eksamensformer: skriftleg, muntleg og oppgåve. Eg har i dei fleste fag hatt sistnemnte eksamensform.

Har du i farten noen generelle råd/regler om hvordan man som forumbruker bør opptre dersom man ser at det er en slik feil i forumet?

La helst vere å starte nye trådar - å skrive i dei trådane som eksisterer er ikkje noko problem, men om du starter ein ny er sjansen stor for at ein gamal tråd forsvinner (og sjølv om det sannsynlegvis er ein tråd som ikkje har vore aktiv sidan våren 2004, kan det like godt vera Donald-quizen, så det er ingen vits i å utfordre skjebnen). Send gjerne anten privatmelding eller e-post til meg og varsle at du har lagt merke til at mykje manglar - vanlegvis er det ingen vits i det, ettersom eg merker at det manglar sjølv det augeblikket eg kjem på nett, men det gjer inga skade heller. Elles er det ikkje så mykje anna å gjere. Eg fikser ting så fort eg kjem på nett.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

25.11.2005, 18:25

Da virka det som om det var på`n igjen;-) Sikkert et dumt spørsmål, men har dette noe å si for NM`et? Sendte inn svarene mine en gang til for sikkerhets skyld, jeg.

I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis

Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.

- Sigvald!

http://wilfu.blogspot.com

Wilfu
21 år, Bamble

06.12.2005, 23:44

Når det gjelder NM-et har eg faktisk tatt tryggleiksgrep på førehand for at slike ting *ikkje* skal skje. Verre er det med forumet som har vanvittig mange tusen linjer med kode som må fiksast opp for at feilen skal forsvinne ... Så NM vil fungere nøyaktig som før, og det kjem nye spørsmål ved midnatt som vanleg.

Hehe, men no er forumet i orden igjen ihvertfall. Med eitt unntak, og det er at eit lite antal trådar heiter «Uten tittel». Noko eg held på å fikse på no.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

06.12.2005, 23:46

Burde du ikke ta en prat med Pryds for å rette opp feilen Olaf?

Legg meg på bordet og kall meg Donald Duk!

http://www.dingus.be - bloggen til Det Gode Selskap.

Guffen Delbekk
23 år, Halden

06.12.2005, 23:50

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.