Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Premier i Donald Duck & co

Andeby Online > Diskusjonsforum > Premier i Donald Duck & co

Gå tilbake til forumoversikta ...

Har du nokon gong vunne noko i Doanld Duck & co? Ukens vits, ønskelisten, hodepine, premieoppgave eller noko anna?

Eg hadde i vinter Ukens Vits og det stod at det skulle kome ein Disney-overaskelse i posten til meg (Jippi!) Men no har det gått eit halvt år og premien har enno ikkje vist seg... Veit nokon kva eg skal gjere?

Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 16:18 av Olaf Moriarty Solstrand

knuti91
17 år, Strand

17.07.2005, 23:30

Ja, da er det kansje på tide å ta en telefon til de det gjelder da:S (Egmont?)

Pocket
25 år

17.07.2005, 23:34

Husker for mange år siden at jeg vant en Tarzan-film i Donald. Var da det nettopp hadde blitt innført at en kunne svare på Internett, og siden det ikke kostet meg så mange kalorier å gjøre akkurat det, sendte jeg inn svar et par uker. En av ukene vant jeg altså Tarzan-filmen, som til slutt endte opp som julepresang til søskenbarnet mitt.

Det som var mer artig var å finne navnet mitt i Donald-bladet... :-)

Tommy
25 år, Odda

18.07.2005, 00:15

Kanskje noen andre som hadde samme vits og som tilfeldigvis heter det samme som deg?

-"What your eyes see and ears hear, the mind believes. But eyes and ears alike can be decieved, only the mind can know true reality".

AlphonseCapone
24 år, Rana

18.07.2005, 01:00

Jeg vant en soundtrack-CD fra Pocahontas-filmen i en premieoppgave en gang. Ingen storveis premie akkurat, men den gangen sendte jeg inn hver uke uansett.

I tillegg har også jeg vunnet ukens vits, og jeg mottok to permer.

Mine filmanmeldelser på IMDB:
http://www.imdb.com/user/ur2484999/comments-expanded?order=alpha&start=0

Innlegget blei sist redigert 18.07.2005, 01:26 av SvK

SvK
25 år, Bergen

18.07.2005, 01:26

dvd-spiller + fire-fem filmer for 5-6 år siden!
Tror jeg stemte på årets vits eller noe slikt...

Har forøvrig vunnet en Mikke-veggklokke i Mikke Mus og et Duplo-fly i Ole Brumm tidligere:)

daniny
25 år, Bærum

18.07.2005, 01:29

Trur at eg vann ein paraply for tretten-fjorten-femten år sidan.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

18.07.2005, 01:33

Jeg tror ikke jeg har sendt inn svar på premieoppgaver noen gang. Eller jo, en gang i 1994 var premien på kryssordet en rød Fender Stratocaster el-gitar. Men vant ikke. Nå tipper jeg Olaf sitter og humrer litt, for han vet hvor gal jeg er etter Fender Stratocastere ;-) hehe

http://mira.arnebye.no/ - enda en sånn nymotens stripeserie. NYE STRIPER HVER TIRSDAG, TORSDAG OG LØRDAG!

*dask dask dask dask*

Innlegget blei sist redigert 18.07.2005, 01:53 av Arne Bye

Arne Bye
25 år, Steinkjer

18.07.2005, 01:53

Det veit eg sjølvsagt, men likevel må eg innrømme at eg ikkje skjøner korleis Serieforlaget kom fram til tankegongen "hm ... målgruppa vår er elleveåringar ... kva er elleveåringar interesserte i ... kanskje vi skal bruke ein Fender Stratocaster som premie? Det er vel det alle elleveåringar ønsker seg dagleg, er det ikkje?" :-)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

18.07.2005, 02:03

Hmmm..., i 1994 var jeg faktisk 11... vel, på det nevnte tidspunktet var jeg 10, men jeg ble 11 i november det året... men en Strat hadde jeg veldig lyst på. Ved et par senere anledninger var premien en Yamaha Pacifica Strat-kopi. Det var dog ikke like attraktivt.

http://mira.arnebye.no/ - enda en sånn nymotens stripeserie. NYE STRIPER HVER TIRSDAG, TORSDAG OG LØRDAG!

*dask dask dask dask*

Arne Bye
25 år, Steinkjer

18.07.2005, 02:05

Eg veit at du var 11 i 1994, men eg ser ikkje for meg at du var ein heilt normal elleveåring. :-) For all del, det er ein fin ting å få, men eg tviler på at den gjennomsnittlege elleveåringen går og ønsker seg sånt.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

18.07.2005, 02:10

Olaf Solstrand skreiv:

eg ikkje skjøner korleis Serieforlaget kom fram til tankegongen

Enig i at det er litt merkelig å ha en gitar som førstepremie i Donald. En Armstrong tverrfløyte synes jeg hadde vært et mye mer naturlig valg... :-)

Tommy
25 år, Odda

18.07.2005, 02:13

Tommy skreiv:

En Armstrong tverrfløyte synes jeg hadde vært et mye mer naturlig valg... :-)

Oppkalt etter
Neil Armstrong?
Lance Armstrong?

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

18.07.2005, 04:32

Litt på siden kanskje, men likevel....

Ungene mine sender inn svar av og til, men har aldri vunnet noe. På nettsiden kan man, hvis man ønsker det, sende inn svaret mange ganger. Er det noen som vet om man har større sjanse for å vinne en premie hvis man gjør dette, eller har de et slags system som tar vekk dubletter før trekningen foregår?

Noen som også vet hvordan selve trekningen foregår?

Hvis noen vinner en premie, har de da mindre sjanse til å vinne igjen senere?

Noen som vet omtrent hvor mange svar som blir innsendt gjennomsnittlig hver uke?

Halvor (www.donaldbladet.com)

Halvor
48 år, Bergen

18.07.2005, 10:57

Sigvald skreiv:

Oppkalt etter
Neil Armstrong?
Lance Armstrong?

Veldig på siden, men... William T. Armstrong som grunnla bedriften.

Tommy
25 år, Odda

18.07.2005, 11:07

I Donald har jeg aldri vunnet noe, nei, men jeg vant en VHS i Snurre Sprett for 11 år siden.Skjønte ikke hav det var når premien kom, hadde helt glemt at jeg hadde deltatt i konkurransen.

blue blue glass moon
under the crimson air

Adamant
22 år, USA

18.07.2005, 12:06

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.