Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

hva har Donald å skjule?

Andeby Online > Diskusjonsforum > hva har Donald å skjule?

Gå tilbake til forumoversikta ...

hva har Donald å skjule? vi ser han gående naken midt blant folk (har jo bare en matros-overdel på seg), likevel rødmer han og skjuler sine greier når matrosjakken er av (da er han "helt" naken).

han går ut av dusjen, dekket av et håndkle fra magen og ned, tar på seg matrosjakken og hiver håndkleet fra seg. what's the deal?

dahle

15.10.2005, 17:05

Det er sånn det er blitt. Dette er en del av fantasi/virkelighet-aspektet mestparten av de som leser tegneserier der ender har menneskelige karakterer for det meste aksepterer uten å mukke. Men det er altid noen anarkist-rebeller som måååå stille spørsmål, grrr.

"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter

Einherje
42 år, Tromsø

15.10.2005, 17:37

dahle skreiv:

han går ut av dusjen, dekket av et håndkle fra magen og ned, tar på seg matrosjakken og hiver håndkleet fra seg. what's the deal?

Hadde det vært motsatt så kunne det jo tenkes at han hadde dusjet i meget kaldt vann, men hvorfor det er på denne måten har jeg ingen idé om.

Har du eller dine venner i Egmont noe svar på dette Olaf?

Legg meg på bordet og kall meg Donald Duk!

http://www.dingus.be - bloggen til Det Gode Selskap.

Guffen Delbekk
23 år, Halden

15.10.2005, 19:01

Kanskje matrosjakka har ein gjennomsiktig bukse-del som har eit kvitt, ikkje-gjennomsnittig område i den meir private regionen. Det ville forklart kvifor han dekker seg til når jakka faller av og når han kjem ut av dusjen.

(Det verste er at eg foreslår det der i nesten total seriøsitet)

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Innlegget blei sist redigert 15.10.2005, 19:35 av Loke Aesir

Loke Aesir
23 år, Vik

15.10.2005, 19:34

Tror hovedpoenget er at han ikke kan være helt naken. Det spiller ingen rolle hva han dekker til, bare han dekker til noe :-P

Filch, do something constructive! Find Peeves!

Innlegget blei sist redigert 15.10.2005, 19:35 av Andungen

Andungen
19 år

15.10.2005, 19:34

Hehe:-) Ingen dum forklaring;-)

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

15.10.2005, 19:36

Donald bruker ikkje handkleet for å dekkja seg til - vanlegvis når vi ser Donald med handkle rundt livet, er det jo ingen andre der som han kan dekkja seg til for (om vi ikkje reknar med lesaren, men eg likar å halde meg til den trua at Donald ikkje veit at han blir lest om, sjølv om dette er motstridt i enkelte seriar).

Nei, handkleet kan nok rett og slett forklarast med at Donald, etter å ha dusja, ønsker å bli tørr.

Men jodå, dette har vore eit kraftig debattert tema i mange år. Eg hugsar særleg godt ei pocketbokhistorie der Ole, Dole og Doffen fann ut at det var veldig morosamt å gøyme seg i nærleiken av der Donald var og rive i stykker stoffbiter akkurat idet han bøyde seg og liknande, slik at dei skapte eit akustisk bedrag av at klærne hans revna. I denne historia ser vi Donald leike machomann på stupebrettet, der han viser seg for damene kun iført ein liten singlett. Akkurat idet han stuper, høyrer han lyden av stoff som revner, og skriker "Kvakk! Badebuksa!" Eg synest at det er hysterisk festlig at frykta for at badebuksa skal revne er så stor når du er splitter naken frå livet og ned.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

17.10.2005, 11:27

Ved hjelp av min gamle nerdenabo fra min tid på Rena (som tilbringer tiden sin på andre og mer useriøse og suspekte sider enn vi Donaldister gjør) har grunnen til dette intrikate spørsmålet kommet fram.

http://itpro.no/art/8360.html

Er dette noe du eller dine venner i Egmont har godkjent Olaf? Hvis ikke frykter jeg at du velger den suspekte løsningen med å fjerne linken fordi den bryter med kopiretten som du holder så kjær.

Legg meg på bordet og kall meg Donald Duk!

http://www.dingus.be - bloggen til Det Gode Selskap.

Guffen Delbekk
23 år, Halden

17.10.2005, 17:08

Olaf Solstrand skreiv:

Men jodå, dette har vore eit kraftig debattert tema i mange år. Eg hugsar særleg godt ei pocketbokhistorie der Ole, Dole og Doffen fann ut at det var veldig morosamt å gøyme seg i nærleiken av der Donald var og rive i stykker stoffbiter akkurat idet han bøyde seg og liknande, slik at dei skapte eit akustisk bedrag av at klærne hans revna. I denne historia ser vi Donald leike machomann på stupebrettet, der han viser seg for damene kun iført ein liten singlett. Akkurat idet han stuper, høyrer han lyden av stoff som revner, og skriker "Kvakk! Badebuksa!" Eg synest at det er hysterisk festlig at frykta for at badebuksa skal revne er så stor når du er splitter naken frå livet og ned.

Hehe, dette passer faktisk overeins med den teorien min. *ler*

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

17.10.2005, 17:17

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.