Andeby Online > Diskusjonsforum > Prosjekt Hakkespettbok
Gå tilbake til forumoversikta ...

David McDuck skreiv:
Ville satt pris på om du skriver navnet ditt under.....
Det er bare "ulempen" med wiki: Når alle kan rette, tilhører en "artikel" ikke én bestemt person, for hvis person B nu retter i noget, som person A har skrevet, hvilket navn skal så stå der? Man kan nok med fordel benytte sig af wiki-systemets logføring, hvor det står helt præcist, hvem der har lavet hvilke ændringer (se under "history").
Thomas Pryds Lauritsen
pryds
29 år, Danmark
07.08.2005, 15:18

David McDuck skreiv:
Ved hjelp av vår gode venn Pryds, har jeg nå laget denne siden:
http://hakkespettboken.frac.dk/wiki/index.php/Hovedside
Flot! Hvad med at lave en engelsk version?
He had complaints about life, but never any solutions.
oledamgaard
30 år, Danmark
07.08.2005, 20:51

Jeg ser i en del butikker at det er laget flere Hakkespettbøker.
Hva med dem??
Vokste opp med Donald i femtiårene !
Helen
Oslo
07.08.2005, 21:17

Helen skreiv:
Hva med dem??
hehe....de tenkte jeg ikke på...men skriv ned så mye du gidder.
David H
14 år, Østre Toten
08.08.2005, 10:36

Eirin skreiv:
David McDuck skreiv:
Alle som vil kan bli med!
Så fint! Men hva skal jeg gjøre? Hehe:)
Gå til addressen i signaturen min, registrer deg, og skriv inn så mye som mulig som ikke står der fra før!
David H
14 år, Østre Toten
08.08.2005, 10:37

Helen skreiv:
Hva med dem??
Jeg har alle de hakkespettbøkene, pluss en til gammel en... Så om dere er interesert i infoen i dem så er det bare å si i fra
I'm not worthless... I can be used as a bad example:P
General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral
Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.
Ted
16 år, Bergen
08.08.2005, 11:00

David McDuck skreiv:
Eirin skreiv:
David McDuck skreiv:
Alle som vil kan bli med!
Så fint! Men hva skal jeg gjøre? Hehe
Gå til addressen i signaturen min, registrer deg, og skriv inn så mye som mulig som ikke står der fra før!
Nå har jeg registrert meg!!!
Skal jeg bare lete i historier og skrive inn fakta fra hakkespett boka da? Man kan ikke skrive inn ting fra de hakkespettbøkene som er utgitt, eller? Jeg har noen sånne jeg også..
Eirin
Skedsmo
08.08.2005, 12:51

Jeg har kikket litt inne på dette Hakkespett-bok prosjektet. Finner bl.annet en lang artikkel om Grimstad(!).
Har jeg tatt helt feil når jeg trodde at det som skulle stå i denne online Hakkespettboken, var all informasjon som Ole, Dole,Doffen (evt.andre) har funnet i Hakkespettboken i donaldhistorier, publisert i Norge (evt. også i andre land, hvis historiene ikke er publisert i Norge) Dvs.at man ønsker å samle all fakta som serieskaperene har angitt befinner seg i Hakkespettboken?
Drikaton.
Guffen D. - sannsynligvis den morsomste skribenten i nyere, norsk nett-donaldisme
Drikaton
46 år, Nittedal
08.08.2005, 13:21

Joda.....Personen som skrev om Grimstad skulle ikke skrevet det i det hele tatt.
Skal slette artikelen.
David H
14 år, Østre Toten
08.08.2005, 13:27

ÅÅ!
Jeg får ikke til å lage sånn artikkel på den siden jeg
...Kan noen si hvordan man gjør det? Jeg trykker på rediger på den bokstaven jeg skal skrive på ikkesant? og så?
Eirin
Skedsmo
08.08.2005, 13:45

David McDuck skreiv:
Joda, men på de første jeg skrev på min PC glemte jeg det.
Kommer senere.
Nå ser jeg kildehenvisningene er begynt å komme. Da blir det et bra prosjekt etterhvert tror jeg
Lykke til videre.
08.08.2005, 13:54

Diff skreiv:
David McDuck skreiv:
Joda, men på de første jeg skrev på min PC glemte jeg det.
Kommer senere.
Nå ser jeg kildehenvisningene er begynt å komme. Da blir det et bra prosjekt etterhvert tror jeg :) Lykke til videre.
Enig. Spesielt med kildehenvisninger som er linket direkte mot Inducks.
Drikaton.
Guffen D. - sannsynligvis den morsomste skribenten i nyere, norsk nett-donaldisme
Drikaton
46 år, Nittedal
08.08.2005, 14:38

Eirin skreiv:
ÅÅ!
Jeg får ikke til å lage sånn artikkel på den siden jeg:(...Kan noen si hvordan man gjør det? Jeg trykker på rediger på den bokstaven jeg skal skrive på ikkesant? og så?
Du trykker på rediger på bokstaven du vil skrive det under, og skriver F. eks. [[Bananer]]
hvis du er på B. Så trykker du på Lagre, så går du til Hoverdsiden, der det nå vil ligge det du skrev inn, altså Bananer. Trykk på Bananer og så på Edit. Der skriver du inn det du vil, F. eks.Bananen er avlang og gul og smaker godt, så trykker du på Lagre igjen. Så vil din artikkle ligge på Hovedsiden. Lykke til til alle!
David H
14 år, Østre Toten
08.08.2005, 15:05

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.