Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Disney Channel

Andeby Online > Diskusjonsforum > Disney Channel

Gå tilbake til forumoversikta ...

Hadde store forventninger når jeg fikk vite at vi skulle få kanalen Disney Channel på TV. Trodde at det skulle bli vist gamle Donald og Mikke klassikere, men nei da! Har ikke sett en eneste Donald/Mikke filmer enda. Her blir det bare vist uinntresante tegnefilmer. Er skikkelig skuffa:(

Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 10:46 av Olaf Moriarty Solstrand

The Slask
15 år, Bamble

05.08.2005, 14:39

Det er ein serie som heiter Kvakkpakket som du kanskje burde sjå litt meir på. (Eigentleg ikkje noko særleg å seie om denne serien. Donald ser normal ut, men ikkje Dolly og gutane.)
I følge TV-programmet skal serien DuckTales (Ole, Dole og Doffen på eventyr) gå på Toon Disney, visst du har det.

Disney Channel skal forresten vise "En Langbeint film" på søndag.

No heldt eg nesten på å gløyme serien Musehus. Usikker på kva det er, men høyres ut som ein Mikke-serie.

Steinøy
14 år, Gaular

05.08.2005, 15:15

Musehuset viser masse kortfilmar med Donald, Mikke og Langbein.

Kvakkpakket er ein serie som finn stad etter at Ole, Dole og Doffen har blitt tenåringar. Personleg elskar eg dette grepet fordi eg synest at det er fantastisk å sjå at nokon framhevar forskjellar mellom Ole, Dole og Doffen i staden for å gjera dei heilt identiske - berre det at dei tre i "Kvakkpakket" blir dubba av tre ulike folk (og ingen av dei heiter Mari Maurstad) er noko eg liker godt med den serien.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

05.08.2005, 15:46

Olaf Solstrand skreiv:

Musehuset viser masse kortfilmar med Donald, Mikke og Langbein.

De er nytegnede og ikke gamle klassikere som det ble spurt om, men noen av dem kan fortsatt være bra :)

Gamle kortfilmer går på hverdager fra 18.45-19.15

ばか! (Baka!)

Chrisron
31 år, Tønsberg

05.08.2005, 16:23

DonAnd skreiv:

I følge TV-programmet skal serien DuckTales (Ole, Dole og Doffen på eventyr) gå på Toon Disney, visst du har det.

Beklagar, det var på Disney Channel det skulle gå. I morgon kl. 8.00.

Steinøy
14 år, Gaular

05.08.2005, 19:54

Hva forventer en av en kanal som presenterer seg med:

"Programmene varierer fra våre elskede klassikere som Aladdin til nyere venner som Lilo & Stitch"

Aladdin, klassiker?

Det sier jo litt om alt som er laget før 1990.

Lars Olav
32 år, Grimstad

05.08.2005, 19:58

99% av det som sendes på Disney Channel er for småunger. Klassikerne som sendes mellom 18.45 og 19.15 er det eneste høydepunktet, selv om det er redselsfult irriterende med den norske dubbingen av Donald. Norge må ha verdens dårligste Donald-dubber.

Sleipe-Simon Den eldste banditten i Klondyke

Sleipe-Simon

06.08.2005, 01:11

Det vert jo vist ein god del klassiske kortfilmar på Disney Channel, og det er strengt talt meir enn ein kan forventa. Dessutan er Musehuset ein strålande serie, som passer like bra for 50-åringar med mykje kunnskapar om Donald og Mikke, som for 5-åringar. Ser på den serien så ofte eg kan.
For tida går eg rundt og skjelver litt i buksene. Det virkar som om Disney Channel meir eller mindre skal slutta å visa teiknefilmar no som Toon Disney kjem, og eg veit ikkje om me kjem til å få inn denne kanalen (har kabel-TV).

«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.

Sølve
19 år, Ullensvang

06.08.2005, 18:07

The Slask skreiv:

Hadde store forventninger når jeg fikk vite at vi skulle få kanalen Disney Channel på TV. Trodde at det skulle bli vist gamle Donald og Mikke klassikere, men nei da! Har ikke sett en eneste Donald/Mikke filmer enda. Her blir det bare vist uinntresante tegnefilmer. Er skikkelig skuffa:(

Spørs om ikke Discovery og CNN hadde vært bedre valg.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Innlegget blei sist redigert 06.08.2005, 18:20 av Sigvald

Sigvald
41 år, Stavanger

06.08.2005, 18:20

Sigvald skreiv:

Dei viser nemlig gamle Donald- og Mikke-klassikarar nesten uavbrutt.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

06.08.2005, 18:29

Olaf Solstrand skreiv:

Sigvald skreiv:

Dei viser nemlig gamle Donald- og Mikke-klassikarar nesten uavbrutt.

Neida, men de viser ikke kjedelige non-Donald/Mikke-tegnefilmer. Discovery har derimot vist at det er mulig å heve skip med ping-pong baller slik Barks fastslo for lenge siden.

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
41 år, Stavanger

06.08.2005, 18:46

Trur eg skal starta ein eigen TV-kanal no. Han skal visa måling turka og gras gro. Kanalen vil neppe få mange sjåarar, men i følge Sigvald Grøsfjeld jr. er det ein kvalitetskanal. Han viser nemleg verken kjedelige non-Donald eller non-Mikke-teinefilmar.

«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.

Innlegget blei sist redigert 06.08.2005, 19:25 av Sølve

Sølve
19 år, Ullensvang

06.08.2005, 19:24

Sølve skreiv:

Trur eg skal starta ein eigen TV-kanal no. Han skal visa måling turka og gras gro. Kanalen vil neppe få mange sjåarar, men i følge Sigvald Grøsfjeld jr. er det ein kvalitetskanal. Han viser nemleg verken kjedelige non-Donald eller non-Mikke-teiknefilmar.

Nja, det skal nå litt mer til enn bare det for å være en kvalitetskanal.

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
41 år, Stavanger

06.08.2005, 21:15

Har hørt at Luftens Helter går på den kanalen!

Den serien fikk jeg aldri nok av, samme med Darkwing Duck.

"Det er harde tider, gamle venn."

S.N.U.F.S - Savner Nevneverdig Ukentlige Forsider av Santanach

MatsGull
20 år, Kongsvinger

07.08.2005, 23:54

Disney Channel har, som dei fleste kanalar, mykje møl, men den har mykje med heilt grei og til og med bra kvalitet.

Sølve skreiv:

Dessutan er Musehuset ein strålande serie, som passer like bra for 50-åringar med mykje kunnskapar om Donald og Mikke, som for 5-åringar. Ser på den serien så ofte eg kan.

Heilt einig. Har ikkje kanalen sjølv, men forsøker alltid å få med meg Musehuset om eg er hjå folk som har den.

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

10.08.2005, 02:12

Ser ikke problemet, bruker Usenet og har alt. :D

Hezekiah: If the good Lord intended women to drive he have equipped them with common sence instead of tits.
(Pervert! (2005))

176-761
40 år, Giske

13.08.2005, 04:42

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.